Dat houdt meestal in dat je te duur bentquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
Ik geloof het best hoorquote:
Owwwwwquote:
In de darkroomquote:
Ah, waar dus geem camera's bij zijn natuurlijkquote:
Wat kan ons dat schelen, dat ie maar wegblijft.quote:
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijtenquote:
Ah, okejquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijten
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Athalon het volgende:
Zo John hoeft dus niet te bakken, dat wordt allemaal voor hem gedaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Veel plezier met poetsen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Was het veel stof?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropeningquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Scherpquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropening![]()
Voorlopig heeft zij al meer gedaan dan henk vandaag en heeft wel haar voeten tussen vele deuren gezet, dus ik moet even over mijn trots heenstappen, maar Violaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vind het ook vermoeiend op haar oude dag en heeft even een Timeout nodig
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veelquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Voorlopig heeft zij al meer gedaan dan henk vandaag en heeft wel haar voeten tussen vele deuren gezet, dus ik moet even over mijn trots heenstappen, maar Viola![]()
![]()
Heb je mij niet gemist?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Nou dat denk ik niet, want Henk zal zeer pissig zijn dat Viola hem een slag voor was vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veel
Henk komt straks iig weer terug, dat wordt weer gezellig
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef demins het volgende:
Heb je mij niet gemist?
Die zeekoe doet alleen maar dingen die door de redactie al lang afgesproken is in samenwerking met Henk Krol, die het idee van Amerika heeft gejat. Dat was heel duidelijk te horen op de streams.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veel
Henk komt straks iig weer terug, dat wordt weer gezellig
Kunnen we die vent niet weg hinnikkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Henk: "DEUR OPEN!"
Bart: "Hee baas, we zitten hier te bellen hoor! Mafkees!"
Ken allemaal best waarwezen, maar ze moet toevallig wel bellen en het rond krijgen, dat kan die homo mooi niet zelf doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zeekoe doet alleen maar dingen die door de redactie al lang afgesproken is in samenwerking met Henk Krol, die het idee van Amerika heeft gejat. Dat was heel duidelijk te horen op de streams.
Ik stort gelijk 10 euro als Viola dat zou zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:38 schreef ChantalC het volgende:
Nee Henk jouw verhaal interesseert me geen reet!
Whahahaha geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Henk: "DEUR OPEN!"
Bart: "Hee baas, we zitten hier te bellen hoor! Mafkees!"
Dat mag ook wel, denk dat Holt een oorvijg krijgt als ze dat zou zeggen tegen hemquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik stort gelijk 10 euro als Viola dat zou zeggen![]()
![]()
![]()
Wereld tip!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropening![]()
BEWquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Bong is er gelijk helemaal dolgedraaid vanquote:
Alle dictators hadden een snorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef frizti het volgende:
Bah, de dictator is weer aanwezig.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle dictators hadden een snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |