Dat houdt meestal in dat je te duur bentquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
Ik geloof het best hoorquote:
Owwwwwquote:
In de darkroomquote:
Ah, waar dus geem camera's bij zijn natuurlijkquote:
Wat kan ons dat schelen, dat ie maar wegblijft.quote:
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijtenquote:
Ah, okejquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijten
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Athalon het volgende:
Zo John hoeft dus niet te bakken, dat wordt allemaal voor hem gedaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Veel plezier met poetsen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Was het veel stof?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropeningquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Scherpquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropening![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |