quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
heb net een mailtje gestuurd naar Viola.
Beste Viola.
Je bent een dikke onsmakelijke zeekoe, die om mailtjes loopt te smeken. Dus hierbij een mailtje.
Op de live-streams komt je onsmakelijk over en een bazige bitch. Je hebt al 2 mensen weggejaagd en ik hoop dat jij de volgende bent die weggaat. Ga jij maar lekker dit -->>> http://i46.photobucket.com/albums/f110/BBH2006/viool.gif doen.
Maar geen dank dat je eibndelijk een mailtje hebt, maar doe mij ook het plezier om op te zouten uit dat huis, want je schrikt de mensen af..
LekkerSimpel van FOK!
Soms kan ik wel lief zijn...quote:
Ohhh leuk... Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt... (liever niet hier, doe maar in een mailtje)quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef cuall het volgende:
dat mag je wel zeggen ja, Ik werk al sinds '74 in de psychiatrie.
meestal ben je wel lief, bedoel jequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
leuke donatie is ruim interpreteerbaar
... ssst!quote:
Ja te hoog opgeleid...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
Hij staat op de lijst, eerst nog een keuring.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is een super combiIk ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat met de cursus...
![]()
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijfquote:
*Meld mequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Vreemd... ze zoeken dus een jong goedkoop iemand met veel ervaring... Kansloze actie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijf
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze mensen moeten zeggen bij een afwijzing lijkt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ohhh leuk... Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt... (liever niet hier, doe maar in een mailtje)
Erg belachelijk jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze mensen moeten zeggen bij een afwijzing lijkt het wel![]()
uhm.. nee. Wel omdat ik teveel capaciteiten had voor de aangeboden functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |