Goh, was me nog niet opgevallenquote:
nee, maar dat ophalen van die neus begint echt walgelijke vormen aan te nemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat hele mens past niet bij een freule![]()
Niet alleen een bastaard (1/4 zei ze volgens mij) ze is nog misvormd ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is ook geen volbloed, dus meer een bastaard freulepast beter bij haar
![]()
Inderdaad, het is even slikken voor het forum, maar toch...................................................quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Viola doet dat bellen overigens wel héél goed vind ik![]()
...en weer een positief puntje van Viooltje![]()
ok ok, zelfs ik moet toegeven dat er misschien iets positiefs aan te ontdekken valt. Wel met tegenzin, maar tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
hoezo weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Ach wij slaan ons er wel doorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ok ok, zelfs ik moet toegeven dat er misschien iets positiefs aan te ontdekken valt. Wel met tegenzin, maar toch![]()
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Monique net aangeven dat ze niks mogen beslissen zonder de toestemming van Henk![]()
.....ik begrijp echt niet dat ze dit allemaal maar zo makkelijk pikken![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
Beleid en debiel bestaan uit dezelfde letters... Wist je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
Niet echt veel bijzonders. Viola is hotels af aan het bellen of ze mee willen werken aan de actie....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Gaat niet helemaal goed met me geloof ikquote:
Teamlead, gisteren was er ook een positief punt van Viola, ik ben echter vergeten wat het wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo weerze doet iets een keer goed... zal volkomen per ongeluk zijn lijkt me
ik begin me zorgen te maken over je hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met me geloof ik![]()
Ja TL, wat zij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Teamlead, gisteren was er ook een positief punt van Viola, ik ben echter vergeten wat het wasHeb ik denk ik verdrongen
![]()
Ik probeer toch ook de goede dingen hier te posten, het is zo makkelijk om alléén de negatieve dingen te posten![]()
quote:
Ik pleit voor een gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
jij verdedigd Henk zelfs.. jij slaat door
Nou, ik denk dat het toch prima is, als je een opdracht krijgt om iets te regelen, dat je dan ook de beslissingsbevoegdheid krijgt. Het zijn geen kleine kinderen daarquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
TL is niet heilig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Athalon het volgende:
Is TL soms heilgheilger dan Henk is niet mogelijk
![]()
Trance isquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
........vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met me geloof ik![]()
ik wil best met jullie dansen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wil toch niet met ons mee gaan dansen.
Welke?quote:
Denk je echt? Ze willen me anders al een gedwongen opname aansmerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef cuall het volgende:
[..]
........vlaag van verstandsverbijstering![]()
Komt wel weer goed hoor![]()
![]()
Wel graag in het buitenlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik pleit voor een gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindtquote:
En dank...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag in het buitenland![]()
Als ik Henk op mijn afdeling krijg, kan ik niet voor mijzelf instaan
quote:
quote:me jane, you teringdwerg?
ik kom je wel redden dan hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
Die heb ik al een dag of 4 a 5... Zie je dat nu pas?quote:
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
quote:
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
En dank...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorsoms ontsporen we allemaal wel eens, maar er is verder niks mis met je
![]()
Ha Sjet, wat las ik nouquote:
Ik ga Viola mailtje sturen!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola weer..... "Ik krijg nooit mail..." hahahaaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |