quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die heb ik al een dag of 4 a 5... Zie je dat nu pas?![]()
Dat is wel liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga Viola mailtje sturen!!!![]()
resultaat volgt
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!![]()
"As I: klinische syndromen. Hierbij gaat het om omschreven symptomen die in een bepaalde ernst en duur aanwezig moeten zijn. Alle stoornissen die tot nu toe zijn beschreven in het jaarboek behoren tot deze as."quote:
Dat heeft toch met psychiatrie te maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!![]()
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Sjet, wat las ik nou![]()
Wat jammer dat je niet naar de schaapskudde kon met je honden. Wel leuk zeg, ik wil met mijn hond een reddingscursus gaan doen.
Hopelijk is het de volgende keer beter weer![]()
Dat zie je goedquote:
bewoners@endemol.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef ChantalC het volgende:
Wat was het e-mailadres ook al weer?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"As I: klinische syndromen. Hierbij gaat het om omschreven symptomen die in een bepaalde ernst en duur aanwezig moeten zijn. Alle stoornissen die tot nu toe zijn beschreven in het jaarboek behoren tot deze as."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
dat wist ik wel, ik bedoelde hoe jij geclassificeerd/ gediagnostiseerd bent, maar laat maar zitten, ik trek mijn eigen conclusies, ben na al die jaren psychiatrie, wel aardig bedreven in het classificeren
![]()
Thanks!quote:
Combi van Golden retriever en Labrador retriever. Komt uit een nest die gefokt is voor training van hulphonden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook![]()
En te gek zeg, een reddingscursus! Wat voor hond heb je?
quote:Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
leuke donatie is ruim interpreteerbaar
Dat is een super combiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Combi van Golden retriever en Labrador retriever. Komt uit een nest die gefokt is voor training van hulphonden.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
Wel lief mailtjequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |