TL is niet heilig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Athalon het volgende:
Is TL soms heilgheilger dan Henk is niet mogelijk
![]()
Trance isquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
........vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met me geloof ik![]()
ik wil best met jullie dansen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wil toch niet met ons mee gaan dansen.
Welke?quote:
Denk je echt? Ze willen me anders al een gedwongen opname aansmerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef cuall het volgende:
[..]
........vlaag van verstandsverbijstering![]()
Komt wel weer goed hoor![]()
![]()
Wel graag in het buitenlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik pleit voor een gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindtquote:
En dank...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag in het buitenland![]()
Als ik Henk op mijn afdeling krijg, kan ik niet voor mijzelf instaan
quote:
quote:me jane, you teringdwerg?
ik kom je wel redden dan hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
Die heb ik al een dag of 4 a 5... Zie je dat nu pas?quote:
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
quote:
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
En dank...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorsoms ontsporen we allemaal wel eens, maar er is verder niks mis met je
![]()
Ha Sjet, wat las ik nouquote:
Ik ga Viola mailtje sturen!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola weer..... "Ik krijg nooit mail..." hahahaaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |