quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Bart moest toch DBK?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
HBB: Big Boss naar dbk
Henk: Mag het over 1 minuut?
Ik schrok me dood van Krollquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bong is er gelijk helemaal dolgedraaid van![]()
Oorvijg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, denk dat Holt een oorvijg krijgt als ze dat zou zeggen tegen hem
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Frank zegt dat "een bekende zangeres" in HBB wil komen trouwen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
Zaterdag staat er een lunch met de bb5 bewoners gepland. Ze betalen allemaal 50 euro. 15 man.
Pfffffffffff Fok is weer traag.
Jaaaaaaaaaaa.... feest.... maareh 15 man... 1 extra dus, als Joc mee komt.quote:
Oef R.H..........ik weet het nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe manager is R.H.
(speculatie)
Dubbelquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Sjet het volgende:
Bonnie ziet er leuk uit![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/BB2_2.jpg]afbeelding][/URL]
Nou graag! Lekker, al is het er niet echt de tijd voor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe manager is R.H.
(speculatie)
Ja klopt, haar kinderen, de roddelbladen en omroepen weten het nog niet, ze denken dat het telefoongesprek niet te horen was op internet en noemen nu haar naam nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Frank zegt dat "een bekende zangeres" in HBB wil komen trouwen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Oei, Bart wordt boos.....er wordt niet hard genoeg gewerkt.![]()
![]()
Ja en vervolgens heeft hij het over beschaving en dat het dus niet is over gekomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Foreverblue het volgende:
Henk zei: "al die mails die we krijgen over dit is misschien leuk... of dat hebben we niets aan. Als zij het kunnen regelen voor ons fijn".
Bart gooit zijn kont tegen de krib te Henk, hij zei... lees nou die bovenste 3 mails maar.
Er is een gigantische achterstand met het verwerken van de mails.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Welke manager bedoelt Holt nu, waar ze niet onder wil werken?
Ze noemde initialen.
Oei, Bart wordt boos.....er wordt niet hard genoeg gewerkt.![]()
![]()
Aaahhhhhhh niet rood worden nuquote:
Dan duurt het nog wel 10 dagen voordat ik antwoord krijg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
Er is een gigantische achterstand met het verwerken van de mails.
Henk las net een mail voor over het fluitje van Micky... die was van 16 januariquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel 10 dagen voordat ik antwoord krijg...![]()
![]()
![]()
Lees: alles wat niet veel geld opbrengtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zitten nu in een stadium waarin ze heel veel gaan afwijzen
Ik wind me al op als ik zijn harsens op de streams zie...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef cuall het volgende:
Zit ik me hier weer vrselijk op te winden over hoe Henk de mailtjes afhandeld![]()
![]()
Dat denk ik niet... Joost was ook constant op de streams te zien... en kwam er in de uitzending zelf karig vanaf. Werd niet eens geintroduceert als zijnde winnaar bb5.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef ChantalC het volgende:
Ik voorspel: zaterdag als de BB5 bewoners komen, dat de camera's op tuin gaan... Ideaal voor Hummie om in de reguliere uitzending exclusief te tonen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |