Ah, daar was je dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef cuall het volgende:
luitjes, ik ben even weg, is er iemand die de streamverslagen bij houdt en het van mij over neemt![]()
![]()
Baal als een stekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo wijffie![]()
, hoi Sjet
![]()
alles goed?
Ow dat is jammerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
Maar ja, balen is het wel.
En hoe'st met jou?![]()
heb je bordercollies zeker hé Sjet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurkquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Attagirl!!Jij ook succes vanavond!! Ik weet dat je lurkt...
Je wilt er een schaap van makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Die kl**tzak heeft Spinvis lopen afkraken, dus van mij mag hij wegblijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Snaptnix het volgende:
Frans Bauer vervangt Gert in Big Brother Hotel
Niemand minder dan Frans Bauer gaat Gert vervangen. Frans verblijft echter niet vijf weken in het hotel. Frans gaat de andere bewoners helpen om gasten binnen te halen. Dit doet de hij d.m.v. optredens in het hotel te verzorgen.
Bron: RTL4
Zie je wel! Je leest zelfs terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurk![]()
(waar heb je die camera geinstalleerd ? dan kan ik even naar je lachen)
Ik was heel braaf meteen uitgelogd en weg.
En nee, ik ben nu ook niet aan het lurken. Mijn blik bleef toevallig op het FOK-forum hangen.
Je moest eens weten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef demins het volgende:
Je wilt er een schaap van makenWat kunnen ze toch veel tegenwoordig!
Helaas, maar voorlopig heeft ze wel haar vinnen tussen de deuren gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef White_Pearl het volgende:
Tjonge Tjonge ze komt uitblazen in huis ter duin pffff zeikwijf die holt![]()
Dat is ook werken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
pfuhhhquote:
Je bestudeert het Fok! forum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Talitha het volgende:
Ik ben op dit moment heel hard aan het studeren![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
heb je bordercollies zeker hé Sjet?
Ja pa!quote:
TeamLiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Frans Bauer in HBB?? Dat levert geheid extra kijkers op... en leuke streams lijkt me
Bovendien meteen minder gezeur over elite
quote:
1. dan kan je er beter geen schaap van maken. Konijnen doen het sneller...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
Eentje hoor, hoop dat het in de toekomst nog meer worden![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Helaas, maar voorlopig heeft ze wel haar vinnen tussen de deuren gekregen![]()
Je wil 'm ook nog eens klonen? Wacht toch even tot het een schaap is, daar hebben ze meer ervaring mee dan met honden!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog een terrier, maar die is bang voor de schapen![]()
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?quote:
Goeiemiddag TLquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Frans Bauer in HBB?? Dat levert geheid extra kijkers op... en leuke streams lijkt me
Hij heeft al bijna de opa-leeftijd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Talitha het volgende:
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?![]()
Zijn echt schatten bordercollies, en een terrier die bang is voor schapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog een terrier, maar die is bang voor de schapen![]()
Got the message... ga wel wat anders doen dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
He ChantalC en Demins, wat zijn jullie grappig vandaag![]()
Don't worry!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?![]()
Hi Teamleadquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemiddag TL![]()
Vind het wel leuk Fransje in HBB. Je kan best lachen met die vent, en die avonden zijn inderdaad dan niet echt voor de elite. Wel een heel groot voordeel
Ja,quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Teamleadhad je even over het hoofd gezien
En ze spreken elkaar ook lekker tegen. Van de één moet je er zo snel mogelijk een schaap van maken en de ander zegt beter van nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
Hij is verder ook niet heel bang uitgevallen hoor maar zo'n kudde schapen vind 'ie toch wel imposant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zijn echt schatten bordercollies, en een terrier die bang is voor schapenmeestal
zijn terriers niet zo bang aangelegd, maar ja kan natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze spreken elkaar ook lekker tegen. Van de één moet je er zo snel mogelijk een schaap van maken en de ander zegt beter van nietDaar heeft Sjet niks aan hè
. Beetje afstemmen graag voor jullie advies geven
.
Dat gaat leuk worden met Viola. Fransje en zijn publiek zijn natuurlijk veel te min voor deze adellijke dame. Heb er zin anquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Tis dat de muziek van die man zo vreselijk is, anders zou ik fan zijn van Frans
Ik verheug me er nu al op
Komt misschien door het winderige en frisse weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |