Ah, daar was je dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef cuall het volgende:
luitjes, ik ben even weg, is er iemand die de streamverslagen bij houdt en het van mij over neemt![]()
![]()
Baal als een stekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo wijffie![]()
, hoi Sjet
![]()
alles goed?
Ow dat is jammerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
Maar ja, balen is het wel.
En hoe'st met jou?![]()
heb je bordercollies zeker hé Sjet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurkquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Attagirl!!Jij ook succes vanavond!! Ik weet dat je lurkt...
Je wilt er een schaap van makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Die kl**tzak heeft Spinvis lopen afkraken, dus van mij mag hij wegblijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Snaptnix het volgende:
Frans Bauer vervangt Gert in Big Brother Hotel
Niemand minder dan Frans Bauer gaat Gert vervangen. Frans verblijft echter niet vijf weken in het hotel. Frans gaat de andere bewoners helpen om gasten binnen te halen. Dit doet de hij d.m.v. optredens in het hotel te verzorgen.
Bron: RTL4
Zie je wel! Je leest zelfs terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurk![]()
(waar heb je die camera geinstalleerd ? dan kan ik even naar je lachen)
Ik was heel braaf meteen uitgelogd en weg.
En nee, ik ben nu ook niet aan het lurken. Mijn blik bleef toevallig op het FOK-forum hangen.
Je moest eens weten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef demins het volgende:
Je wilt er een schaap van makenWat kunnen ze toch veel tegenwoordig!
Helaas, maar voorlopig heeft ze wel haar vinnen tussen de deuren gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef White_Pearl het volgende:
Tjonge Tjonge ze komt uitblazen in huis ter duin pffff zeikwijf die holt![]()
Dat is ook werken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
pfuhhhquote:
Je bestudeert het Fok! forum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Talitha het volgende:
Ik ben op dit moment heel hard aan het studeren![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |