Zeik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een rare TT!
Dies geinig inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Die pointtracker op de AO site is wel gaaf.
Er liep een spinnetje op de baan..Federer tikte er een beetje tegenaan met z'n racket. Ballenjongen kwam ernaar toe, pakte 'm met z'n hand en kreeg applaus, daarop stak hij z'n trofee nog even in de lucht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat deed ie ?
Ja, van 35 cm.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
vogelspin ??
Chela had dat ook al viel mij op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Heeft die Davidenko geen shirtsponsor ofzo? Hij draagt ook gewoon een petje van de Aus. Open.
Wie zegt dat het er 5 worden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Chela had dat ook al viel mij op.
Davydenko kan al dat lopen nooit 5 sets volhouden.
Daat is zo Westers en Kapitalistisch...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Heeft die Davidenko geen shirtsponsor ofzo? Hij draagt ook gewoon een petje van de Aus. Open.
Misschien heeft hij wat geleend van de argentijnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Chela had dat ook al viel mij op.
Davydenko kan al dat lopen nooit 5 sets volhouden.
Geweldig tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Federer zag ik inderdaad wel twee keer in de tiebreak nog even wat ijswater in z'n systeem gooienquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef zjroentje het volgende:
Nikolay heeft duidelijk geen ijswater door z'n aderen stromen.
Hoezo? Omdat ie een set verliest van Federer? Dan ben je idd een kneus, ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,quote:
Net als in vanaf 6-3? of daarvoor?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Davydenko gewoon zo doorgaat als ie net deed.
Inderdaad. Goed begin.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wel mentaal sterk die Rus, meteen breken.
Nee. Dat je 6 - 3 voorstaat in de tiebreak. En op het beslissende moment makkelijk een winner kunt slaan maar dan toch voor het veilige pad kiest door terug te slaan naar Federer's forehand en dan het punt verliest. En dan bij een ander beslissend punt een dubbele fout slaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ie een set verliest van Federer? Dan ben je idd een kneus, ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,
Ik wel, vorig jaar zelf in 3 sets op Wimbledon door hem van de baan geveegd.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,
Loser...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik wel, vorig jaar zelf in 3 sets op Wimbledon door hem van de baan geveegd.....
Dat denken we elke keer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Re-break. Zou die nu geknakt zijn?
Yep. En had vorig jaar natuurlijk gewoon de Roland Garros - finale moeten spelen in plaats van dopeboy Puerta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef zjroentje het volgende:
En hij staat ook gewoon nr. 5 op de ATP lijst. Geruisloos.
En dat zegt wat omdat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Martin Verkerk heeft nog van Davydenko gewonnen op Wimbledon, op gras dus.
Martin Verkerk net zo goed op gras is als een schaatser op vloeibaar ijs.quote:
En Davydenko maakte vorig jaar de hoogste sprong van allemaal op de entry ranking.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep. En had vorig jaar natuurlijk gewoon de Roland Garros - finale moeten spelen in plaats van dopeboy Puerta.
Davydenko maakt dan wel minder fouten in deze wedstrijd maar hij maakt ze wel op de belangrijke momenten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef pfaf het volgende:
Vrij makkelijk 3-2. Toch blijft Federer domme fouten maken, Davidenko ook, maar minder en daarvan verwacht je ze meer.
Huh, dat moet toch wel een joekel zijn ?quote:
Ja, ze halen steeds één poot wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Huh, dat moet toch wel een joekel zijn ?
Als Federer zich niet ineens spectaculair verbeterd wel, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef Norrage het volgende:
In deze vorm moet Nalbandian Federer wel kunnen hebben natuurlijk
Draait ie nog geen rondjes danquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ze halen steeds één poot weg.
Bwoah, het zal knap lastig worden voor Federer en Nalbandian, maar ik zie het beiden wel gewoon halen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef Norrage het volgende:
Er waren 2 wedstrijden waarin Nalbandian weggespeeld werd van de 11 of zo, de rest waren allemaal spannend en redelijk vaak gewonnen door Nalbandian...Wat een held
Maar goed...Nalbandian moet eerst nog ff in de finale komen, en hetzelfde geldt voor Federer..Het is duidelijk dat ze er beiden nog lang niet zijn.
Bovendien maakt Kiefer het Federer altijd wel lastig.
Die laatste zin is wel erg Herbert Dijkstra-achtig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als Federer zich niet ineens spectaculair verbeterd wel, ja.
Nalbandian heeft niet voor niets anno 2006 een positieve head to head tegen Federer. Dan zeggen mensen wel dat die tot stand kwam toen Fed nog niet zo goed was als nu, maar het zegt toch wel iets over de capaciteiten van Nalbandian. Want ook in 2001 en 2002 was Federer al een topspeler.
Onderschat onze Argentijnse vriend niet.
Ik studeer dan ook journalistiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel erg Herbert Dijkstra-achtig!
Dat zei ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:51 schreef mitt het volgende:
Onderschat Baghdatis niet.
Alsof Nalbandian al in de finale staat.
[offtopic]quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik studeer dan ook journalistiek.
Krijg al een beetje Herbert - neigingen![]()
LF:quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[offtopic]
"Deze Mengin is vroeger mountainbiker geweest, deze Mengin kan goed sturen hoor!"
Enkele momenten later valt Mengin als gevolg van de regen in de laatste bocht en die Italiaan wint de etappe.
[/offtopic]
Lullig dat ze dan niet ff op je wachten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
LF:
Morgenmiddag ga ik om half drie op mijn gemak naar Nabandian - Santoro kijken.
Was het om half drie 's nachts.
Fijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef mitt het volgende:
morgenochtend beginnen ze trouwens om half 10
Goed idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom op Nikolai, hou me nog wat langer van mn studie af en ga voor die vijfde set
Wanneer is Federer-Kiefer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Afunados het volgende:
Terug van tentamen, Roger heeft het toch moeilijk gehad zie ik. Morgenochtend weer een mooie wedstrijd op het programma, en ik denk dat Kiefer-Federer ook nog voor spanning zal zorgen!
Ja, ik hoop alleen van niet. Ik heb Federer letterlijk nog geen bal zien slaan door die handige planning.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel vrijdagochtend 9.30 zijn.
waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef pfaf het volgende:
Had je daar nu een kloon voor moeten aanmaken MItt?
Ik ben geen kloon.quote:
Eindelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen gaat de NOS ook uitzenden vanaf 9.25.
Heb je dan geen Eurosport of vind je dat commentaar zo slecht?quote:
Het is alleen maar 's nachts (tot nu toe). Ik moet overdag gewoon naar school of werken dus heb niet zo veel energie over om tot één uur te wachten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dan geen Eurosport of vind je dat commentaar zo slecht?
Same here. Ik ga morgenochtend dan eindelijk een partij kijken en vrijdagochtend wil ik Federer zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is alleen maar 's nachts (tot nu toe). Ik moet overdag gewoon naar school of werken dus heb niet zo veel energie over om tot één uur te wachten...
Hehe precies..Sharapova speelt anti-tennis en om dan alleen om haar te kijken is het ook niet helemaal (Henin qua uiterlijk nog minder interessant, maar qua tennis wel stukken meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:10 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop op een Belgische finale. Sharapova MAg GEWOON NIET in de finale komen, en Clijsters mag dat wel. En dan is een Belgische finale wel zo leuk, als Henin die maar fftjes wint
Er was niets mis mee. Grosjean zag dat racket pas toen hij de bal al gemist had. Die ophef was dus nergens goed voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Butra het volgende:
Heb nu pas die achterlijke actie van Kiefer goed gezien.
Wat een simpel figuur is dat toch ook. En maar klagen, en maar zeuren, maar als meneer zelf iets flikt de onschuldige Johan uithangen..
Lastig om te beoordelen of Grosjean er last van had, maar ik vind het sowieso nergens op slaan om je racket naar de andere kant te gooien terwijl de rally nog aan de gang is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Er was niets mis mee. Grosjean zag dat racket pas toen hij de bal al gemist had. Die ophef was dus nergens goed voor.
J.
Hij gooide z'n racket niet naar de andere kant. Was meer een overgave-reactie om de bal tegen te houden, omdat hij compleet uit positie was in de rally. Zie je wel vaker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:52 schreef Butra het volgende:
[..]
Lastig om te beoordelen of Grosjean er last van had, maar ik vind het sowieso nergens op slaan om je racket naar de andere kant te gooien terwijl de rally nog aan de gang is.
Zie je wel vaker ja, maar dan op het moment dat de bal al lang en breed geslagen is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Hij gooide z'n racket niet naar de andere kant. Was meer een overgave-reactie om de bal tegen te houden, omdat hij compleet uit positie was in de rally. Zie je wel vaker.
J.
Eens te meer het bewijs dat ze in de hierarchie van het tennis nog steeds onder de Belgischen, de Williams - zusters en Davenport staat.quote:
Mauresmo staat in principe ook net onder de absolute top, evenals Sharapova, Myskina, Dementieva, Kuznetsova en Pierce.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo rolt Mauresmo wel heel erg makkelijk tot in de finale. Ze krijgt vooral matige speelsters voorgeschoteld (met Schnyder ook de matigste van de hoogstgeplaatsten) en de 2 dames die wel een uitdaging vormen geven op.
Geluk van een kampioene.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo rolt Mauresmo wel heel erg makkelijk tot in de finale. Ze krijgt vooral matige speelsters voorgeschoteld (met Schnyder ook de matigste van de hoogstgeplaatsten) en de 2 dames die wel een uitdaging vormen geven op.
To nu toe vind ik het niet erg boeiend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom praten we niet over David-Nep-Griek
Mooie return van David net op deuce.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom praten we niet over David-Nep-Griek
Ja, door die overrule ging het opeens erg snel. Ik neem aan dat het gewoon drie niet al te zware sets voor Nalbandian wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef pfaf het volgende:
Dat is één...
Daar begint het inderdaad naar uit te zien, maar dat heb ik wel vaker gezegd de afgelopen week en toen kwamen er nog verrassend vaak een 4e en 5e set bij kijken...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, door die overrule ging het opeens erg snel. Ik neem aan dat het gewoon drie niet al te zware sets voor Nalbandian worden
Waarom is die titel voorbarig? Er staat toch niet dat Nalbandian het toernooi zeker gaat winnen? Hij gaat volgens mij zeker richting de titel. De vraag is alleen of hij hem wint.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Leatherface het volgende:
De topictitel is lichtelijk voorbarig.
Maar de finale zit er nu wel aan te komen voor David.
Ja, niet te filmen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:55 schreef Riert het volgende:
Gaat wel hard nu
Wie, Nalbandian?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef pfaf het volgende:
Door z'n enkel, dat kan er ook nog wel bij...
Toch hoop ik dat Bagdatis nu alsnog over hem heen gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets aan de hand, was een schijnbeweging.
Jij? Hoezo dat? Dat had ik niet verwacht...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat Bagdatis nu alsnog over hem heen gaat.
2 breakpoints.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef pfaf het volgende:
Nou Nalbandian nogmaals serveren voor de set....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij? Hoezo dat? Dat had ik niet verwacht...![]()
Binnen. Die Griek had nog nooit vuurwerk gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het helpt wel, die nep-Ggiek is helemaal los.
Hoewel break-punt nu weer voor DN.
Erg, 2-1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:24 schreef pfaf het volgende:
Nu afwachten hoe veerkrachting Baghdatis is...
En David?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij staat zeer goed te spelen, Baghdatis.
Op dit moment niet zo super, maar ik schakel pas net in, daarvoor dus niks gezien. En aangezien hij 2-0 in sets voor stond, zal hij wel goed gespeeld hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Riert het volgende:
[..]
En David?
Gewoon een goeie pot nu, of is die echt weggezakt?
Ik kijk toch nog even deze game af..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voortdurend aan het studeren met livescore op de achtergrond..alleen de eerste 2 sets gezine
Ik studeer met de TV op de achtergrond, net zo handigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voortdurend aan het studeren met livescore op de achtergrond..alleen de eerste 2 sets gezine
ik kijk voortdurend met m'n studieboeken op de achtergrond... iets zegt me dat dat andersom zou moeten.... :Squote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
het lijkt inderdaad alsof Baghdatis helemaal niet goed speelt, maar ongemerkt haalt hij wel z'n punten steeds binnen en maakt Nalbandian ook relatief veel fouten...maar de ervaring en fitheid van Nalbandian kunnen wel beslissend zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef Riert het volgende:
Laatste paar eigen games gingen wel rap van David, volgens mij ...biedt hoop voor de eventuele 5e set
wat zei ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan wordt het nu zeker 2-2 en dan 3-2 Nalbandian, Zoals alle 5 setters waarbij de eerste 2 sets door 1 persoon gewonnen worden...
Mjah geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef TimoBasso het volgende:
Wat een diesel die Baghdatis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |