Ik kijk toch nog even deze game af..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voortdurend aan het studeren met livescore op de achtergrond..alleen de eerste 2 sets gezine
Ik studeer met de TV op de achtergrond, net zo handigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voortdurend aan het studeren met livescore op de achtergrond..alleen de eerste 2 sets gezine
ik kijk voortdurend met m'n studieboeken op de achtergrond... iets zegt me dat dat andersom zou moeten.... :Squote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
het lijkt inderdaad alsof Baghdatis helemaal niet goed speelt, maar ongemerkt haalt hij wel z'n punten steeds binnen en maakt Nalbandian ook relatief veel fouten...maar de ervaring en fitheid van Nalbandian kunnen wel beslissend zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef Riert het volgende:
Laatste paar eigen games gingen wel rap van David, volgens mij ...biedt hoop voor de eventuele 5e set
wat zei ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan wordt het nu zeker 2-2 en dan 3-2 Nalbandian, Zoals alle 5 setters waarbij de eerste 2 sets door 1 persoon gewonnen worden...
Mjah geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef TimoBasso het volgende:
Wat een diesel die Baghdatis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |