Waarom is die titel voorbarig? Er staat toch niet dat Nalbandian het toernooi zeker gaat winnen? Hij gaat volgens mij zeker richting de titel. De vraag is alleen of hij hem wint.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Leatherface het volgende:
De topictitel is lichtelijk voorbarig.
Maar de finale zit er nu wel aan te komen voor David.
Ja, niet te filmen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:55 schreef Riert het volgende:
Gaat wel hard nu
Wie, Nalbandian?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef pfaf het volgende:
Door z'n enkel, dat kan er ook nog wel bij...
Toch hoop ik dat Bagdatis nu alsnog over hem heen gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niets aan de hand, was een schijnbeweging.
Jij? Hoezo dat? Dat had ik niet verwacht...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat Bagdatis nu alsnog over hem heen gaat.
2 breakpoints.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef pfaf het volgende:
Nou Nalbandian nogmaals serveren voor de set....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij? Hoezo dat? Dat had ik niet verwacht...![]()
Binnen. Die Griek had nog nooit vuurwerk gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het helpt wel, die nep-Ggiek is helemaal los.
Hoewel break-punt nu weer voor DN.
Erg, 2-1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:24 schreef pfaf het volgende:
Nu afwachten hoe veerkrachting Baghdatis is...
En David?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij staat zeer goed te spelen, Baghdatis.
Op dit moment niet zo super, maar ik schakel pas net in, daarvoor dus niks gezien. En aangezien hij 2-0 in sets voor stond, zal hij wel goed gespeeld hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Riert het volgende:
[..]
En David?
Gewoon een goeie pot nu, of is die echt weggezakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |