Misschien heeft hij wat geleend van de argentijnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Chela had dat ook al viel mij op.
Davydenko kan al dat lopen nooit 5 sets volhouden.
Geweldig tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Heeft die Davidenko geen shirtsponsor ofzo? Hij draagt ook gewoon een petje van de Aus. Open.
Federer zag ik inderdaad wel twee keer in de tiebreak nog even wat ijswater in z'n systeem gooienquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef zjroentje het volgende:
Nikolay heeft duidelijk geen ijswater door z'n aderen stromen.
Hoezo? Omdat ie een set verliest van Federer? Dan ben je idd een kneus, ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,quote:
Net als in vanaf 6-3? of daarvoor?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Davydenko gewoon zo doorgaat als ie net deed.
Inderdaad. Goed begin.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wel mentaal sterk die Rus, meteen breken.
Nee. Dat je 6 - 3 voorstaat in de tiebreak. En op het beslissende moment makkelijk een winner kunt slaan maar dan toch voor het veilige pad kiest door terug te slaan naar Federer's forehand en dan het punt verliest. En dan bij een ander beslissend punt een dubbele fout slaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ie een set verliest van Federer? Dan ben je idd een kneus, ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,
Ik wel, vorig jaar zelf in 3 sets op Wimbledon door hem van de baan geveegd.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een set van hem verloren,,,,
Loser...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik wel, vorig jaar zelf in 3 sets op Wimbledon door hem van de baan geveegd.....
Dat denken we elke keer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Re-break. Zou die nu geknakt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |