Yep. En had vorig jaar natuurlijk gewoon de Roland Garros - finale moeten spelen in plaats van dopeboy Puerta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef zjroentje het volgende:
En hij staat ook gewoon nr. 5 op de ATP lijst. Geruisloos.
En dat zegt wat omdat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Martin Verkerk heeft nog van Davydenko gewonnen op Wimbledon, op gras dus.
Martin Verkerk net zo goed op gras is als een schaatser op vloeibaar ijs.quote:
En Davydenko maakte vorig jaar de hoogste sprong van allemaal op de entry ranking.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep. En had vorig jaar natuurlijk gewoon de Roland Garros - finale moeten spelen in plaats van dopeboy Puerta.
Davydenko maakt dan wel minder fouten in deze wedstrijd maar hij maakt ze wel op de belangrijke momenten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef pfaf het volgende:
Vrij makkelijk 3-2. Toch blijft Federer domme fouten maken, Davidenko ook, maar minder en daarvan verwacht je ze meer.
Huh, dat moet toch wel een joekel zijn ?quote:
Ja, ze halen steeds één poot wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Huh, dat moet toch wel een joekel zijn ?
Als Federer zich niet ineens spectaculair verbeterd wel, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef Norrage het volgende:
In deze vorm moet Nalbandian Federer wel kunnen hebben natuurlijk
Draait ie nog geen rondjes danquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ze halen steeds één poot weg.
Bwoah, het zal knap lastig worden voor Federer en Nalbandian, maar ik zie het beiden wel gewoon halen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef Norrage het volgende:
Er waren 2 wedstrijden waarin Nalbandian weggespeeld werd van de 11 of zo, de rest waren allemaal spannend en redelijk vaak gewonnen door Nalbandian...Wat een held
Maar goed...Nalbandian moet eerst nog ff in de finale komen, en hetzelfde geldt voor Federer..Het is duidelijk dat ze er beiden nog lang niet zijn.
Bovendien maakt Kiefer het Federer altijd wel lastig.
Die laatste zin is wel erg Herbert Dijkstra-achtig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als Federer zich niet ineens spectaculair verbeterd wel, ja.
Nalbandian heeft niet voor niets anno 2006 een positieve head to head tegen Federer. Dan zeggen mensen wel dat die tot stand kwam toen Fed nog niet zo goed was als nu, maar het zegt toch wel iets over de capaciteiten van Nalbandian. Want ook in 2001 en 2002 was Federer al een topspeler.
Onderschat onze Argentijnse vriend niet.
Ik studeer dan ook journalistiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel erg Herbert Dijkstra-achtig!
Dat zei ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:51 schreef mitt het volgende:
Onderschat Baghdatis niet.
Alsof Nalbandian al in de finale staat.
[offtopic]quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik studeer dan ook journalistiek.
Krijg al een beetje Herbert - neigingen![]()
LF:quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[offtopic]
"Deze Mengin is vroeger mountainbiker geweest, deze Mengin kan goed sturen hoor!"
Enkele momenten later valt Mengin als gevolg van de regen in de laatste bocht en die Italiaan wint de etappe.
[/offtopic]
Lullig dat ze dan niet ff op je wachten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
LF:
Morgenmiddag ga ik om half drie op mijn gemak naar Nabandian - Santoro kijken.
Was het om half drie 's nachts.
Fijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef mitt het volgende:
morgenochtend beginnen ze trouwens om half 10
Goed idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom op Nikolai, hou me nog wat langer van mn studie af en ga voor die vijfde set
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |