Wanneer is Federer-Kiefer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:37 schreef Afunados het volgende:
Terug van tentamen, Roger heeft het toch moeilijk gehad zie ik. Morgenochtend weer een mooie wedstrijd op het programma, en ik denk dat Kiefer-Federer ook nog voor spanning zal zorgen!
Ja, ik hoop alleen van niet. Ik heb Federer letterlijk nog geen bal zien slaan door die handige planning.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel vrijdagochtend 9.30 zijn.
waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef pfaf het volgende:
Had je daar nu een kloon voor moeten aanmaken MItt?
Ik ben geen kloon.quote:
Eindelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen gaat de NOS ook uitzenden vanaf 9.25.
Heb je dan geen Eurosport of vind je dat commentaar zo slecht?quote:
Het is alleen maar 's nachts (tot nu toe). Ik moet overdag gewoon naar school of werken dus heb niet zo veel energie over om tot één uur te wachten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dan geen Eurosport of vind je dat commentaar zo slecht?
Same here. Ik ga morgenochtend dan eindelijk een partij kijken en vrijdagochtend wil ik Federer zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is alleen maar 's nachts (tot nu toe). Ik moet overdag gewoon naar school of werken dus heb niet zo veel energie over om tot één uur te wachten...
Hehe precies..Sharapova speelt anti-tennis en om dan alleen om haar te kijken is het ook niet helemaal (Henin qua uiterlijk nog minder interessant, maar qua tennis wel stukken meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:10 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop op een Belgische finale. Sharapova MAg GEWOON NIET in de finale komen, en Clijsters mag dat wel. En dan is een Belgische finale wel zo leuk, als Henin die maar fftjes wint
Er was niets mis mee. Grosjean zag dat racket pas toen hij de bal al gemist had. Die ophef was dus nergens goed voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Butra het volgende:
Heb nu pas die achterlijke actie van Kiefer goed gezien.
Wat een simpel figuur is dat toch ook. En maar klagen, en maar zeuren, maar als meneer zelf iets flikt de onschuldige Johan uithangen..
Lastig om te beoordelen of Grosjean er last van had, maar ik vind het sowieso nergens op slaan om je racket naar de andere kant te gooien terwijl de rally nog aan de gang is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Er was niets mis mee. Grosjean zag dat racket pas toen hij de bal al gemist had. Die ophef was dus nergens goed voor.
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |