Ik heb het niet zo op macro.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Oké Ron, dan gaan we ontopic.
Het blijft kriebelen. Ik wil macrofoto's gaan maken!
Heb net een leuke meevaller gehad (financieel). Maar wat kan ik dan doen?
Ik heb geïnformeerd naar die voorzetlenzen. Lijkt me niet echt wat. Leuk om te proberen, verder niet.
Tussenringen? Is dat wat, en hoe werkt dat?
Of gewoon een macro (voor Nikon een micro) lens? Maar dan welke?
Het blijft jeuken dat macrofotograferen!
Ik voorspel je: binnen 24 uur is het nog erger hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
Wat nou....het kan ergerWedden van niet
Binnen 24 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik voorspel je: binnen 24 uur is het nog erger hier.
Uhmmmm....niet direct mijn keuzes maar okquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Mauro het volgende:
Ik zat zelf te denken aan deze lenzen:
Tamron AF 55-200 f/4-5,6 Di II Mac.LD
of deze:
Cosina AF 100/3.5 MAKRO Digitar Nikon
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ha dik al gezegd dat als ik een beetje ben bijgekomen van de ks en were veel meer mag doen enzo.. ik me ga richten op fotograferen.. lekker de natuur in etc.. beginnetje moet er zijn.. lekker te combineren met de wandelingetje met de kleine![]()
Da's ook een mooie lensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Als je dan toch voor Tamron wilt gaan kijken, doe dan de Tamron 90mm 2.8 SP
Bij die Cosina bereik je overigens maar een 1:2-macro-beeld, dus da's ook niet echt je van hetDie tamron hierboven heeft een 1:1 bereik (dus 1 cm beeld is ook 1 cm op de CCD / film). Die extra voorzetlens die ze erbij leveren levert vermoedelijk ook lichtverlies op.
Da's analoogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
canon eos 500 is dat een beetje een goede om te beginnen?
Ieder zo zijn eigen keuze denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Da's ook een mooie lens
Maar met zo'n voorzetlens heb je niet zoveel last hoor. Dat zie je eigenlijk alleen maar in de hoeken van de foto (die overigens toch zowat altijd onscherp zijn met macrofotografie).
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
Filmpjes zijn okay. Vooral diafilmpjes.
idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
Filmpjes zijn okay. Vooral diafilmpjes.
Laat dat duidelijk zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niemand zegt ook dat dat niet okay is
Vertel dan ook nog even welke diarol jouw voorkeur heeftquote:
Jup ik gebruik ook meestal Fuji Sensia 100, soms de Hema 100 ISO om een "nieuwe" camera uit te proberen, geeft ook prima resultaten. Heb nog een Fuji Velvia 50 in de koelkast liggen, moet ik ook eens uitproberen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel dan ook nog even welke diarol jouw voorkeur heeftIk prefereer 100 ISO Sensia
Ik had dus vandaag een rolletje geladen voor in de dierentuin, maar niet gebruikt nadat ik de sluitertijden had gezien van mijn D30
en nee....ook geen statief mee
Ik snap volgens mij niet waarom juliie "Als je analoog schiet alleeen dia's schiet." doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd.
Als ik analoog schiet, schiet ik altijd dia's
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:45 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh, mên vanacht was duidelijk minder dan de voorgaande nacht
lekker een overdekt winkelcentrum in, bakkie koffie, appelgebakje en sniperenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Er komen zo mensen kijken of ze ons huis willen kopen, dus ik moet zo even naar buiten. Maar het is K-weer om te fotograferen. Wat moet ik in vredesnaam gaan doen?
Ga gewoon boodschappen doen ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Er komen zo mensen kijken of ze ons huis willen kopen, dus ik moet zo even naar buiten. Maar het is K-weer om te fotograferen. Wat moet ik in vredesnaam gaan doen?
Wat heeft dat met fotografie te makenquote:
Da's niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom juliie "Als je analoog schiet alleeen dia's schiet." doen.![]()
Is dat eehhh leuk? want dan moet je een dia-projector hebben en een scherm. Waarom niet gewoon een foto afdruk??
Mischien dat jullie me dat zondag maar aan het verstand gaan knopen tijdens een bakkie pleur.![]()
Ga foto's makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Ymke het volgende:
Ik lig me nu al anderhalve week te vervelenDat internet heb ik nu wel uit
Mag jij me vertellen hoe? Ik kan niet rechtopstaan . huppel op 1 been op krukken , wordt een beetje verevelnd van dat binnen hangenquote:
Is ook kut Ynske ... dan gaat het snel vervelen als je naar buiten wilt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen hoe? Ik kan niet rechtopstaan . huppel op 1 been op krukken , wordt een beetje verevelnd van dat binnen hangen
Ynske is een andere damequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook kut Ynske ... dan gaat het snel vervelen als je naar buiten wilt.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Ymke het volgende:
Ik lig me nu al anderhalve week te vervelenDat internet heb ik nu wel uit
Welcome Guestquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op mijn site en forum gezien
Dus uit heb je het internet nog niet..
![]()
Fotologie al uit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welcome Guest
The time now is Wed Jan 25, 2006 10:52 am
All times are GMT + 1 Hour
hear hear
Yup ik zie je als gast rondhuppelen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welcome Guest
The time now is Wed Jan 25, 2006 10:52 am
All times are GMT + 1 Hour
hear hear
Die had ik nog niet uitquote:
En weer een puntje erbij voor netstat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef HMaster-II het volgende:
Yup ik zie je als gast rondhuppelen..
En weer een puntje bij mij netstat
![]()
Dat is de Netstat - popupquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
En weer een puntje erbij voor netstat.
Alleen jammer van die pop-up's de hele tijd
Kanker netstat er dan afquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is de Netstat - popupkan ik niets aan doen.. Behalve je asdviseren pop-killers te gebruiken.
![]()
dan haal netstat ervanafquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is de Netstat - popupkan ik niets aan doen.. Behalve je asdviseren pop-killers te gebruiken.
![]()
Ja ja, maar dan moet ik ook effe een stukie reproggen in de code voor andere statics.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kanker netstat er dan af
En popupkiller kan niet. Zit op mijn werk namelijk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ja, maar dan moet ik ook effe een stukie reproggen in de code voor andere statics.En ik loop al wat achter in het proggen.
![]()
Ik had het over statics van mijn forum zelf... Google kan ik er wel zo uittieften, maar ik ben bezig met testen op kantoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]das eruitgooien, copy pasten en klaar
ik had t over de code van netstat, dat je die er zo uit kunt gooienquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had het over statics van mijn forum zelf... Google kan ik er wel zo uittieften, maar ik ben bezig met testen op kantoor.
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had t over de code van netstat, dat je die er zo uit kunt gooien
netstat is flut
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.![]()
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???
Pliieesssss
Leuke foto! Geeft de sfeer van de brug ook wel lekker weer, en als je niet beter weet zou het ook zo ergens in Oost Duitsland kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef Ymke het volgende:
[quote]Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef PoseidonVS het volgende:
Dat is een van mijn eerste geslaagde bewerkingen. Ik ben er zelf wel erg tevreden over.
De foto was trouwens ook met het doel van die bewerking genomen.
Deze foto dus:
Ja die bedoel ik
[afbeelding]
Dit is echt een van de allereerste fotos die ik maakte , met mn canonpowershot
Zijn er nog andere verbeterpunten die je zou willen zien??quote:
kijk ik na de lunch wel ff naquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zijn er nog andere verbeterpunten die je zou willen zien??
Okee ik weet dat ik mijn mailserver weer moet installen om post-errors te voorkomen.![]()
quote:
Kijk, dat is de beste popup-killerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???
Pliieesssss
Inderdaad ...kan daar ook zo staan ...of kon ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Leuke foto! Geeft de sfeer van de brug ook wel lekker weer, en als je niet beter weet zou het ook zo ergens in Oost Duitsland kunnen zijn.
ja je hebt combi's hequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat gewoon horen!
Wat van Danny niet mag is een ad-blocker
[..]
Hoi Esto
Nee, ik zit met een schuurpapierkeel en hoofdpijn op mijn werk.quote:
True. So truequote:
Ow das balen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik zit met een schuurpapierkeel en hoofdpijn op mijn werk.
En de zak honingdrop is al bijna op
[..]
True. So true![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ben er de laatste tijd wat weinig, en de komende tijd waarschijnlijk ook. De verkoper van het huis waar wij op uit waren heeft ons bod geaccepteerdDus nu ga ik heel erg aan het opruimen en lopen mutsen in en om huis
Feliquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ben er de laatste tijd wat weinig, en de komende tijd waarschijnlijk ook. De verkoper van het huis waar wij op uit waren heeft ons bod geaccepteerdDus nu ga ik heel erg aan het opruimen en lopen mutsen in en om huis
Als ik naar mezelf kijk, dan zal die houswarmingparty er nooit komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef pea4fun het volgende:
@mauro overdracht is 14 april, housewarmingparty...als alles klaar is
Dank jequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Pea!!!
Als ik het goed begrepen had blijf je wel in dezelfde buurt wonen toch?
En is het oude huis al verkocht?
Hoe groot wordt je nieuwe fotostudio?
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:
Leuk een nieuw huisje , gefeliciteerd Peatje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
zeg ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijn
De helft jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef Schanulleke het volgende:
Oei, ziet er mooi uit hoor! Is dat helemaal van jullie, of is het een 2 onder 1 kap?
Vooral erg gezellig ingedeeldquote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en waar zit de studio?
edit: hmmmmz, dat punt was al gemaakt
Verhuizingen zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Xilantof het volgende:
Ziet er goed uit Pea!
Hiero zit er ook een kleine verhuizing aan te komen
Relax man......quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[droommodus] en dan zet ik een leuk model in een frivool jurkje op de schommelbank [/droommodus]
frivool is mijn stiel!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[droommodus] en dan zet ik een leuk model in een frivool jurkje op de schommelbank [/droommodus]
Ze mag ietsje meer aanhouden als bij jou ok?quote:
Ja, jouw definitie van "ietsje meer" ken ik: dan mag ze een ring om doen, of een oorbel indoen, of zoiets....quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze mag ietsje meer aanhouden als bij jou ok?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, jouw definitie van "ietsje meer" ken ik: dan mag ze een ring om doen, of een oorbel indoen, of zoiets....
Moving in...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
dank je ynske
xila, kleine verhuizing? moving out?
Ik ben ook benieuwd ja... er is vaker gedoe geweest rond het modschap hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Om 20:00 sluit de inschrijving voor de nieuwe mods... Ik ben benieuwd! Wordt _Moder8or_ de nieuwe mod?
IKquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef RonaldV het volgende:
* auto pakt.
Om 20:00 sluit de inschrijving voor de nieuwe mods... Ik ben benieuwd! Wordt _Moder8or_ de nieuwe mod?
Laf? Ik? Bang voor Erwtje? Whoehahaha!quote:
vanavond sluit de sollicitatieronde, en dan wordt er achter de schermen besloten. en dat kan soms best vlot zijn, soms duurt 't dan nog een paar dagen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Esto het volgende:
Spannend ja!![]()
Wanneer is het eigenlijk bekend wie de nieuwe mod wordt?
verkapte "ik heb stiekum ook gesolliciteerd" postquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef RonaldV het volgende:
* auto pakt.
Heb jij nog een mail gestuurd dan Re?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
verkapte "ik heb stiekum ook gesolliciteerd" post
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb jij nog een mail gestuurd dan Re?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:52 schreef Re het volgende:
verkapte "ik heb stiekum ook gesolliciteerd" post
--> K&Wquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
Vooral erg gezellig ingedeeldmaar dat krijgen jullie nog te zien...tot vervelens aan toe moet je maar vast rekenen
Avond lieffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Avond.
Nope, daar is het nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef _evenstar_ het volgende:
heya Pea succes met de verhuizing.. is dat huis toevallig aan de r.. laan? of klopt mijn stratenkennis van helmond ehct niet meer na zoveel jaren![]()
ziet er iig sjiek uitals die semi studio klaar is kom ik me graga melden voor een shoot van me kleine meissie
![]()
quote:
Ik ga rond 9 uur naar bed, dan pak ik snel nog een DVD'tje, of twee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Esto het volgende:
[..]Kut...
Ga je dan zo weer vroeg slapen*knuffel geeft....
Dat zijn dan hele korte filmpjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga rond 9 uur naar bed, dan pak ik snel nog een DVD'tje, of twee.
quote:
Zekerquote:
Ga jij je inlezen in het moderator-schapquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben er niet zondag, heb andere plannen mauro
Ik had al andere plannen, met estoquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ga jij je inlezen in het moderator-schap
LOLquote:
Waarom niet de Tamron 28-200mm f/3.8-5.6 XR ASP IF Macro ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Mauro het volgende:
Ik zat zelf te denken aan deze lenzen:
Tamron AF 55-200 f/4-5,6 Di II Mac.LD
of deze:
Cosina AF 100/3.5 MAKRO Digitar Nikon
Waarbij de cosina lens nog een voorzetlens heeft om tot 1:1 te komen.
Geef 'ns een link!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom niet de Tamron 28-200mm f/3.8-5.6 XR ASP IF Macro ?
Klikquote:
Klopt als een bus, ik schaf deze niks voor niks aan, en nog redelijk betaalbaar ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Re het volgende:
ziet er goed uit, veel goeie verhalen gehoord erover idd
Tja, misschien niet echt dichtbij mja voor mij toch wel de meest betaalbare lens....natuurlijk is het mooi als je een 1:1 lens kan krijgen voor niet al te veel geld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk ze!
over de Tamron lens:
Maximum Magnification Ratio 1:4
Zeg naar bed jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank. Sorry dat ik geen foto's meer maak.
Ik heb vorig jaar een 180 mm Sigma 1:! gekocht 2de hands. Ook erg blij mee nog. Of wil je perse nieuw?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, misschien niet echt dichtbij mja voor mij toch wel de meest betaalbare lens....natuurlijk is het mooi als je een 1:1 lens kan krijgen voor niet al te veel geld.
[..]
Zeg naar bed jij![]()
Ik hoef geen nieuwe lens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een 180 mm Sigma 1:! gekocht 2de hands. Ook erg blij mee nog. Of wil je perse nieuw?
Hehe. ja, lastig is dat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
Alleen al die keuzes die je moet maken.......
Heb je al een idee welk kanon dat gaat worden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hehe. ja, lastig is dat.
Ik zit al heel lang aan te hikken tegen de aanschaf van een mooi telekanon voor mijn vogelplaatjes.
hahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nope, daar is het nietEn die shoot kan ook eerder hoor
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Op de beurzen loop je soms tegen hele mooie telekanonnen aan voor dumpprijzen. Voor 50 Euro kocht ik in Doesburg een 8.0/500 met T2 aansluiting.
is het niet heel lastig om 1/500 sec of hoger te halen met een 8.0 lens?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Op de beurzen loop je soms tegen hele mooie telekanonnen aan voor dumpprijzen. Voor 50 Euro kocht ik in Doesburg een 8.0/500 met T2 aansluiting.
met 1/1000 sec zou het geen probleem moeten zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dat laatste. Met 500 MM uit de hand fotograferen is net zoiets als roulette spelen.
Het kan welquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dat laatste. Met 500 MM uit de hand fotograferen is net zoiets als roulette spelen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- mompelt iets over compensatielensen...
ja ik weet ook niet waarom hij nou perse zo'n grote wil hebben..quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
Nee, ik hou niet van spiegelobjectievenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef lostminds het volgende:
2000mm f11
[afbeelding]
nog niet goed?![]()
Ja, da's een koopjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef Xilantof het volgende:
ik kan de slaap niet vatten.
en hier komt ondertussen mooi spul voorbij![]()
Mên die 400 2,8
Surequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van spiegelobjectieven
@ Marjo: DAT ZIE JE DUS HELEMAAL FOUT HE!
Doe eens op de MSN komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef Xilantof het volgende:
ik kan de slaap niet vatten.
en hier komt ondertussen mooi spul voorbij![]()
Mên die 400 2,8
Bigmaquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb gewoon grote handen, daarom wil ik een lens die lekker vasthoud.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef lostminds het volgende:
ik heb een tijdje terug een sigma 70-200 f2.8 gekocht en die vind ik al te groot in de zin dattie net iets te veel aandacht trekt
mensen komen dan echt naar je toe om te vragen van welke krant je bent ofzo, en waar de foto gepubliceerd gaat worden
als je met een 50mm loopt dan kijken ze niet op of om
als je daar niet tegen kunt dan moet je zeker geen bigma kopen of een van de lenzen die net voorbij kwamen
De dieren of de mensen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik liep gister in Blijdorp rond met een sigma 70-300 APO-apparaat en daar was men ook al danig van onder de indruk
Best grappig eigenlijk als je er over nadenkt
Ja, die is ook leuk!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, die 'van welke krant bent u' vragen krijg ik ook wel eens.
Dat geeft niet, da's juist wel lachen.
Voor mij hoogste tijd om af te taaien.
Trusten.
Beide natuurlijkquote:
Ik was eens een aap aan het fotograferen, maar toen ik die lens uitschoof en in de aanslag hield, zag je die aap ineens benauwd kijken.quote:
ja ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:43 schreef Mauro het volgende:
Ik heb d'r al weer bijna een halve dag op zitten
Moggûh
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?quote:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?
Over het hoe laat en waar precies?
Ga je model mikken of iets anders??quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
Ha nog 2 nachtjes slapen
en dan mag ik weer gaan klooien om plaatjes te schieten
rembrandquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je model mikken of iets anders??
NIet de boel laten smelten hequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
rembrand
die beweegt tenminste niet
ik ga naar t ijssculpturenfestival
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurdquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.![]()
das t kutte die ligt nog bij mijn ouders, maar dat is een vrij zwarequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Neem je statief mee (als je dat hebt).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NIet de boel laten smelten he![]()
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurd
quote:
En hij is weer veilig vertrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatie![]()
Check hij zit weer braaf zijn maiskorrels te etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
En hij is weer veilig vertrokken.
Dit keer naar de juiste persoon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Ymke het volgende:
Hmz , wat zal ik vandaag weer es gaan doen?![]()
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]slapen? fotograferen? winkelen? solliciteren? studeren? een paar daklozen door een bushokje kegelen? een oud vrouwtje uit het dichtsbijzijnde bejaardenhuis mee nemen voor een wandeling? je oude foto's bewerken? poetsen?
goed boek lezen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.
Zit nu maar tennis te kijken.
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)quote:
je zeurt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)
Ik kan me nu wel al redelijk voortbewegen , dat scheelt wel een hoop
Ja , momenteel welquote:
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurdquote:
Ja , en een flinke hakverhoging zodat de spier niet teveel recht kan trekken , veel fysio, maar ik baal zo van die immobiliteit en afhankelijkheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Owchda's uhmmm... niet fijn
Heb je krukken?
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Balen idd, moet je nog lang?
--> Klaagbaak
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denken
Ik zal heel voorzichtig doen , geen zin in een tenniselleboog erbijquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelendoe je wel een beetje voorzichtig met tennis kijken dan?
Dan heb je vast lekker geslapen 12. 30quote:
Je had ook gewoon moeten blijven liggen in plaats van hier op FOK gaan postenquote:
Dan ga ik wel verderquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Ymke het volgende:
Zo , ben weer uitgeklaagd voor vandaag
dat hij er maar mee naar de dokter gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verder![]()
Vandaag op school, zo'n jong maakt van z'n boek een katapult bij bouwbreed, en schiet hij in iemands oog met een spijker..(ik had dus een kwartier van te voren gezegd dat ie dat niet moet doen, en niemand luistert.. Nja, Nick (vriend van me) is nu dus naar huis, hij ziet nu rechtsboven in zijn oog een zwarte vlek en ziet nog wazig, vraag me af hoe het is.
Martin, shame on you. ongelukje mijn reet![]()
Hoi btw![]()
![]()
Das klote...dat heb ik ook gehad. Na 4 maanden kreeg ik mijn hak op de grondquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurd![]()
Sporten is gezond![]()
nee gewoon net wakkerquote:
Kids moesten naar school, ben er daarna nog even in gegaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten blijven liggen in plaats van hier op FOK gaan posten
ik kwam ook pas 11:30 uit mijn bed
Kan je er nu wel weer alles mee? Ik wil nog wel kunnen sporten straks, ben er wat huiverig voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef Robertje het volgende:
[..]
Das klote...dat heb ik ook gehad. Na 4 maanden kreeg ik mijn hak op de grond![]()
Maar het kán wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Wow, indrukwekkend hoe dichtbij je dat haalt!
Wat voor een beurs was dat waar je hem op de kop tikte?
www.photobucket.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Imageshack doet 't dus niet
Dan maar als links
met ministatief:
http://img371.imageshack.us/img371/6422/imgp54138zo.jpg
uit de hand:
http://img376.imageshack.us/my.php?image=imgp53380vy.jpg
Cardreaderquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Ynske het volgende:
hotvolkoffie
kan mijn datakabel niet vinden,
en ook niet dat ding waar je je flashcard in kan proppen
heb ik weer
dat ding jahquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.photobucket.com
[..]
Cardreader![]()
Heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ding jah
hij zal wel hier ergens tussen de zooi liggen
en ik heb tig van die kabeltjes, maar vindenhomaar
dat zijn de leukere dagjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef Re het volgende:
ja ook weer thuis, lang dagje vol met vertier
en tussendoor nog lekker een ppt presentatie in elkaar geflanst
ja route planners zijn best ruk af en toequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat zijn de leukere dagjes.
nouja, ik heb ook gelachen toen we door de routeplanner vanmiddag totaal de verkeerde kant op werden gestuurd. wat had ik een lol![]()
Eetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja route planners zijn best ruk af en toe
maar goed eten nu![]()
ja alweer klaar johquote:
hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja alweer klaar joh
verder met fotootjes doen dan maar
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.quote:
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.
En de 300MB die ik bij DDS huur zit ook goed vol.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
ik heb volgens mij 4 of 5 accounts bij photobucket![]()
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johdoe ik ook
Dan koop je webhosting bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Het is al wel eens eerder besproken, maar bij Zoom krijg je ongelimiteerd uploadruimte in de albums, en het is te hotlinken, voor een betrekkelijk laag bedrag per jaar. Dan krijg je er ook nog een aardig blaadje bij een aantal keer per jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met in de buurt van Schiphol fotograferenIk ga morgen eens kijken of het wat kan worden en ben dus op zoek naar goeie tips en zo
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?
Veel plezier iig
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Gevonden iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Heel belangrijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |