Leuke Foto *o*quote:
Ik iig nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik breng het nog maar even onder de aandacht!
Lynx666 stopt, FOT-mod gezocht
Nog 1 dag om te solliciteren!
Valt meequote:
hij's niet van mij hee! Maar wel een mooie foto iddquote:
Wees maar niet bang, deze komen alleen in de buurt van china en japan voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Subhuman het volgende:
Gatver wat vind ik dat ranzige beesten zeg!
Hou me tegen als ik ooit daar wil gaan zwemmen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Wees maar niet bang, deze komen alleen in de buurt van china en japan voor
Hier lekker nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is bewokt gewordenAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGG
je miste net een fantastische rode zonsondergangquote:
Ik gok dat er nog wel meer komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je miste net een fantastische rode zonsondergang
helaas 2 dingen mis: geen camera en geen mooi uitzicht
Moet gelijk aan Bassie denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog wel meer komenDe binnenkant van mijn ogen waren ook mooi en zo
Oja? welke kleur hebben ze? zien!! fotoooo!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
De binnenkant van mijn ogen waren ook mooi en zo
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? welke kleur hebben ze? zien!! fotoooo!!!!
Avond liefquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Dag liefEn trusten Esto
Ik ben zo ziek
beterschap Modquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Dag liefEn trusten Esto
Ik ben zo ziek
Graag gedaanquote:
wil je kusjes danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Jaa!!! Laten we lekker allemaal een topic gaan vol-zwaaien!
Het lijkt me zo aardig als we nou eens een SC-topic hebben waar ook nog een echt gesprek in wordt gevoerd. Liefst on topic, maar in ieder geval zonder goeiemorgen/-middag/-etc of hoi, ik ben op mijn werk.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het lijkt me zo aardig als we nou eens een SC-topic hebben waar ook nog een echt gesprek in wordt gevoerd. Liefst on topic, maar in ieder geval zonder goeiemorgen/-middag/-etc of hoi, ik ben op mijn werk.
Rare ideeën heb ik, he?
quote:
Ik kan nog VEEEEEEL erger zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:noem eens ene onderwerp dan
![]()
je lijkt trouwens op k_man zo![]()
Als je meevaller hoog genoeg is, dan zou ik een Nikon Macrolens proberen te scoren ergensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Oké Ron, dan gaan we ontopic.
Het blijft kriebelen. Ik wil macrofoto's gaan maken!
Heb net een leuke meevaller gehad (financieel). Maar wat kan ik dan doen?
Ik heb geïnformeerd naar die voorzetlenzen. Lijkt me niet echt wat. Leuk om te proberen, verder niet.
Tussenringen? Is dat wat, en hoe werkt dat?
Of gewoon een macro (voor Nikon een micro) lens? Maar dan welke?
Het blijft jeuken dat macrofotograferen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |