Postduif weer teruggezonden met Afrit informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurd
quote:
En hij is weer veilig vertrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatie![]()
Check hij zit weer braaf zijn maiskorrels te etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
En hij is weer veilig vertrokken.
Dit keer naar de juiste persoon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Ymke het volgende:
Hmz , wat zal ik vandaag weer es gaan doen?![]()
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]slapen? fotograferen? winkelen? solliciteren? studeren? een paar daklozen door een bushokje kegelen? een oud vrouwtje uit het dichtsbijzijnde bejaardenhuis mee nemen voor een wandeling? je oude foto's bewerken? poetsen?
goed boek lezen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.
Zit nu maar tennis te kijken.
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)quote:
je zeurt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)
Ik kan me nu wel al redelijk voortbewegen , dat scheelt wel een hoop
Ja , momenteel welquote:
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurdquote:
Ja , en een flinke hakverhoging zodat de spier niet teveel recht kan trekken , veel fysio, maar ik baal zo van die immobiliteit en afhankelijkheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Owchda's uhmmm... niet fijn
Heb je krukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |