Ja, die is ook leuk!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, die 'van welke krant bent u' vragen krijg ik ook wel eens.
Dat geeft niet, da's juist wel lachen.
Voor mij hoogste tijd om af te taaien.
Trusten.
Beide natuurlijkquote:
Ik was eens een aap aan het fotograferen, maar toen ik die lens uitschoof en in de aanslag hield, zag je die aap ineens benauwd kijken.quote:
ja ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:43 schreef Mauro het volgende:
Ik heb d'r al weer bijna een halve dag op zitten
Moggûh
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?quote:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?
Over het hoe laat en waar precies?
Ga je model mikken of iets anders??quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
Ha nog 2 nachtjes slapen
en dan mag ik weer gaan klooien om plaatjes te schieten
rembrandquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je model mikken of iets anders??
NIet de boel laten smelten hequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
rembrand
die beweegt tenminste niet
ik ga naar t ijssculpturenfestival
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurdquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.![]()
das t kutte die ligt nog bij mijn ouders, maar dat is een vrij zwarequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Neem je statief mee (als je dat hebt).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NIet de boel laten smelten he![]()
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurd
quote:
En hij is weer veilig vertrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatie![]()
Check hij zit weer braaf zijn maiskorrels te etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
En hij is weer veilig vertrokken.
Dit keer naar de juiste persoon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Ymke het volgende:
Hmz , wat zal ik vandaag weer es gaan doen?![]()
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]slapen? fotograferen? winkelen? solliciteren? studeren? een paar daklozen door een bushokje kegelen? een oud vrouwtje uit het dichtsbijzijnde bejaardenhuis mee nemen voor een wandeling? je oude foto's bewerken? poetsen?
goed boek lezen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.
Zit nu maar tennis te kijken.
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)quote:
je zeurt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)
Ik kan me nu wel al redelijk voortbewegen , dat scheelt wel een hoop
Ja , momenteel welquote:
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurdquote:
Ja , en een flinke hakverhoging zodat de spier niet teveel recht kan trekken , veel fysio, maar ik baal zo van die immobiliteit en afhankelijkheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Owchda's uhmmm... niet fijn
Heb je krukken?
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Balen idd, moet je nog lang?
--> Klaagbaak
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denken
Ik zal heel voorzichtig doen , geen zin in een tenniselleboog erbijquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelendoe je wel een beetje voorzichtig met tennis kijken dan?
Dan heb je vast lekker geslapen 12. 30quote:
Je had ook gewoon moeten blijven liggen in plaats van hier op FOK gaan postenquote:
Dan ga ik wel verderquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Ymke het volgende:
Zo , ben weer uitgeklaagd voor vandaag
dat hij er maar mee naar de dokter gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verder![]()
Vandaag op school, zo'n jong maakt van z'n boek een katapult bij bouwbreed, en schiet hij in iemands oog met een spijker..(ik had dus een kwartier van te voren gezegd dat ie dat niet moet doen, en niemand luistert.. Nja, Nick (vriend van me) is nu dus naar huis, hij ziet nu rechtsboven in zijn oog een zwarte vlek en ziet nog wazig, vraag me af hoe het is.
Martin, shame on you. ongelukje mijn reet![]()
Hoi btw![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |