Als ik naar mezelf kijk, dan zal die houswarmingparty er nooit komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef pea4fun het volgende:
@mauro overdracht is 14 april, housewarmingparty...als alles klaar is
Dank jequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Pea!!!
Als ik het goed begrepen had blijf je wel in dezelfde buurt wonen toch?
En is het oude huis al verkocht?
Hoe groot wordt je nieuwe fotostudio?
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:
Leuk een nieuw huisje , gefeliciteerd Peatje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ben er de laatste tijd wat weinig, en de komende tijd waarschijnlijk ook. De verkoper van het huis waar wij op uit waren heeft ons bod geaccepteerdDus nu ga ik heel erg aan het opruimen en lopen mutsen in en om huis
zeg ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijn
De helft jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef Schanulleke het volgende:
Oei, ziet er mooi uit hoor! Is dat helemaal van jullie, of is het een 2 onder 1 kap?
Vooral erg gezellig ingedeeldquote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en waar zit de studio?
edit: hmmmmz, dat punt was al gemaakt
Verhuizingen zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Xilantof het volgende:
Ziet er goed uit Pea!
Hiero zit er ook een kleine verhuizing aan te komen
Relax man......quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[droommodus] en dan zet ik een leuk model in een frivool jurkje op de schommelbank [/droommodus]
frivool is mijn stiel!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[droommodus] en dan zet ik een leuk model in een frivool jurkje op de schommelbank [/droommodus]
Ze mag ietsje meer aanhouden als bij jou ok?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |