dan haal netstat ervanafquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is de Netstat - popupkan ik niets aan doen.. Behalve je asdviseren pop-killers te gebruiken.
![]()
Ja ja, maar dan moet ik ook effe een stukie reproggen in de code voor andere statics.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kanker netstat er dan af
En popupkiller kan niet. Zit op mijn werk namelijk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ja, maar dan moet ik ook effe een stukie reproggen in de code voor andere statics.En ik loop al wat achter in het proggen.
![]()
Ik had het over statics van mijn forum zelf... Google kan ik er wel zo uittieften, maar ik ben bezig met testen op kantoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]das eruitgooien, copy pasten en klaar
ik had t over de code van netstat, dat je die er zo uit kunt gooienquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had het over statics van mijn forum zelf... Google kan ik er wel zo uittieften, maar ik ben bezig met testen op kantoor.
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had t over de code van netstat, dat je die er zo uit kunt gooien
netstat is flut
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.![]()
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz klopt.. Ik hoef volgens mijn alleen een php pagina an te passen.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???
Pliieesssss
Leuke foto! Geeft de sfeer van de brug ook wel lekker weer, en als je niet beter weet zou het ook zo ergens in Oost Duitsland kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef Ymke het volgende:
[quote]Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef PoseidonVS het volgende:
Dat is een van mijn eerste geslaagde bewerkingen. Ik ben er zelf wel erg tevreden over.
De foto was trouwens ook met het doel van die bewerking genomen.
Deze foto dus:
Ja die bedoel ik
[afbeelding]
Dit is echt een van de allereerste fotos die ik maakte , met mn canonpowershot
Zijn er nog andere verbeterpunten die je zou willen zien??quote:
kijk ik na de lunch wel ff naquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zijn er nog andere verbeterpunten die je zou willen zien??
Okee ik weet dat ik mijn mailserver weer moet installen om post-errors te voorkomen.![]()
quote:
Kijk, dat is de beste popup-killerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
Willen jullie nu eens kijken op mijn site/forum of die pop-ups nog komen???
Pliieesssss
Inderdaad ...kan daar ook zo staan ...of kon ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Leuke foto! Geeft de sfeer van de brug ook wel lekker weer, en als je niet beter weet zou het ook zo ergens in Oost Duitsland kunnen zijn.
ja je hebt combi's hequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat gewoon horen!
Wat van Danny niet mag is een ad-blocker
[..]
Hoi Esto
Nee, ik zit met een schuurpapierkeel en hoofdpijn op mijn werk.quote:
True. So truequote:
Ow das balen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik zit met een schuurpapierkeel en hoofdpijn op mijn werk.
En de zak honingdrop is al bijna op
[..]
True. So true![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ben er de laatste tijd wat weinig, en de komende tijd waarschijnlijk ook. De verkoper van het huis waar wij op uit waren heeft ons bod geaccepteerdDus nu ga ik heel erg aan het opruimen en lopen mutsen in en om huis
Feliquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ben er de laatste tijd wat weinig, en de komende tijd waarschijnlijk ook. De verkoper van het huis waar wij op uit waren heeft ons bod geaccepteerdDus nu ga ik heel erg aan het opruimen en lopen mutsen in en om huis
Als ik naar mezelf kijk, dan zal die houswarmingparty er nooit komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef pea4fun het volgende:
@mauro overdracht is 14 april, housewarmingparty...als alles klaar is
Dank jequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Pea!!!
Als ik het goed begrepen had blijf je wel in dezelfde buurt wonen toch?
En is het oude huis al verkocht?
Hoe groot wordt je nieuwe fotostudio?
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:
Leuk een nieuw huisje , gefeliciteerd Peatje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
zeg ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijn
De helft jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef Schanulleke het volgende:
Oei, ziet er mooi uit hoor! Is dat helemaal van jullie, of is het een 2 onder 1 kap?
Vooral erg gezellig ingedeeldquote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en waar zit de studio?
edit: hmmmmz, dat punt was al gemaakt
Verhuizingen zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Xilantof het volgende:
Ziet er goed uit Pea!
Hiero zit er ook een kleine verhuizing aan te komen
Relax man......quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |