lekker een overdekt winkelcentrum in, bakkie koffie, appelgebakje en sniperenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Er komen zo mensen kijken of ze ons huis willen kopen, dus ik moet zo even naar buiten. Maar het is K-weer om te fotograferen. Wat moet ik in vredesnaam gaan doen?
Ga gewoon boodschappen doen ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Er komen zo mensen kijken of ze ons huis willen kopen, dus ik moet zo even naar buiten. Maar het is K-weer om te fotograferen. Wat moet ik in vredesnaam gaan doen?
Wat heeft dat met fotografie te makenquote:
Da's niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom juliie "Als je analoog schiet alleeen dia's schiet." doen.![]()
Is dat eehhh leuk? want dan moet je een dia-projector hebben en een scherm. Waarom niet gewoon een foto afdruk??
Mischien dat jullie me dat zondag maar aan het verstand gaan knopen tijdens een bakkie pleur.![]()
Ga foto's makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Ymke het volgende:
Ik lig me nu al anderhalve week te vervelenDat internet heb ik nu wel uit
Mag jij me vertellen hoe? Ik kan niet rechtopstaan . huppel op 1 been op krukken , wordt een beetje verevelnd van dat binnen hangenquote:
Is ook kut Ynske ... dan gaat het snel vervelen als je naar buiten wilt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen hoe? Ik kan niet rechtopstaan . huppel op 1 been op krukken , wordt een beetje verevelnd van dat binnen hangen
Ynske is een andere damequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook kut Ynske ... dan gaat het snel vervelen als je naar buiten wilt.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Ymke het volgende:
Ik lig me nu al anderhalve week te vervelenDat internet heb ik nu wel uit
Welcome Guestquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op mijn site en forum gezien
Dus uit heb je het internet nog niet..
![]()
Fotologie al uit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welcome Guest
The time now is Wed Jan 25, 2006 10:52 am
All times are GMT + 1 Hour
hear hear
Yup ik zie je als gast rondhuppelen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welcome Guest
The time now is Wed Jan 25, 2006 10:52 am
All times are GMT + 1 Hour
hear hear
Die had ik nog niet uitquote:
En weer een puntje erbij voor netstat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef HMaster-II het volgende:
Yup ik zie je als gast rondhuppelen..
En weer een puntje bij mij netstat
![]()
Dat is de Netstat - popupquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
En weer een puntje erbij voor netstat.
Alleen jammer van die pop-up's de hele tijd
Kanker netstat er dan afquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is de Netstat - popupkan ik niets aan doen.. Behalve je asdviseren pop-killers te gebruiken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |