Heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ding jah
hij zal wel hier ergens tussen de zooi liggen
en ik heb tig van die kabeltjes, maar vindenhomaar
dat zijn de leukere dagjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef Re het volgende:
ja ook weer thuis, lang dagje vol met vertier
en tussendoor nog lekker een ppt presentatie in elkaar geflanst
ja route planners zijn best ruk af en toequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat zijn de leukere dagjes.
nouja, ik heb ook gelachen toen we door de routeplanner vanmiddag totaal de verkeerde kant op werden gestuurd. wat had ik een lol![]()
Eetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja route planners zijn best ruk af en toe
maar goed eten nu![]()
ja alweer klaar johquote:
hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja alweer klaar joh
verder met fotootjes doen dan maar
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.quote:
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.
En de 300MB die ik bij DDS huur zit ook goed vol.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
ik heb volgens mij 4 of 5 accounts bij photobucket![]()
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johdoe ik ook
Dan koop je webhosting bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Het is al wel eens eerder besproken, maar bij Zoom krijg je ongelimiteerd uploadruimte in de albums, en het is te hotlinken, voor een betrekkelijk laag bedrag per jaar. Dan krijg je er ook nog een aardig blaadje bij een aantal keer per jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met in de buurt van Schiphol fotograferenIk ga morgen eens kijken of het wat kan worden en ben dus op zoek naar goeie tips en zo
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?
Veel plezier iig
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Gevonden iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Heel belangrijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |