Ja, die is ook leuk!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, die 'van welke krant bent u' vragen krijg ik ook wel eens.
Dat geeft niet, da's juist wel lachen.
Voor mij hoogste tijd om af te taaien.
Trusten.
Beide natuurlijkquote:
Ik was eens een aap aan het fotograferen, maar toen ik die lens uitschoof en in de aanslag hield, zag je die aap ineens benauwd kijken.quote:
ja ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:43 schreef Mauro het volgende:
Ik heb d'r al weer bijna een halve dag op zitten
Moggûh
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?quote:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij mij mailen om ff af te spreken voor komende zondag?
Over het hoe laat en waar precies?
Ga je model mikken of iets anders??quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
Ha nog 2 nachtjes slapen
en dan mag ik weer gaan klooien om plaatjes te schieten
rembrandquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je model mikken of iets anders??
NIet de boel laten smelten hequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
rembrand
die beweegt tenminste niet
ik ga naar t ijssculpturenfestival
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurdquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
Electronische Postduif jouw kant opgeschopt.![]()
das t kutte die ligt nog bij mijn ouders, maar dat is een vrij zwarequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Neem je statief mee (als je dat hebt).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NIet de boel laten smelten he![]()
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatiequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Postduif wat extra zaadjes gegeven en terug gestuurd
quote:
En hij is weer veilig vertrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
Postduif weer teruggezonden met Afrit informatie![]()
Check hij zit weer braaf zijn maiskorrels te etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
En hij is weer veilig vertrokken.
Dit keer naar de juiste persoon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Ymke het volgende:
Hmz , wat zal ik vandaag weer es gaan doen?![]()
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]slapen? fotograferen? winkelen? solliciteren? studeren? een paar daklozen door een bushokje kegelen? een oud vrouwtje uit het dichtsbijzijnde bejaardenhuis mee nemen voor een wandeling? je oude foto's bewerken? poetsen?
goed boek lezen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
*behalve slapen , is de rest niet van toepassing , begin er een beetje erg sjago van te worden.
Zit nu maar tennis te kijken.
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)quote:
je zeurt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo goed concentreren op een boek , (ik zeur gewoon ff door hoor)
Ik kan me nu wel al redelijk voortbewegen , dat scheelt wel een hoop
Ja , momenteel welquote:
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurdquote:
Ja , en een flinke hakverhoging zodat de spier niet teveel recht kan trekken , veel fysio, maar ik baal zo van die immobiliteit en afhankelijkheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Owchda's uhmmm... niet fijn
Heb je krukken?
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Balen idd, moet je nog lang?
--> Klaagbaak
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nog een week of twee voor ik weer normaal kan lopen en ongeveer 3maanden voordat ik weer heeeeeeeeel voorzichtig aan sporten mag gaan denken
Ik zal heel voorzichtig doen , geen zin in een tenniselleboog erbijquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar gaan je medaillekansen op de Winterspelendoe je wel een beetje voorzichtig met tennis kijken dan?
Dan heb je vast lekker geslapen 12. 30quote:
Je had ook gewoon moeten blijven liggen in plaats van hier op FOK gaan postenquote:
Dan ga ik wel verderquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef Ymke het volgende:
Zo , ben weer uitgeklaagd voor vandaag
dat hij er maar mee naar de dokter gaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verder![]()
Vandaag op school, zo'n jong maakt van z'n boek een katapult bij bouwbreed, en schiet hij in iemands oog met een spijker..(ik had dus een kwartier van te voren gezegd dat ie dat niet moet doen, en niemand luistert.. Nja, Nick (vriend van me) is nu dus naar huis, hij ziet nu rechtsboven in zijn oog een zwarte vlek en ziet nog wazig, vraag me af hoe het is.
Martin, shame on you. ongelukje mijn reet![]()
Hoi btw![]()
![]()
Das klote...dat heb ik ook gehad. Na 4 maanden kreeg ik mijn hak op de grondquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik dacht wat extra mn best te doen met taekwon-do . nou toen krak ..kuitspier gescheurd![]()
Sporten is gezond![]()
nee gewoon net wakkerquote:
Kids moesten naar school, ben er daarna nog even in gegaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten blijven liggen in plaats van hier op FOK gaan posten
ik kwam ook pas 11:30 uit mijn bed
Kan je er nu wel weer alles mee? Ik wil nog wel kunnen sporten straks, ben er wat huiverig voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef Robertje het volgende:
[..]
Das klote...dat heb ik ook gehad. Na 4 maanden kreeg ik mijn hak op de grond![]()
Maar het kán wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dat laatste. Met 500 MM uit de hand fotograferen is net zoiets als roulette spelen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Wow, indrukwekkend hoe dichtbij je dat haalt!
Wat voor een beurs was dat waar je hem op de kop tikte?
www.photobucket.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Imageshack doet 't dus niet
Dan maar als links
met ministatief:
http://img371.imageshack.us/img371/6422/imgp54138zo.jpg
uit de hand:
http://img376.imageshack.us/my.php?image=imgp53380vy.jpg
Cardreaderquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Ynske het volgende:
hotvolkoffie
kan mijn datakabel niet vinden,
en ook niet dat ding waar je je flashcard in kan proppen
heb ik weer
dat ding jahquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.photobucket.com
[..]
Cardreader![]()
Heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ding jah
hij zal wel hier ergens tussen de zooi liggen
en ik heb tig van die kabeltjes, maar vindenhomaar
dat zijn de leukere dagjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef Re het volgende:
ja ook weer thuis, lang dagje vol met vertier
en tussendoor nog lekker een ppt presentatie in elkaar geflanst
ja route planners zijn best ruk af en toequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat zijn de leukere dagjes.
nouja, ik heb ook gelachen toen we door de routeplanner vanmiddag totaal de verkeerde kant op werden gestuurd. wat had ik een lol![]()
Eetsequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja route planners zijn best ruk af en toe
maar goed eten nu![]()
ja alweer klaar johquote:
hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja alweer klaar joh
verder met fotootjes doen dan maar
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.quote:
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die zit overvol bij mij, zat al bijna vol toen ze de toegestane hoeveelheid beperkten tot 25MB, nu is dat weer 50MB maar da's nog altijd niet genoeg.
En de 300MB die ik bij DDS huur zit ook goed vol.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
ik heb volgens mij 4 of 5 accounts bij photobucket![]()
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je moet ook die overbodige foto's verwijderen johdoe ik ook
Dan koop je webhosting bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Het is al wel eens eerder besproken, maar bij Zoom krijg je ongelimiteerd uploadruimte in de albums, en het is te hotlinken, voor een betrekkelijk laag bedrag per jaar. Dan krijg je er ook nog een aardig blaadje bij een aantal keer per jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, gooi er af en toe een hele serie af.
Ik ben meer een serieschutter, dan moeten er veel MB's beschikbaar zijn.
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met in de buurt van Schiphol fotograferenIk ga morgen eens kijken of het wat kan worden en ben dus op zoek naar goeie tips en zo
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, was er niet ooit ergens een kaartje geplaatst met goede spottersplekken? Was dat niet op FFF?
Veel plezier iig
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Gevonden iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goede spottersplekken kun je vinden op scramble.nl
Heel belangrijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie dat de MacDonalds ook op de kaartjes staan aangegeven 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |