Jammer dat het zo ver moest komen. Maar eigen schuld kogel door je hoofd zeg ik altijd maar!quote:DEN HAAG - Nederlandse commando's hebben het afgelopen weekeinde in het zuiden van Afghanistan een Afghaan doodgeschoten. Dat gebeurde tijdens een vuurgevecht. Twee andere Afghanen raakten gewond. . Aan Nederlandse zijde vielen geen slachtoffers. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Defensie dinsdag bekendgemaakt.
De Afghaanse gewonden zijn opgenomen in een ziekenhuis in Kandahar. Na het vuurgevecht troffen de commando's een grote hoeveelheid wapens, munitie en drugs aan. Deze worden aan de Afghaanse autoriteiten overgedragen.
Het was voor het eerst dat Nederlandse militairen in Afghanistan betrokken raakten bij een vuurgevecht. Het incident gebeurde bij het invallen van de duisternis toen een verdacht voertuig inreed op een patrouille van het Special Forces detachement. De patrouille probeerde het voertuig te waarschuwen met lichtsignalen en lichtkogels. Maar de bestuurder van het voertuig reageerde niet, waarop de patrouille waarschuwingsschoten loste. Daarop veranderde het voertuig van richting en begonnen de inzittenden vanuit de auto met automatische wapens gericht op de Nederlandse commando's te schieten. Hierop ontstond een vuurgevecht waarbij het voertuig tot stoppen werd gedwongen.
De Nederlandse patrouille behoort tot een eenheid van ongeveer 260 militairen die een groot gebied ten zuiden van de stad Kandahar moet controleren. De commando's en mariniers worden ondersteund door Chinook transporthelikopters en zijn sinds medio vorig jaar actief in het gebied. De manschappen richten zich vooral op verkenningen en het vergaren van inlichtingen. Hoewel de operatie werd beschouwd als een van de gevaarlijkste operaties van de afgelopen jaren, bleef het in het controlegebied tot nu toe opvallend rustig en konden de militairen zich ook bezighouden met het slaan van waterputten en de bouw van een school.
Het ministerie van Defensie wilde niet ingaan op de vraag wat er gebeurt met de twee gewonde Afghanen. Wel wordt de Tweede Kamer op korte termijn nader geïnformeerd over het incident.
bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/1138082573802.html?source=rss
Uiteraard, ze hadden de beste afghaanse burger eerst in 16 talen moeten voorlichten over de mogelijke gevolgen als ze door zouden gaan met schieten op de militairen. Onze jongens die staan dadelijk ook in Arnhem voor het gerecht wegens moord. Ik zie de eerste overijverige OvJ`s& PCG`s de aanklachten al opstellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:53 schreef John_Terry het volgende:
Oh nee he, we krijgen toch niet weer Eric O-toestanden..
Ja maar dit is het eerste echte vuurgevecht tussen Ned. soldaten en afghanen, waarbij deze afghanen ook daadwerkelijk gedood zijn! Ik was erg blij om dit te horen, maar ik weet zeker dat er hier ook boom-knuffelaars rondlopen die vinden dat ze deze mannen met scheldwoorden hadden moeten bestoken, en verders niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou en
Er vallen elke dag tienduizenden doden...
Heb je het bericht wel gelezen en hoe het gevecht ontstaan is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
dus Nederland gaat naar Afganistan om burgers dood te schieten ?
ff daar de baas spelen en hij wordt niet eens opgepakt wegens moord
Moordenaar
bij lange na niet het eerste vuurgevecht en ook niet de eerste dodequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maar dit is het eerste echte vuurgevecht tussen Ned. soldaten en afghanen, waarbij deze afghanen ook daadwerkelijk gedood zijn! Ik was erg blij om dit te horen, maar ik weet zeker dat er hier ook boom-knuffelaars rondlopen die vinden dat ze deze mannen met scheldwoorden hadden moeten bestoken, en verders niks.
Klopt, volgens het persbericht vechten de Afghanen harder omdat wij twijfelen ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef John_Terry het volgende:
Ach, de Afghanen zijn ook niet dom hoor. Ze weten dat Nederland een besluit moet nemen over het verlengen van de missie in Afghanistan en volgens mij krijgen we meer van deze berichten te zien de komende dagen?
Crosspost:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Moordenaar
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lees jij niet goed?
Het beschoten voertuig reed in op een patrouille, werd eerst gewaarschuwd met onder andere lichtkogels, daarna met waarschuwingsschoten. Hierna (dus na meerdere waarschuwingen) bleef het voertuig op de patrouille inrijden. Pas toen is er gericht geschoten.
Lekker dankbaar ook, die Afghanen in die auto.
maakt niet uit wie het wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Heb je het bericht wel gelezen en hoe het gevecht ontstaan is?![]()
Of is het voor jou automatisch altijd moord omdat het een moslim is die omgekomen is ofoz?
Dat ben ik wel weer met je eens. Er wordt wel weer erg laconiek op gereageerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
en ongelooflijk dat er mensen blij zijn met een moord![]()
idd in Afghanistan mag dat ... ze eten ook baby's, je moet er 2 eten voor je groene baret en 4 per uitzending geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Moordenaar
dat zijn als het waar is Afganistan normen en waarden en dat respecteer ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd in Afghanistan mag dat ... ze eten ook baby's, je moet er 2 eten voor je groene baret en 4 per uitzending geloof ik
ik weet verder niet hoe jij dat doet natuurlijk maar meestal is het best lastig om iemand zijn voet te zien alstie aan het rijden is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
maakt niet uit wie het was
een militair hoort te weten waar die schiet ( bij zijn voet ofzo ) niet zomaar doodschieten
Ojah, en als mensen op jou schieten ga je ff de tijd nemen om goed te mikken en dan proberen om hun voeten te raken, zodat die van het gaspedaal schiet, waardoor die alsnog blijft doorschieten omdat tie z'n handen nog kan gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
een militair hoort te weten waar die schiet ( bij zijn voet ofzo ) niet zomaar doodschieten
"en begonnen de inzittenden vanuit de auto met automatische wapens gericht op de Nederlandse commando's te schieten."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
omgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn als het waar is Afganistan normen en waarden en dat respecteer ik
maar had die man wel wapens en wou hij die gaan gebruiken ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet verder niet hoe jij dat doet natuurlijk maar meestal is het best lastig om iemand zijn voet te zien alstie aan het rijden is.
dan kun je kogels in de generale richting gaan sproeien maja ... dat is ook weer zoiets
Hij schoot dus eerst Meki, eerst ff goed lezen mn vrindquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
maar had die man wel wapens en wou hij die gaan gebruiken ?
Ik neem aan dat hij geen kogels heeft lopen uitspugenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij weet dus geen zak van militairen. Een militair is erop getrained om een vijand uit te schakelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
Het gaat dus om zelfverdediging.quote:en ongelooflijk dat er mensen blij zijn met een moord![]()
Das nou juist waarom ze terugschieten, om dat soort situaties te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ook niet zeuren wanneer er wat nederlanders aan gort geschoten worden en ze met uitelkaar gereten maag op de grond naar mammie jammeren dan he.
nu ja die automatische wapens schieten zichzelf niet af ... tenzij ze de auto van michael knight hebben gepikt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
De DB5 van James Bond (met automatische wapens achter de koplampen) is laatst wel verkocht voor 1,5 miljoen ofzo. En in Afghanistan zit natuurlijk nog een beste puist drugsgeld. Het zou dus zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef sp3c het volgende:
nu ja die automatische wapens schieten zichzelf niet af ... tenzij ze de auto van michael knight hebben gepikt natuurlijk
Meki laat zich natuurlijk liever doodschieten in zo'n situatie..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef maartena het volgende:
Het gaat dus om zelfverdediging.
Ik was al niet echt onder de indruk van jouw intelligentie, maar ik wil wel eens een onderbouwing horen van je waarom dit moord is, en dan met name wat jij WEL beschouwd als verdediging.
Nederland gaat naar Afganistan niet voor oorlog voeren maar voor wederopbouwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu ja die automatische wapens schieten zichzelf niet af ... tenzij ze de auto van michael knight hebben gepikt natuurlijk
Dat ze daar met wapens lopen blijkt terecht door het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Nederland gaat naar Afganistan niet voor oorlog voeren maar voor wederopbouw
waarom lopen ze daar dan met wapens ??en als de auto kwam konden ze toch aan de kant staan
![]()
![]()
USA is daar voor oorlog laat zij maar deze zaken afhandelen daar staan zij bekend voor![]()
Alles behalve een moslim-brother doodden, zelfs niet als tie op jou schietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Meki laat zich natuurlijk liever doodschieten in zo'n situatie..
ja want voor die hele kwestie hadden ze natuurlijk geen problemen met Nederlandse militairen ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef John_Terry het volgende:
Ach, de Afghanen zijn ook niet dom hoor. Ze weten dat Nederland een besluit moet nemen over het verlengen van de missie in Afghanistan en volgens mij krijgen we meer van deze berichten te zien de komende dagen?
Voor gevallen als deze, waar ze mensen hebben beschoten die geen vrij Afghanistan willen waar iedereen gelijke rechten heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom lopen ze daar dan met wapens ??en als de auto kwam konden ze toch aan de kant staan
![]()
![]()
USA is daar voor oorlog laat zij maar deze zaken afhandelen daar staan zij bekend voor![]()
Omdat er nog steeds randdebielen rondlopen die denken dat zij de waarheid in pacht hebben en dat desnoods met geweld willen onderstrepen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
om terug te schieten als verdachte auto's met onschuldige burgers erin ineens het vuur openenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom lopen ze daar dan met wapens ??![]()
je mag nooit stil gaan staan als je beschoten wordt ... dan kun je net zogoed jezelf in je gezicht schietenquote:en als de auto kwam konden ze toch aan de kant staan![]()
![]()
mjah duurt een beetje lang als je daar op moet wachten lijkt me he?quote:USA is daar voor oorlog laat zij maar deze zaken afhandelen daar staan zij bekend voor![]()
Ik heb het idee dat je een beetje wereldvreemd bent..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er komt een auto met Afghanen in de richting van de Nederlandse soldaten rijden. De soldaten weten niet wie er in de auto zitten en willen dat de auto stopt.quote:Het incident gebeurde bij het invallen van de duisternis toen een verdacht voertuig inreed op een patrouille van het Special Forces detachement
De soldaten zien de auto. De soldaten willen de auto laten weten dat ze moeten stoppen. De soldaten hebben lampen en licht kogels. De soldaten schijnen de lampen in de richting van de auto en schieten een lichtkogel in de lucht. De soldaten hopen dat de auto stopt zodat ze kunnen vragen wat ze aan het doen zijn.quote:De patrouille probeerde het voertuig te waarschuwen met lichtsignalen en lichtkogels.
Maar de auto stopt niet. Mischien zijn de Afghanen wel boos op de soldaten. De soldaten willen toch dat de Afghanen stoppen. Ze pakken hun geweer, en schieten in de lucht zodat de Afghanen dat zien. Maar de Afghanen stoppen niet en rijden door.quote:Maar de bestuurder van het voertuig reageerde niet, waarop de patrouille waarschuwingsschoten loste.
De auto met de Afghanen gaat opeens een andere richting op. De Afghanen zijn inderdaad boos op de soldaten. De Afghanen hebben ook geweren, en beginnen richting de soldaten te schieten. De Nederlandse soldaten zoeken dekking en pakken allemaal hun geweren!quote:Daarop veranderde het voertuig van richting en begonnen de inzittenden vanuit de auto met automatische wapens gericht op de Nederlandse commando's te schieten.
De soldaten zijn nu ook boos! Ze schieten terug op de auto met de Afghanen. De soldaten kunnen beter schieten dan de Afghanen. De Afghanen moeten stoppen, want ze zijn geraakt door kogels. De soldaten omsingelen de Afghanen en nemen de Afghanen gevangen. Een van de Afghanen is nu dood.quote:Hierop ontstond een vuurgevecht waarbij het voertuig tot stoppen werd gedwongen.
De Nederlandse soldaten zijn wel goed voor de Afghanen die geraakt zijn. Ze worden naar de dokter gebracht die voor ze zorgt.quote:De Afghaanse gewonden zijn opgenomen in een ziekenhuis in Kandahar.
Nadat de Afghanen gevangen waren vonden de soldaten allerlei dingen in de auto. Heel veel geweren. Heel veel kogels. En heel veel drugs. Drugs mogen niet. Drugs zijn heel slecht voor je. Het is daarom goed dat de soldaten de geweren en de kogels en de drugs hebben gevonden. De soldaten hebben de wapens en de drugs aan de politie van Afghanistan gegeven.quote:Na het vuurgevecht troffen de commando's een grote hoeveelheid wapens, munitie en drugs aan. Deze worden aan de Afghaanse autoriteiten overgedragen.
wanneer is het onzin ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef sp3c het volgende:
ja weet je, zo kan ik elke reactie wel aanpassen ... Meki de volgende onzinpost wordt gewoon verwijderd
Haha, je moet kinderboeken schrijver wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar de auto stopt niet. Mischien zijn de Afghanen wel boos op de soldaten. De soldaten willen toch dat de Afghanen stoppen. Ze pakken hun geweer, en schieten in de lucht zodat de Afghanen dat zien. Maar de Afghanen stoppen niet en rijden door.
De auto met de Afghanen gaat opeens een andere richting op. De Afghanen zijn inderdaad boos op de soldaten. De Afghanen hebben ook geweren, en beginnen richting de soldaten te schieten. De Nederlandse soldaten zoeken dekking en pakken allemaal hun geweren!
[..]
De soldaten zijn nu ook boos! Ze schieten terug op de auto met de Afghanen. De soldaten kunnen beter schieten dan de Afghanen. De Afghanen moeten stoppen, want ze zijn geraakt door kogels. De soldaten omsingelen de Afghanen en nemen de Afghanen gevangen. Een van de Afghanen is nu dood.
[..
dat is onzin want in de OP staat dat er vanuit het voertuig geschoten werd waarna het vuur beantwoord werd ... dat soort posts maak ik net zo kwijt als Antonie Kamerling zijn hollywoodcarrierequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
OMG.... Ik begin me werkelijk af te vragen of mijn versimpelse versie van de gebeurtenissen wellicht al te moeilijk voor je is....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
![]()
![]()
en waarom dan wel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef sp3c het volgende:
wij hebben daar nix te zoeken
en ik vind van wel
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
Denk niet dat 70 % de moeite neem om er een oordeel over te geven, te ver van hun bed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom dan wel ?
en als 70 % van de Nederlandse bevolking nee zegt ?
dat is de zaak van Afganistan . de Afagaanse overheid moet daarover beslissen hoe zij het moeten aanpakken. het buitenland kan niet steeds vuile werken opknappenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.
inderdaad, en ik heb veel liever dat de Nederlanders mijn land 'bezetten' ipv de Amerikanen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is de zaak van Afganistan . de Afagaanse overheid moet daarover beslissen hoe zij het moeten aanpakken. het buitenland kan niet steeds vuile werken opknappen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef maartena het volgende:
Voor hen die niet zo slim zijn zal ik het even op simpele wijze vertalen:
[..]
Nadat de Afghanen gevangen waren vonden de soldaten allerlei dingen in de auto. Heel veel geweren. Heel veel kogels. En heel veel drugs. Drugs mogen niet. Drugs zijn heel slecht voor je. Het is daarom goed dat de soldaten de geweren en de kogels en de drugs hebben gevonden. De soldaten hebben de wapens en de drugs aan de politie van Afghanistan gegeven.
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef John_Terry het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?![]()
Hoe weet jij dat nou, heb je een poll gehouden ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komen
De Afgaanse overheid is corruptbestaat die eigenlijk nog ?
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de Afgaanse vrouwen best blij als ze het nu afkunnen met een hoofddoek of zelfs kiezen voor het tonen van hun haar. En er zullen best wel afghanen zijn die er de tiefus in hebben, dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze van hun acropolis zijn afgetiefd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komen
De Afgaanse overheid is corruptbestaat die eigenlijk nog ?
ik ben erg blij voor de vrouwenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de Afgaanse vrouwen best blij als ze het nu afkunnen met een hoofddoek of zelfs kiezen voor het tonen van hun haar. En er zullen best wel afghanen zijn die er de tiefus in hebben, dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze van hun acropolis zijn afgetiefd.
Nou ga door met blij zijn voor die vrouwen, en begin dan ook blij te zijn voor de kinderen die dalijk gewoon weer naar school kunnen. En dat er weer water stroomt in dorpjes etc etc.quote:
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou ga door met blij zijn voor die vrouwen, en begin dan ook blij te zijn voor de kinderen die dalijk gewoon weer naar school kunnen. En dat er weer water stroomt in dorpjes etc etc.
En alle andere troepen die daar zijn, die voeren natuurlijk geen ruk uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voeren![]()
mijn fout,mijn excuces daarvoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En alle andere troepen die daar zijn, die voeren natuurlijk geen ruk uit.
En je hebt het over de amerikanen, waarom zeg je dan dat wij daar niks te zoeken hebben ?
D'r zit nog een NAVO tussen. NAVO troepen zijn er op verzoek van Afghanistan. En de NAVO put haar troepen vervolgens uit alle NAVO landen, en heeft bij Nederland als lid van de NAVO een verzoek gelegd haar missie te verlengen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef John_Terry het volgende:
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?![]()
Volgens mij vergeten mensen dat er :quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voeren![]()
Onze rug is helemala niet recht - ik neem aan dat je de politieke chaotische discussie een beetje volgt. Een typisch gevalletje van parlementaire herniaquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef speknek het volgende:
[..]!
Dacht inderdaad ookal dat het opleven van het geweld en de recente bomaanslagen te maken hebben met de Nederlandse twijfel. Je ziet dat ook elke keer dat er een relletje in de VS gebeurt. Erg treurig dat het zo moet.. Gewoon onze rug recht houden!
ach , om het eens in andere woorden te zeggen :quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Sommige mensen laten wel hun ware aard zien hier. Ze geven meer om het leven van een drugdealende terrorist dan om die van onze eigen soldaten
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijk he, die slachtofferrol...
De meeste mensen hier lijken sowieso niet zoveel om het leven van anderen te geven. Ach, het is maar een Afghaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Sommige mensen laten wel hun ware aard zien hier. Ze geven meer om het leven van een drugdealende terrorist dan om die van onze eigen soldaten
maar wel een stoute Afghaan die niet wilde luisteren en ik weet niet wat van plan wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier lijken sowieso niet zoveel om het leven van anderen te geven. Ach, het is maar een Afghaan
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
maar wel een stoute Afghaan die niet wilde luisteren en ik weet niet wat van plan was
is het dan erg om zo iemand te missen ?
zou je dat ook zeggen als hij Nederlandse militairen had gedood met een aanslagquote:
Het gaat er niet om dat het een Afghaan was. Het gaat erom dat hij iemand voor zijn donder probeerde te schieten. Helaas voor hem ging het in dit geval om een goed getrainde militair. Gegokt en verloren, zeg ik dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier lijken sowieso niet zoveel om het leven van anderen te geven. Ach, het is maar een Afghaan
Nee - ze zijn net zoveel waardquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als hij Nederlandse militairen had gedood met een aanslag
of is het leven van de Nederlanders minder waard dan die van de Afghaan ?
nee toch ?
Ik zou me niet in zo'n situatie begeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
ok , dan wil ik graag weten wat jij in zo'n situatie gedaan had
Hey relnicht, je zit een potje lok te maken over niks - want niemand reageert op de manier zoals jij voorspelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:58 schreef Bayer het volgende:
Zeg, wanneer is de stille tocht met aansluitende manifestatie op het Malieveld voor deze uit-een-auto-vol-wapens-munitie-en-drugs-op-Nederlandse-militairen-schietende Afghaan?
Hey.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
Hey relnicht,
jij niet dan , maar wat hadden die mensen die zich wel in die situatie bevonden dan moeten doen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou me niet in zo'n situatie begeven.
Je hebt toch wel een staartje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hey.
Nee hoor, ik kan gewoon niet wachten op al die acties die komen gaan én natuurlijk de kamervragen.
Als ik een staartje had zou ik kwispelen.![]()
Dat denk ik ook en daarom zou ik me nooit in zo'n situatie begeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:10 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
jij niet dan , maar wat hadden die mensen die zich wel in die situatie bevonden dan moeten doen ?
het is óf zij óf hij , in zo'n geval is de keus niet zo moeilijk
Als ik daarmee ga kwispelen krijg ik hiér kamervragen. Dank je.quote:
nee ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en daarom zou ik me nooit in zo'n situatie begeven.
Hou dan ook je mond over de keuzes die zij maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hou dan ook je mond over de keuzes die zij maken.
Niet slecht inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
Best lekker weer volgens mij daar, zonnetje, boerkaatje
Meki, Nederland gaat niet naar Afgaistan om burgers dood te schieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Moordenaar
Moord? Lijkt me eerder pure zelfverdediging. Wie begon te schieten? Juist ja, die Afghanen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens. Er wordt wel weer erg laconiek op gereageerd.
Dus jij bent ook tegen de VN.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Omsmelten tot ploegscharen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
het geweer
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moord? Lijkt me eerder pure zelfverdediging. Wie begon te schieten? Juist ja, die Afghanen.
Of moeten we maar rondlopen met een bloemetje in de loop van het geweer?![]()
Dat staat buiten kijf SCH, er is iemand gedood die er wel om vroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Of het moord is of niet is niet zo relevant: er zijn mensen doodgeschoten.
Dat is het stupide van het krijgsbedrijf. Misschien had het krijgsbedrijf daar niet moeten zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf SCH, er is iemand gedood die er wel om vroeg.
Ze hadden ook om kunnen keren, of zich overgeven na de waarschuwingsschoten.
Dat gebeurde dus niet en de Afghanen gingen over tot vuren op de Commandos. Dus logischerwijs word dat beantwoord met een dode tot gevolg.
Dat is het risico van het krijgsbedrijf.
jij had liever afganistan in de handen van die gekken gehouden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het stupide van het krijgsbedrijf. Misschien had het krijgsbedrijf daar niet moeten zijn.
Het is sowieso tragisch dat dit soort dingen gebeuren.
Ik heb grote twijfels bij deze gevechtsmissies van de Amerikanen inderdaad. Op termijn gaat dat niet werken. De ene gek wordt verlost door een andere gek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
jij had liever afganistan in de handen van die gekken gehouden?
ja want dat heeft in het verleden ook geweldig goed gewerkt ... voor je het weet staat Rotterdam weer in brandquote:
het gaat hier om Nederlandersquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb grote twijfels bij deze gevechtsmissies van de Amerikanen inderdaad. Op termijn gaat dat niet werken. De ene gek wordt verlost door een andere gek.
Maar goed, we zijn er nu eenmaal, en straks gaan er wellicht nog eens 1200 man heen naar Uruzghan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het stupide van het krijgsbedrijf. Misschien had het krijgsbedrijf daar niet moeten zijn.
Het krigsbedrijf is een bedrijf wat er in gespecialiseerd is en opgeleid om mensen te doden. De Nederlanders zijn er gelukkig minder goed in dan de VS. Maar waar gehakt word vallen er spaanders. En het wachten is op de eerste lijkzakken richting Nederland.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik leef toch echt liever onder een VS bewind dan onder een Taliban bewind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb grote twijfels bij deze gevechtsmissies van de Amerikanen inderdaad. Op termijn gaat dat niet werken. De ene gek wordt verlost door een andere gek.
Dat kwam door het gebroken geweertje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want dat heeft in het verleden ook geweldig goed gewerkt ... voor je het weet staat Rotterdam weer in brand![]()
Ik vind dat nogal merkwaardige vergelijkingen en gedachten.quote:maar goed tragisch is het zeker maar ik zie toch liever dit bericht dan dat er 1 Nederlander sneuvelt en twee gewond raken die later live op al jazeera onthoofd worden![]()
Onzin - deze schietpartij had juist met de aanwezigheid van militairen te maken.quote:goede zaak dat door de aanwezigheid van de militairen dit soort schietpartijen minder vaak lijken voor te komen![]()
Zoals in europa bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar wordt de strijd tegen het terrorisme momenteel in Europa gevoerd op de manier als in Afghanistan?quote:
Dus als er geen militairen waren geweest hadden ze door kunnen gaan door hun drugs te verkopen, hun arsenaal kunnen behouden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef SCH het volgende:
Onzin - deze schietpartij had juist met de aanwezigheid van militairen te maken.
Maakt niet zoveel uit, dan moet je blijven onderhandelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoeveel onschuldigen zouden daardoor zijn gevallen?
Ik bedoelde de periode dat europa onder de dictatuur van een gek was..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar wordt de strijd tegen het terrorisme momenteel in Europa gevoerd op de manier als in Afghanistan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan moet je blijven onderhandelen.
Lukt dat niet? Moet je beter je best doen.
Ja maar al die onschuldige mensen in de tussentijd dan? Beter je best doen dus.![]()
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus als er geen militairen waren geweest hadden ze door kunnen gaan door hun drugs te verkopen, hun arsenaal kunnen behouden?
Hoeveel onschuldigen zouden daardoor zijn gevallen?
jaja, net zoals in bv Darfur dus? Blijven door onderhandelen..........................................intussen vinden wel velen de dood door criminelen/terroristen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan moet je blijven onderhandelen.
Lukt dat niet? Moet je beter je best doen.
Ja maar al die onschuldige mensen in de tussentijd dan? Beter je best doen dus.![]()
Zo ken ik je weer, nooit een antwoord!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?
Ik geef ErwinRommel een antwoord, bemoei je er dus lekker niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer, nooit een antwoord!
Ja, precies zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
jaja, net zoals in bv Darfur dus? Blijven door onderhandelen..........................................intussen vinden wel velen de dood door criminelen/terroristen.
Neee, onderhandelen, en als dat niets opleverd moet je beter onderhandelen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, precies zo.
En denk eraan hè, niet schieten!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?
jij maakt ook vergelijkingen van jan lul zeg!! De VS is een democratie, de mensen daar mogen dus beslissen wie ze als president nemen. Ook is er presvrijheid, recht op vrije meningsuiting, recht op scholing etc etc. Dat is alles wat ze in Afghanistan niet hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geef ErwinRommel een antwoord, bemoei je er dus lekker niet mee.
Of moet ik echt reageren op die offtopic onzin over Hitler?
Ja, en als die gemene mannen toch doorgaan met moorden en verkrachten heb jij als onderhandelaar hopeloos gefaald!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
en als dat niets opleverd moet je beter onderhandelen..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Bayer het volgende:
En denk eraan hè, niet schieten!
Flikker toch op zeg, dat geeft je toch niet het recht om zomaar andere landen binnen te vallenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
jij maakt ook vergelijkingen van jan lul zeg!! De VS is een democratie, de mensen daar mogen dus beslissen wie ze als president nemen. Ook is er presvrijheid, recht op vrije meningsuiting, recht op scholing etc etc. Dat is alles wat ze in Afghanistan niet hebben.
Je lijkt een beetje op Meki btwpfftt
![]()
Wel als datzelfde bewind ( taliban dus ) andere landen aanvalt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, dat geeft je toch niet het recht om zomaar andere landen binnen te vallen
Je kan ook eens bedenken waarom dat gebeurt in plaats van blind terug te slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wel als datzelfde bewind ( taliban dus ) andere landen aanvalt.
Doe toch eens niet zo hopeloos hypociet. Denk je dat tijdens die zgn onderhandelingen het moorden niet doorgaat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, en als die gemene mannen toch doorgaan met moorden en verkrachten heb jij als onderhandelaar hopeloos gefaald!
Die heb ik ook wel, en die is zeer "onschuldig"quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat macho-machtsvertoon van mannetjes met hun speeltjes, opbokken, opzouten. Ze zoeken maar een leuke andere hobby.
Als dat gebeurt doe je als onderhandelaar dus duidelijk iets verkeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Denk je dat tijdens die zgn onderhandelingen het moorden niet doorgaat?
Het is de realiteit Bayer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Bayer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt doe je als onderhandelaar dus duidelijk iets verkeerd.
Wat de reden ook was van de Taliban, bin laden etc. het was nooit een reden om bomaanslagen te plegen. En ook voor het onderdrukken van het Afghaanse volk is er ook geen enkele rechtvaarding als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan ook eens bedenken waarom dat gebeurt in plaats van blind terug te slaan.
Mijn hemel, zo'n topic half naar de knoppen omdat meneer niet wil lezen maar als een dolle stier z'n onzin loopt te spuien hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld
Of het een goede reden is, is niet relevant. Blijkbaar is er een reden en inmiddels zijn er nog veel meer redenen om de VS het leven zuur te maken. En vervolgens heeft de VS weer redenen om andere landen aan te vallen enz enz enzquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wat de reden ook was van de Taliban, bin laden etc. het was nooit een reden om bomaanslagen te plegen. En ook voor het onderdrukken van het Afghaanse volk is er ook geen enkele rechtvaarding als je het mij vraagt.![]()
Dus de taliban moet maar beter onderhandelen met de VS, dat doen ze dus niet goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Of het een goede reden is, is niet relevant. Blijkbaar is er een reden en inmiddels zijn er nog veel meer redenen om de VS het leven zuur te maken. En vervolgens heeft de VS weer redenen om andere landen aan te vallen enz enz enz
Vind je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de taliban moet maar beter onderhandelen met de VS, dat doen ze dus niet goed.
In de ogen van zwakzinnigen, gestoorden, moslim-fundamentalisten, terroristen etc jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een reden en inmiddels zijn er nog veel meer redenen om de VS het leven zuur te maken.
Popolon!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef popolon het volgende:
Ik had ook teruggeschoten
Oké ik stem voor een ban voor jou op dit topic/forum, denk niet dat iemand jou nog serieus gaat nemen. Je probeert alleen maar irritant te zijn en bij andere mensen 't bloed onder hun nagels vandaan te halenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Bayer het volgende:
Popolon!
Dan stap je op die jongens (want dat zijn het hè, kwajongens) af en maak je een praatje over het hoe en waarom van de actie en probeer je samen tot een oplossing te komen.
Is dat een merk basketball?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef popolon het volgende:
Ik had ook teruggeschoten, 't liefst met een RPG.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Oké ik stem voor een ban voor jou op dit topic/forum, denk niet dat iemand jou nog serieus gaat nemen. Je probeert alleen maar irritant te zijn en bij andere mensen 't bloed onder hun nagels vandaan te halen
Leuk dat je zo vredelievend bent en de mensheid erop vertrouwd dat mensen bewogen kunnen worden tot de juiste denkkaders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Bayer het volgende:
Als dat gebeurt doe je als onderhandelaar dus duidelijk iets verkeerd.
Of niet goed genoeg je best, 1 van de 2.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:04 schreef Lucille het volgende:
Ach, zoals iemand ooit zei, 'in Zuid Amerika moet je soms met geweld tot een oplossing komen, omdat reguliere methodes niet altijd helpen'. Deze uitspraak is gedaan door een politicus is Ecuador enige jaren geleden. Zo hadden ze in de stad Lago Agrio extreem veel last van moorden zo'n 5 jaar geleden. Lago Agrio is een olie-stadje in de jungle waar de wetten niet zo nauw werden gehanteerd en er ongeveer 15 moorden per avond plaatsvonden. Niets hielp, totdat ze 1000 man politie er op af hebben gestuurd en alle drugsmafioso en andere louche figuren gewoon letterlijk hebben afgeknalt. Binnen een paar maanden was het ineens weer een leefbaar stadje geworden.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Gebleekte het volgende:
Oké ik stem voor een ban voor jou op dit topic/forum, denk niet dat iemand jou nog serieus gaat nemen. Je probeert alleen maar irritant te zijn en bij andere mensen 't bloed onder hun nagels vandaan te halen
Tja, dat kan zijn maar die kunnen blijkbaar hele efficiente aanslagen uitvoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Gebleekte het volgende:
In de ogen van zwakzinnigen, gestoorden, moslim-fundamentalisten, terroristen etc ja![]()
Wie zegt dat ik dat vind? Ik zeg dat die mensen het niet vinden.quote:Trouwens, ze plegen niet alleen aanslagen in de VS hoor, maar ook in Spanje, GB , Jemen etc. Of vind je ook dat er genoeg redenen zijn om Spanje aan te vallen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Ik heb een goed gesprek met SCH gehad en ben tot de conclusie gekomen dat zijn manier de weg is.
Ik ben vanaf vandaag voor onderhandelen, tegen militaire inzet, ook al haalt men het bloed onder onze nagels vandaan, tegen wapentuig en tegen militairen. Ik ben gestopt met (rood)vlees en dierlijke producten en mijn haar was ik evenals mijn kleding ook niet meer. Ik ben verlicht, begrijp dat dan. Jij hebt toch ook zo je idealen?
Heb jij iets tegen SCH ofzo?
Dat antwoord heb ik al gegeven.quote:
Nee ik heb niet tegen SCH. En ik ben ook voor onderhandelen. Maar als mensen naar je beginnen te schieten, en jij zegt dat je dan maar de conversatie aan moet gaan, wat op dat moment dus onmogelijk is, komt er bij mij gewoon niet inquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Ik heb een goed gesprek met SCH gehad en ben tot de conclusie gekomen dat zijn manier de weg is.
Ik ben vanaf vandaag voor onderhandelen, tegen militaire inzet, ook al haalt men het bloed onder onze nagels vandaan, tegen wapentuig en tegen militairen. Ik ben gestopt met (rood)vlees en dierlijke producten en mijn haar was ik evenals mijn kleding ook niet meer. Ik ben verlicht, begrijp dat dan. Jij hebt toch ook zo je idealen?
Heb jij iets tegen SCH ofzo?
Ik dus ook jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar ik een beetje de pest in heb is dat er mensen willen ontkennen dat dit de beste weg was, en het maar als moord neerzetten. Het doden van een medemens. Echter die medemens wilde de andere medemens overhoop knallen, dus uit lijfsbehoud dood je voordat hij jou kan doden. dat komt overeen met de oerinstincten van de mens.
Ach ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
Ik mag het lijen dat er wat ME-ers het loodje leggen.
jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kwam door het gebroken geweertje?
merkwaardig indeed maar wel de trieste waarheid ... imo is de huidige oplossing het minst erge van de twee kwadenquote:[..]
Ik vind dat nogal merkwaardige vergelijkingen en gedachten.
mwah ... we hebben het hier neem ik over drugskoeriers, die hadden ook wel geschoten als ze door een Afghaanse verkeerspolitieagent waren aangehouden ... ze kunnen zich thuis gewoon beter niet vertonen zonder de dope.quote:[..]
Onzin - deze schietpartij had juist met de aanwezigheid van militairen te maken.
Tot gisteren bij mij ook niet. Hoe denk je dat ik me voel?quote:
Doe ik sinds vandaag ook maar mensen kijken me zo raar aan als ik tegen ze praat.quote:Wat je met je haar of je kleding doet moet je trouwens zelf weten.
Nogmaals, hoe denk je dat ik me voel? Ik kan een vriezer vol rood vlees wegflikkeren voor mijn nieuwe ideologie. Tel uit je winst.quote:Vegetarisch zijn is dan weer wel zwaar okee![]()
Jij maakt je echt onsterfelijk belachelijk.quote:
Waarom????quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Jij maakt je echt onsterfelijk belachelijk.![]()
ik ook ik schilder kleine plastic soldaatjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel, en die is zeer "onschuldig"![]()
Omdat jij de werkelijkheid uit het oog bent verloren.quote:
Vanwaar deze 'verlichting' als ik het vragen mag dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tot gisteren bij mij ook niet. Hoe denk je dat ik me voel?
Ik ben gewoon murw geluld. Kijk naar Arjan Erkel, die heeft alle begrip voor zijn Dagestaanse ontvoerders. Zo moet je dit geval ook een beetje zien.
dankzij die club is geld wat aan defensie was toegezegd in de begroting voor o.m. een kleine 150 moderne jachtvliegtuigen niet overgedragen en zijn de jachtvliegtuigen er niet gekomen.quote:
Jij bent heel nieuw. No offence, altijd leuk, nieuwe aanwas, maar sommige mensen kennen mijn voorkeur al een tijdje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef Gebleekte het volgende:
Vanwaar deze 'verlichting' als ik het vragen mag dan?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Bayer het volgende:
[..]
Jij bent heel nieuw. No offence, altijd leuk, nieuwe aanwas, maar sommige mensen kennen mijn voorkeur al een tijdje.
Ik was een beetje zwartgallig, sarcastisch en zat SCH wat te stangen. Vandaar.
Hij hapte niet, waarvoor hulde!
Ik ben natuurlijk vóór wapens en militairen, vóór ingrijpen, hier en daar kan er een dooie vallen (not neccesarely on our side..) en ik ben gek op rood vlees! Geruststelling ofnie?
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:18 schreef Gebleekte het volgende:
Maar je wast je haar en je kleren dus ook gewoon?![]()
haha en vooral dat : Mensen kijken me zo raar aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja.
Gisterochtend gestopt en het om een uur of 12 vandaag weer opgepakt.
En tegen de tijd dat jij eindelijk eens gaat verdienen wordt je net zo rechts als ik, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
Bayer wil heel graag links zijn maar durft het nog niet. Die mensen geven wij gewoon de tijd
Je wilt dat ik er op achteruit ga in salaris???quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat jij eindelijk eens gaat verdienen wordt je net zo rechts als ik, toch?
NEE!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef SCH het volgende:
Je wilt dat ik er op achteruit ga in salaris???
Kijk, niet achteruit willen gaan op salaris, je begint al rechts te worden..quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt dat ik er op achteruit ga in salaris???
Nou wil ik niet zeiken hoor, maar je kan beter bij de Campina yoghurt gaan inpakken. Hoe je meer over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef Bayer het volgende:
Bij de PO verdien je namelijk ongelooflijk kut!
Ook al was het een actieve aanval van de Nederlandse soldaten geweest, dan had je nog rustig kunnen gaan slapen. Die soldaten zitten daar natuurlijk niet uit om zomaar effe lekker Afghaantjes neer te knallen. Die zitten daar om terroristische fundamentalisten uit teschakelen. En zo te lezen doen ze goed werk. Gelukkig, want hoe minder terroristische fundamentalisten op de wereld, hoe beter. Ik ben blij dat er geen slachtoffers aan Nederlandse zijde zijn gevallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:56 schreef Gebleekte het volgende:
Ojah , dat zou idd ook nog een keer kunnen![]()
Ben benieuwd.. Maar denk dat deze jongens vanavond rustig kunnen slapen omdat het gewoon zelfverdediging was![]()
Nee, maar de jongens en meisjes in Den Haag wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef sp3c het volgende:
mjah zoals gezegd ... ik denk hier niet meteen aan in de terroristische hoek eerlijk gezegd
I don't get itquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nee, maar de jongens en meisjes in Den Haag wel.
laten we nu niet doen alsof bij elke dode ineens Eric O. achtige dingen gebeuren want dat is nu eenmaal gewoonweg niet zo ... beetje vervelend dat ik die discussie bij elke militaire kwestie iedere keer weer moet voerenquote:*wacht op de kamervragen en het parlementaire onderzoek.
Die schieten dus in een soort spasme dat als het woord bloed valt (in een oorlog of gewapend conflict) als ze niet meer meedoen. 'Niet doen, hou op, ga weg, nou moet je ophouden, fuck off, etc. etc.'quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef sp3c het volgende:
don't get it
Met een parlement als dit zou ik daar toch eens over nadenken.quote:laten we nu niet doen alsof bij elke dode ineens Eric O. achtige dingen gebeuren want dat is nu eenmaal gewoonweg niet zo ...
Hmmz, een boel mensen snappen je best hoor.quote:beetje vervelend dat ik die discussie bij elke militaire kwestie iedere keer weer moet voeren
dit soort opmerkingen wil ik dus echt popcorn bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat jij de werkelijkheid uit het oog bent verloren.
We moeten wel realistisch blijven SCH.
Je kan er een beetje flauw over doen, maar helaas, en dat heb ik zelf in het verleden ook mogen ervaren, de realiteit is anders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen wil ik dus echt popcorn bij
in het onsterverlijke is deze opmerking overigens het belachelijkst
dus de quote is al leuk
dit doet mij denken aan zon vent op tv die het had over *boomknuffelaars* zonder werk en hij werkte wel enzo want dat was goed voor de maatschappij , en hij sloot af met
*ik zou ook wel thuis willen zitten ........ maar zo werkt het natuurlijk niet *
als dit nog even zo doorgaat pak ik er noodles bij...
wat een dramatische comedy is fokforum toch altijd
Dat was ook de voornaamste reden waarom Al Qeada met vliegtuigen ging smijten tegen Amerikaanse gebouwen enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |