Ik bedoelde de periode dat europa onder de dictatuur van een gek was..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar wordt de strijd tegen het terrorisme momenteel in Europa gevoerd op de manier als in Afghanistan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan moet je blijven onderhandelen.
Lukt dat niet? Moet je beter je best doen.
Ja maar al die onschuldige mensen in de tussentijd dan? Beter je best doen dus.![]()
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus als er geen militairen waren geweest hadden ze door kunnen gaan door hun drugs te verkopen, hun arsenaal kunnen behouden?
Hoeveel onschuldigen zouden daardoor zijn gevallen?
jaja, net zoals in bv Darfur dus? Blijven door onderhandelen..........................................intussen vinden wel velen de dood door criminelen/terroristen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan moet je blijven onderhandelen.
Lukt dat niet? Moet je beter je best doen.
Ja maar al die onschuldige mensen in de tussentijd dan? Beter je best doen dus.![]()
Zo ken ik je weer, nooit een antwoord!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?
Ik geef ErwinRommel een antwoord, bemoei je er dus lekker niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer, nooit een antwoord!
Ja, precies zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
jaja, net zoals in bv Darfur dus? Blijven door onderhandelen..........................................intussen vinden wel velen de dood door criminelen/terroristen.
Neee, onderhandelen, en als dat niets opleverd moet je beter onderhandelen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, precies zo.
En denk eraan hè, niet schieten!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als er Arabische troepenmachten de VS binnenvielen omdat ze het daar een criminele zooi vinden en Bush een dwaas?
jij maakt ook vergelijkingen van jan lul zeg!! De VS is een democratie, de mensen daar mogen dus beslissen wie ze als president nemen. Ook is er presvrijheid, recht op vrije meningsuiting, recht op scholing etc etc. Dat is alles wat ze in Afghanistan niet hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geef ErwinRommel een antwoord, bemoei je er dus lekker niet mee.
Of moet ik echt reageren op die offtopic onzin over Hitler?
Ja, en als die gemene mannen toch doorgaan met moorden en verkrachten heb jij als onderhandelaar hopeloos gefaald!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
en als dat niets opleverd moet je beter onderhandelen..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Bayer het volgende:
En denk eraan hè, niet schieten!
Flikker toch op zeg, dat geeft je toch niet het recht om zomaar andere landen binnen te vallenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
jij maakt ook vergelijkingen van jan lul zeg!! De VS is een democratie, de mensen daar mogen dus beslissen wie ze als president nemen. Ook is er presvrijheid, recht op vrije meningsuiting, recht op scholing etc etc. Dat is alles wat ze in Afghanistan niet hebben.
Je lijkt een beetje op Meki btwpfftt
![]()
Wel als datzelfde bewind ( taliban dus ) andere landen aanvalt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, dat geeft je toch niet het recht om zomaar andere landen binnen te vallen
Je kan ook eens bedenken waarom dat gebeurt in plaats van blind terug te slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wel als datzelfde bewind ( taliban dus ) andere landen aanvalt.
Doe toch eens niet zo hopeloos hypociet. Denk je dat tijdens die zgn onderhandelingen het moorden niet doorgaat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, en als die gemene mannen toch doorgaan met moorden en verkrachten heb jij als onderhandelaar hopeloos gefaald!
Die heb ik ook wel, en die is zeer "onschuldig"quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat macho-machtsvertoon van mannetjes met hun speeltjes, opbokken, opzouten. Ze zoeken maar een leuke andere hobby.
Als dat gebeurt doe je als onderhandelaar dus duidelijk iets verkeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Denk je dat tijdens die zgn onderhandelingen het moorden niet doorgaat?
Het is de realiteit Bayer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Bayer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt doe je als onderhandelaar dus duidelijk iets verkeerd.
Wat de reden ook was van de Taliban, bin laden etc. het was nooit een reden om bomaanslagen te plegen. En ook voor het onderdrukken van het Afghaanse volk is er ook geen enkele rechtvaarding als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan ook eens bedenken waarom dat gebeurt in plaats van blind terug te slaan.
Mijn hemel, zo'n topic half naar de knoppen omdat meneer niet wil lezen maar als een dolle stier z'n onzin loopt te spuien hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld
Of het een goede reden is, is niet relevant. Blijkbaar is er een reden en inmiddels zijn er nog veel meer redenen om de VS het leven zuur te maken. En vervolgens heeft de VS weer redenen om andere landen aan te vallen enz enz enzquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wat de reden ook was van de Taliban, bin laden etc. het was nooit een reden om bomaanslagen te plegen. En ook voor het onderdrukken van het Afghaanse volk is er ook geen enkele rechtvaarding als je het mij vraagt.![]()
Dus de taliban moet maar beter onderhandelen met de VS, dat doen ze dus niet goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Of het een goede reden is, is niet relevant. Blijkbaar is er een reden en inmiddels zijn er nog veel meer redenen om de VS het leven zuur te maken. En vervolgens heeft de VS weer redenen om andere landen aan te vallen enz enz enz
Vind je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de taliban moet maar beter onderhandelen met de VS, dat doen ze dus niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |