abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34397289
quote:
MOSKOU - Een journalist van de Arabische televisiezender Al-Jazeera is in Moskou aangevallen en geslagen. Dat heeft de 39-jarige Iraakse journalist, Abdel Munem, ook bekend als Salaam al-Obaidi, maandag zelf gezegd.

Hij ging zondagavond boodschappen doen toen hij plotseling door een Rus wegens zijn Arabische uiterlijk werd beledigd en geslagen. De Rus stapte daarna in zijn auto en reed in op de Irakees. Vervolgens stapte hij weer uit en sloeg Munem in zijn gezicht, die daardoor een tand brak. Hij zei niet te zijn bestolen.

Het openbaar ministerie in Moskou liet weten dat Munem betrokken was bij een parkeerdispuut en dat naar de veronderstelde molestatie een onderzoek was ingesteld. Munem is naar eigen zeggen al eens eerder in Moskou gemolesteerd. Toen, in 1995, vielen drie mannen hem aan terwijl ze raciale beledigingen uitten.
Bron : Telegraaf.nl

het gaat lekker daar in Moskou
eerst 2 aanvallen tegen Joden en nu zijn ze op arabierenjacht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:19:20 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34397702
Ik vernam zelfs van ene bron dat er in Rusland meer neo-nazi's actief zijn dan in de VS en Europa bijelkaar.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34397787
Rusland is een land om in de gaten te houden.
pi_34398166
ze zijn zo lekker paronoide daar....vandaag vonden ze een ,britse, steen
pi_34398222
Gaat idd niet echt lekker daar in Rusland.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:44:26 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34398621
Ik heb er overigens niks van gemerkt toen ik er was, maar ik werd dan ook voor een rus aangezien.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_34398660
Die mensen zien er niet alleen allemaal hetzelfde uit; ze heten ook nog allemaal hetzelfde?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_34398980
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik vernam zelfs van ene bron dat er in Rusland meer neo-nazi's actief zijn dan in de VS en Europa bijelkaar.
Tja een beetje Oost-Duitsland in het groot he..
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:02:49 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34399292
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja een beetje Oost-Duitsland in het groot he..
Idd, de paradox van de vroegere communistische staten.
pi_34401005
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron : Telegraaf.nl

het gaat lekker daar in Moskou
eerst 2 aanvallen tegen Joden en nu zijn ze op arabierenjacht
Hoop dat ze die gast kunnen oppakken, maar ik verwacht er niet al te veel van, ik heb er niet zo'n vertrouwen in dat de zaken op dat gebied zo goed zijn geregeld.
Ik ben er nooit geweest maar ik ken wel iemand die uit Rusland hierheen is gekomen en hij beschreef het land als een gevaarlijke, corrupte teringbende.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34401096
Dit is al langer bekend, landen zoals Hongarijen, Polen, Rusland enzvoorts kennen een groot aantal Neo-nazi's....

Wat ik overigens helemaal niet snap, want die landen zijn toch kapot gemaakt door Hitler...
Er zijn toch ernorm veel mensen dood gegaan door Mr. Adolf
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:30:14 #12
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34401272
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef RijstNatie het volgende:
Dit is al langer bekend, landen zoals Hongarijen, Polen, Rusland enzvoorts kennen een groot aantal Neo-nazi's....

Wat ik overigens helemaal niet snap, want die landen zijn toch kapot gemaakt door Hitler...
Ja, maar veel mensen zijn daar erg nationalistisch. Het nationalisme is bv. in Hongarije altijd hét brede verzet geweest tegen het communisme. En nu de communisten weg zijn, komt dat in de openbaarheid. Heeft weinig met Hitler op zich te maken. Meer nog: ik denk dat veel mensen daar, als ze vijf jaar oorlog met Hitler zouden moeten afwegen tegen vijftig jaar communistisch schrikbewind, ze voor Hitler zouden kiezen.
---verdwijnt---
pi_34403150
quote:

Lulkoek
pi_34403425
er zijn ook al een Nigeriaan en een Peruaanse student vermoord door racisten .
en laatst ook een neo-nazi die met een mes in de synagoge op joden begon in te steken .
dit heeft dus niets te maken met moslim zijn of niet , ze vermoorden je gewoon omdat je er anders uitziet .
lekker volk vind je niet ?
het wachten is nu op de eerste die roept " ja maar de joden doen het ook "
pi_34403445
Heerlijk he, die slachtofferrol...
pi_34403458
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef vosss het volgende:
Die mensen zien er niet alleen allemaal hetzelfde uit; ze heten ook nog allemaal hetzelfde?
mompelt iets over inteelt
pi_34405386
Ach ... Moskou is een grote stad met een hoog criminaliteitscijfer. Veel mensen zijn na de val van het communisme in de put geraakt en een paar reageren dit af op buitenlanders .... ook op blanke westerlingen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:08:40 #18
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34405424
Gewoon een oridnaire ruzie om een parkeerplaats
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:14:52 #19
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_34418265
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:06 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ach ... Moskou is een grote stad met een hoog criminaliteitscijfer. Veel mensen zijn na de val van het communisme in de put geraakt en een paar reageren dit af op buitenlanders .... ook op blanke westerlingen.
En dan ook nog een overheid die niks om de mensen geeft. Dat leidt tot demoralisatie.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:24:52 #20
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34428641
quote:

Wat? Ik wist niet dat Hitler een jurist was
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34429364
quote:

Ze zijn wel wat gewend, Stalin was nog een graadje erger.
pi_34432457
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
MOSKOU - Een journalist van de Arabische televisiezender Al-Jazeera is in Moskou aangevallen en geslagen. Dat heeft de 39-jarige Iraakse journalist, Abdel Munem, ook bekend als Salaam al-Obaidi, maandag zelf gezegd.
Tja ik keur het niet goed maar als je als IRAKEES voor een pro-Saddam televisiezender gaat werken dan verdien je het om in elkaar te worden geslagen
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:10:17 #23
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_34432969
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef John_Terry het volgende:

[..]

Tja ik keur het niet goed maar als je als IRAKEES voor een pro-Saddam televisiezender gaat werken dan verdien je het om in elkaar te worden geslagen
Er is niets mis mee om pro-Saddam te zijn hoor. Amerikanen die pro-Bush zijn daarentegen....
Drink ik.
pi_34433036
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Er is niets mis mee om pro-Saddam te zijn hoor. Amerikanen die pro-Bush zijn daarentegen....
pi_34433209
Ach.. er valt de man niet te verwijten dat 'ie half werk levert..

Schelden, slaan, aanrijden en voor de zekerheid nog een keer slaan...

Maar wat ik nu een beetje jammer vind is het volgende... wie mocht er nu uiteindelijk parkeren?
Daar wordt dan weer geen uitsluitsel over gegeven..
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')