En hiermee gooide ik 'm dicht....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef Lishe het volgende:
Wat naar, al die kleine ziekerdjes... Mijn ziekige frummel ligt heerlijk te slapen. Na heeel veel tranen vanmiddag was ze vanavond lekker vrolijk. Wat wil je ook, haar beste vriendin en vriend kwamen eten. Gelukkig, had echt even wat lachjes nodig. Ze heeft zelfs heerlijk gegeten. Maiskolf en wat quorn. En dat terwijl ik vanmiddag met de telefoon in mijn hand stond om het CB te bellen mbt haar eetgedrag.
Dutchie; lief, jouw zorgen. Ik heb het idee dat dit weer los staat van vorige week, misschien tanden ofzo. Na navraag leek de huisarts weinig te kunnen doen aan het spugen en diarree, het heerste.
Andere zieken en hun mama's; sterkte en beterschap!! (En Lois, wat een gruwel... maar natuurlijk is het sneuer voor je dochter...)
en? zit je weer helemaal terug in de tijd? Vorig jaar om deze tijd ....quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag even in de gymzaal vans chool gespeeld met andere kinderen terwijl ik even bezig was. Al die kinderen zeggen dat er niks is gebeurt... Cas kwam in eens op zn billen schuivend naar me toe ipv lopend. Toen drong er niks tot me door, hij huilde of piepte niet. Toen moesten zn sokken en schoenen aan, gepiep. Sok dubbel dacht ik nog, dus gewoon getild, eenmaal thuis was het bedtijd, na een broodje. Hij zei wel wat over een zeer teentje, maar ik gaf nog steeds de sok de schuld. Tot hij vanmiddag op blote voetjes ook niet wilde lopen
Ik moest direct komen van de huisarts, omdat kinderen ook zere tenen kunnen zeggen bij een zere heup, en er een heupziekte is die van het ene op het andere moment toeslaat, zodat ze niet meer lopen.... huize knots heeft dus weer wat, maar wát is nog even de vraag. stra knip en plak ik dit wel naar het peuter dreumes topic, nu kleeft Cas aan me en zo
ik stond ook zo:quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Lois het volgende:
Nee tegen dat specifieke virus kun je niks doen, gewoon uitzieken. Het komt vaak voor bij kindjes die verkouden/grieperig zijn geweest, het virus trekt zich dan terug in het lichaam en nestelt zich in het heupgewricht. Ik heb die huisarts toen echt met open mond staan aankijken maar het blijkt echt te bestaan.
vind het ook allemaal best eng ja, maar ja hij zal het toch moeten leren met vallen en opstaan, ik kan niet elke minuut naast hem staan met mijn vangnetjequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:54 schreef bixister het volgende:
eng he als ze zo vallen martineke. hopelijk valt de schade verder mee, heeft ie vannacht wel gewoon goed geslapen enzo?
Ik verwacht niks, ik moet nml naar een drol van een huisarts, de andere 2 van de praktijk zijn al volgeboekt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Moussy ik hoop dat ze wat gaan doen ermee !!!
Ik heb er 3 en kan/mag eventueel terug naar de invaller van gisteren (andere praktijk)quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Belana het volgende:
OMGwaarom neem je geen andere huisarts?
Ik heb er zelf geen slechte ervaringen liggen, niet echt tenminste, alleen bij dr. Walvis (Wallis).quote:
Heb ik ook niet, maar ik moest wat, want ongezien wilde ze de verwijsbrief niet gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef dutchie het volgende:
Mijn god zeg Moussy, wat een dom wijf zeg!
"Misschien is ie kleinzerig". Lekker subtiel hoor. In dat geval had ik ook het eigen initiatief in handen genomen. Goed dus dat je doorgepakt hebt buiten haar om. Laat ze het lekker heen en weer krijgen. Vooral omdat je al eerder dat incident met Renee hebt gehad bij haar. Dan heb je toch al helemaal geen vertrouwen meer in zo'n persoon?
Och, ik ben wel wat gewend van deze "arts".quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
mijn god moussy, wat een achterlijke zooi daar!
Ik ga normaal ook naar een andere, maar ik heb nu wat mij het beste lijkt (de foto) dus ik ben iig al tevredenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Belana het volgende:
ik zou echt zoooo een andere huisarts eisen, ik zou werkelijk weigeren nog langer bij zo'n kuttekop te lopen. te jong voor aanstelleritus, maar doorverwijzen ho maar. gvd zeg, ik zou denk ik heeeeel heeeeel boos zijn geworden...
Dat heeft Peet de vorige keer ook gedaan, vandaar dat ik hem al wel wilde bellen en de telefoon overgevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
ja , je hebt er ook verstandig aan gedaan natuurlijkIk liet me even gaan
Ja, woeste peet slaat vuist op tafel en roept gvd en zij zei, ik denk dat u beter voortaan door een andere arts behandeld kan wordenquote:
jupz die hebben wijquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Githa het volgende:
Martineke, jij hebt die learning stoel he ???... is dat wat.
Ik zit er aan te denken om er een te halen voor Jordy zijn verjaardag, maar vind ze wel prijzig dus wil wel wat pratijk ervaringen horen![]()
Dat heeft Saskia ook. Ze stap heeeeeeel voorzichtig van iets af, of over een drempel. Dan houdt ze zich heel stevig vast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
maar ja, hij is gewoon erg voorzichtig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
piet Sven is trouwens ook wel erg voorlijk met taal hoor. motorisch daarentegen is ie nog erg onhandig en onzeker.
Of die van ons zitten de hele dag plat op hun reet achter de PC verhaaltjes te tikken en die andere kindjes rennen gezond over het pas gemaaide gras enzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef bixister het volgende:
hihi svennie!
ja swets, ik geloof ook wel een beetje in die theorie. de energie kan niet overal tegelijk naartoe niewaar. over een jaar (of 2, 3?) zullen ze allemaal wel weer wat dichter bij elkaar zitten op de diverse terreinen.
Ons kennende zal het daar wel op uit draaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef danosa het volgende:
Succes voor morgen Mous! Hopenlijk brengt het uitkomst. Zal je dadelijk zien, is er niets op de foto te zien en loopt Cas daarna bijna weer als vanouds.
Volgens m'n zus gaan kindjes ook vaak uit de mond stinken als ze koorts hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef Githa het volgende:
Stinken uit de mond zouden mogelijk maagklachten de oorzaak van kunnen zijn, maar leg het voor aan je huisarts.
Is een zalf die ze zelf maken bij de apotheek, met menthol en lidocaïne.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef bixister het volgende:
tex, welke zalf had je dan gekocht? (ben wel benieuwd, apotheek hier had niks beters dan die kinderemulsie van VSM, hielp hier maar matig). sterkte er weer mee. één troost: over een paar dagen is 't weer voorbij.
Die moet je niet geloven joh, die is gekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Luchtbel het volgende:
Van die prik weet ik ook niet, Snoopy zei het!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef Luchtbel het volgende:
Oh god! Goede vraag, ik herinner me nu ineens weer dat ik het cb zou bellen nadat Snoopy iets zei over een prik met 1,5 jaar. Ik heb geen afspraak of iets staan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:31 schreef Sugar het volgende:
Maria kan ook al best veel woordjes zeggen. Leuk is dat. Ze zegt sowieso alles na, laatst liep er iemand de coupé van de trein in en zei "verdorie". Jawel, hoor, dat zegt ze dan ook. En veel mensen zien haar toch nog echt als baby, dus die moeten dan verbaasd heel erg lachen. Ze zegt nu (bijna 17 maanden): hajlo, dag, doei, houdoe, toktok, waf, boe, hiiii, mèèè, mjauw, ape (aap), slofje (iets wat erop lijkt), floortje (idem
), fietse, thee, fesje, etee, appuh, mama, papa, apa, ama, hap, toetoe, koekoe (toetje en koekje), otoo, huis, kindje, beewie, al kaar, op, uit, sissen, tata (stap stap) ztoew (stoel), nee, ja, één-tee, zes, at (8), kijk, boem, ningong (ding-dong), toet, bal, zo, asjlie (alsjeblieft).
Sorry, denk dat dit eigenlijk meer info voor mezelf was.![]()
![]()
He ik mocht dat van jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
niet een prik joh! Een afspraak!
mopperdemopper, zit hier keihard te werken en jullie een beetje roddelen over mij![]()
wat? roddelen?quote:
jazeker! heeeel knap hoor! best veel, enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
En hadden jullie allemaal wel mijn opschepperij gelezen over Maria's woordjes?![]()
lees het nu pas. mmmm... gekneusd kan onwijs zeer doen. Ik heb vroeger zelf mijn grote teen gekneusd gehad en uiteindelijk is het pas over gegaan door een magnetiseur. Ik hoop dat het snel beter gaat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef moussy het volgende:
Cas heeft niks gebroken of gescheurd, wel zn voet dus flink gekneusd, dit kan/mag max een maand pijn gevenHij mag alleen pracetamol als we zeker weten dat ie niet aan de wandel gaat, zodat hij het niet gaat belasten en hij moet rust houden
![]()
Schaamteloos gewoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
En hadden jullie allemaal wel mijn opschepperij gelezen over Maria's woordjes?![]()
Dat is niet egoistisch hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
tja, sorry, ik zei vrijdag nog tegen lois toen we ff buiten stonden: dat ik zo'n geluk heb dat Liam eigenlijk nog nooit echt ziek is geweest...
ben trouwens meteen ook bang dat ik het zelf ook krijg, egoistisch niet?
Hé Baby is ook al een Dreumes geworden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Leah het volgende:
Na bijna een half jaar van slecht fruit en groente eten zijn wij eruit. Geef het brusje een stuk fruit naar (mijn) keuze, zeg er vriendelijk bij; "Kijk Dreumes, lekkere druifjes, helemaal voor jou
."
Ga achterover zitten, en binnen 2 minuten roept Freek; "Ik ook! Ik ook!" En weet niet hoe gauw ie het naar binnen moet werken.
Je zult toch ook maar zo achtergesteld worden, als kroonprins zijnde.
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Ladybos het volgende:
Het gaat trouwens nog steeds goed met de gewone voeding (Nutrilon 3) die Myrthe nu krijgt. Nog geen eczeem ontdektZe krijgt nu half/half, morgen weer wat verder opvoeren. Ze had vanmiddag wel schrale wangen maar dat kwam denk ik door het fietsen bij papa voorop
![]()
Je mag hem hebben! Deal!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
en die commode Lois... die kan ik dan lenen?![]()
Ha! ik heb het vermoeden dat je daar in groeit. Mijn 'jezus wat een teringzooi' werd vanmiddag door Ireth gecorrigeerd 'jeetje wat een puinzooi' zoals een volleerde peutermoeder dat hoort te doenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Sjeen het volgende:
Ze begint ook steeds meer begrijpelijke dingen te zeggen... Praat ons vooral na, dus ik moet gaan uitkijken met wat ik allemaal zeg![]()
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
HIer is dat net zo dan heeft ze het allemaal nog niet op een rijtje, ze is dan wel heel moe en toch kan ze niet slapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
Ja maar ik ging toch wel met een goed gevoel weg. Zodra Cas haar ziet rammelt hij nog net niet uit zijn buggy en dat is echt al héél langquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef jessie het volgende:
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Thnx! maar ze doen dus niets aan de cyste ze heeft er geen last van en misschien verdwijnt het wel weer.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Rottdog heel veel sterkte voor jou en MyrtheZoë.
Wacht maar eens tot hij 18 is... Dan denk je met weemoed terug aan de tijd dat hij nog door jou vermaakt wilde wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:00 schreef Belana het volgende:
lekker jessie lijkt me dat, als ze zich zo heerlijk zelf vermaken. Ik hoop dat dat nog eens komt...
Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stoptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef Belana het volgende:
Jullie gaan vast wel eens tekenen met jullie kinderen he? Is het bij jullie ook zo dat jij uiteindelijk zit te tekenen en je kind alleen maar kijkt?
Het gaat hier met alles zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stoptAlhoewel het de laatste tijd wel beter gaat, dus er is hoop Belana.
het ging overigens ook zo met blokken bouwen
Het schijnt normaal te zijn, mijn psych zei een keer en nee daar bespreek ik dit soort dingen normaal echt niet meequote:Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef jessie het volgende:
Jans had net superlol. We wilde weg gaan om Bo uit school te gaan halen. Ze was nogal dwars en ik was boos. Doen we de deur open hangt er een tasje aan de buitendeur met 2 kadootjes. 1 voor Bo en 1 voor Jans. Wij staan echt van "huh" Grote lol dus. Ik nog de straat inkijken of ik iemand zie. Maar nee hoor. En net begin het te dagen. Knorretje ik denk van jou heGroot succes, voor beide dames
Gewoon zorgen toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Belana het volgende:
dat is wel een heldere uitleg LB
klinkt beetje stom en overdreven en is ook nergens voor nodig, maar sinds Nick zijn oudste zoontje de diagnose pdd nos met adhd heeft ben ik zo bang dat Liam het dan ook heeft. Ik zocht een beetje bevestiging dat het normaal is terwijl ik dat eigenlijk wel weet.
Jouw verhaal maakt echt senceThanks!
Ik dacht ze ooit nog eens mee te nemen naar de HAquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef livelink het volgende:
Ja, zo zag het er bij Katja dus ook uit. Wat goed dat jullie daar foto's van maken!
Mag ik zo brutaal zijn te vragen waar je die gehaald hebt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef texelonia het volgende:
Noah heeft weer nieuwe "schoenen" (het zijn speciale oefenschoentjes voor kinderen die nog niet lopen)
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn te vragen waar je die gehaald hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |