Bedankt voor de tip, kort maar krachtig zou die moeten worden jaquote:Sugar schreef:
Nijna, gewoon in "normale" opzet je enthousiasme eruit laten springen. Geen gekke vergezochte kronkels en "leuke" originele dingen, maar wel een heel enthousiaste en korte brief schrijven.
En zeggen waarom het je extra leuk / boeiend / weet ik veel wat lijkt om juist dáár te werken (als je daar echt een reden voor hebt). Dat zou ik doen.
Oew, ik heb nog wel een korte broek nodig voor in de zomerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
als je nog even doorgaat met afvallen kan je m aan
(alleen moet ik dan troel op de achterkant zetten)
domperidom is wat wij kregen (jeetje, het lijkt wel alsof we echt alles hebben ekregen) om maagklachten tegen te gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef Sugar het volgende:
Ja, domperidom bedoel ik. Maar is dat voor volwassenen of babies? En tegen het spugen?
Weet iemand me ook nog te vertellen wat ORS is?
Dank!
Voor volwassenen is het zo te koop, zal het doosje van René er wel ff bij pakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
domperidom is wat wij kregen (jeetje, het lijkt wel alsof we echt alles hebben ekregen) om maagklachten tegen te gaan.
Volgens mij is het enkel op recept verkrijgbaar (maar dat is misschien afhankelijk van de dosering) (en werd niet vergoed vorig jaar). Voor babies weet ik niet of het geschikt is, ik heb helaas de bijsluiter niet hier in Haaksbergen liggen, anders had ik het op kunnen zoeken.
Vandaar dat het dus niet vergoed werdquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor volwassenen is het zo te koop, zal het doosje van René er wel ff bij pakken
Die wil niet meer op zn rechter been staan/lopen. Als het morgen nog zo is moeten we naar het ziekenhuis voor foto'squote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef jessie het volgende:
Wat heeft Cas?
Hij heeft vanmiddag even in de gymzaal vans chool gespeeld met andere kinderen terwijl ik even bezig was. Al die kinderen zeggen dat er niks is gebeurt... Cas kwam in eens op zn billen schuivend naar me toe ipv lopend. Toen drong er niks tot me door, hij huilde of piepte niet. Toen moesten zn sokken en schoenen aan, gepiep. Sok dubbel dacht ik nog, dus gewoon getild, eenmaal thuis was het bedtijd, na een broodje. Hij zei wel wat over een zeer teentje, maar ik gaf nog steeds de sok de schuld. Tot hij vanmiddag op blote voetjes ook niet wilde lopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vaag...
Is hij gevallen oid? Of heb je niets gezien?
Ik voel met je mee Lois !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Jakkes Lois...
Ik zit hier gelijk heel meevoelend met mijn kaken op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |