abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34597178
Dat had ik bij Joshua ook allang verwacht, die gebruikt zijn bed steevast als een springkussen En of je het nou verbied of niet, zodra je die kamer uitloopt springt ie weer vrolijk verder Hij is al wel door zijn tweede matras heen zo te zien, bij die eerste kwamen de veren door het matras heen
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 22:46:44 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_34597396
Cas deelt het bed nog wel eens met zijn moeder of zijn zuster dan kan een ledikantje op een gegeven moment niet zo veel meer hebben
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 29 januari 2006 @ 22:53:22 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34597650
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Sjeen het volgende:

Ze begint ook steeds meer begrijpelijke dingen te zeggen... Praat ons vooral na, dus ik moet gaan uitkijken met wat ik allemaal zeg
Ha! ik heb het vermoeden dat je daar in groeit. Mijn 'jezus wat een teringzooi' werd vanmiddag door Ireth gecorrigeerd 'jeetje wat een puinzooi' zoals een volleerde peutermoeder dat hoort te doen

Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
pi_34597715
Het voordeel van een gewoon bedje is dat je er beter bij kan met kusjes geven enzo. Ik zit nog altijd bij Jans ff te kletsen en soms een verhaaltje te lezen. Met die spijltjes ertussen vond ik dat nooit echt handig (Maar hier dus beide meiden er niet lang in een ledikantje gelegen)

Van de week aten we soep met stokbrood. Dat vind Jans superlekker. Vooral de knoflookboter. En vooral zelf smeren. Meestal is het die of uh als ze wat wil. En elke keer zeg ik weer als je iets wil kun je er om vragen he Jans. En ze gaat dat dus echt steeds vaker proberen. Zitten we te eten, zegt ze echt heel hard BOTER! En dan heel kakkerig. Nou ja het klonk zo grappig en lief en knap en leuk Ik heel trots en goed geprezen. En ze heeft dus de hele tijd boter gezegd (Ze had bijna een heel afbakstokbroodje op en bij elk stukje vroeg ze erom)
En gisteren zei ze Bo, zus en mama Natie Ze zei Natie tegen me
En toen ze ziek was heeft ze geen terugval gekregen. Ook niet van haar eigen taaltje of gebaren. Het gaat echt goed vind ik.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 30 januari 2006 @ 06:01:10 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_34604119
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 januari 2006 @ 09:14:52 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34605170
Janneke! Wat knap! Wat zul je trots zijn Jessie.
Belana, of alle kindjes het hebben weet ik niet, maar veel wel hoor. Zoveel indrukken, zoveel mensen. En als je nog niet kunt vertellen hoe en wat, dan moet je het er even uit 'panieken'.

Luuke is eindelijk weer een beetje de oude. Niet meer ziek, en weer lekker vrolijk. Ze zingt (bijna) de hele dag een liedje. 'lielielielielie'. Lekker ding. Vannacht heeft ze gelogeerd bij mijn (en haar ) beste vriendin, daar was ze om 6 uur al wakker. Feest dus! Kortom; de rust is wedergekeerd in Huize ziekzwakmisselijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34605665
Jessie, ik vind het heerlijk voor je dat er zoveel vooruitgang in zit. Wat zal je daar blij mee zijn zeg. Echt leuk om te lezen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 30 januari 2006 @ 09:57:39 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34605849
quote:
Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
HIer is dat net zo dan heeft ze het allemaal nog niet op een rijtje, ze is dan wel heel moe en toch kan ze niet slapen.

Zijn ook weer bij de dokter geweest Zoë heeft nu een cyste in haar onderlip, is ze die uit haar handje kwijt heeft ze hem nu dus in haar onderlippie en gelukkig heeft ze er geen last van.

Ik blijk gordelroos te hebben op mijn hoofd ben je lekker mee alleen is er wel een bijkomend iets, ik kan hierdoor dus Zoë de waterpokken geven en misschien mijzelf ook omdat ik nog nooit waterpokken gehad heb
pi_34605920
Jeetje hoe komt ze aan een cyste dan Rottdog?
Gordelroos doet best veel pijn toch?
Aan de andere kant hoe rot ook, de waterpokken krijgen ze toch een keer. En hoe ouder je het krijgt hoe meer last. Dus misschien wel goed als Zoe het nu krijgt en er dan vanaf is. Hoe zielig het ook is Voor jou niet te hopen dat je de waterpokken krijgt Rottdog!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34607696
Rottdog wat rot van die gordelroos en het besmettingsgevaar. Heb je er wat voor gekregen om het te verzachten (de pijn en branderigheid)?

Jessie wat goed van Janneke

Lishe lekker dat Luuke beter is
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 20:59:54 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_34626518
Ik kom even binnendenderen hoe leuk Cas het heeft gehad bij de oppas Hij heeft heel even een trillipje gehad toen ik wegging. Maar toen ik terug kwam zat hij heel lief aan tafel in een broodje hagelslag te prikken tussen 4 grote jongens en de oppasmoeder Hij heeft niet gehuild, niet gepiept en niet om zn foppie en doekkie gevraagd (die ik wel mee had gegeven in zn tassie) zo stoer vind ik dat! Nou ziet hij haar iedere dag wel een paar keer, omdat het een moeder van school is. Maar bij mijn schoonouders moet Cas altijd even huilen als Peet of ik hem daar laten, maar hier gewoon helemaal niet
  maandag 30 januari 2006 @ 21:04:43 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_34626746
Wat vervelend van die cyste Rottdog! Lijkt wel of ze er "gevoelig" voor is (weet ff geen andere omschrijving) hoop dat ze niet al te veel last heeft. Gaan ze hem weghalen? Neem aan van wel?

Mous, das fijn, een leuke oppas Liam heeft het ook altijd zo naar zijn zin en ik vind dat dus ook heerlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_34626953
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 21:15:17 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_34627257
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef jessie het volgende:
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Ja maar ik ging toch wel met een goed gevoel weg. Zodra Cas haar ziet rammelt hij nog net niet uit zijn buggy en dat is echt al héél lang Als we terug naar huis lopen, lopen we vaak een stukje samen en als ze dan aan Cas vraagt of hij met haar mee gaat moest hij voorheen altijd ff twijfelen dit kon nog wel eens gaan veranderen, die 4 jongens van haar liggen nml als slaafjes aan zijn voeten
pi_34627327
Rottdog, das ook wat. Sterkte daar!

Mous, wat goed dat hij het daar naar z'n zin heeft. Dat is een fijn idee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 30 januari 2006 @ 21:20:29 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34627520
Rottdog heel veel sterkte voor jou en Myrthe.

Mous wat een heerlijk gevoel, dan ga je ook veel prettiger weg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 januari 2006 @ 21:37:43 #217
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34628366
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Rottdog heel veel sterkte voor jou en MyrtheZoë.
Thnx! maar ze doen dus niets aan de cyste ze heeft er geen last van en misschien verdwijnt het wel weer.

Moussy lekker joh

Anitra heb voor de gordelroos niets gekregen het zit nl in mijn haar enige tip was haren wassen met Head and Shoulders.

Jessie wat heerlijk Boter
  Jubileum moderator maandag 30 januari 2006 @ 21:39:55 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34628475
Sorry Zoë bedoel ik natuurlijk
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34628619
Dat is een rot plaats idd om er wat op te smeren
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:21:15 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_34640979
Jullie gaan vast wel eens tekenen met jullie kinderen he? Is het bij jullie ook zo dat jij uiteindelijk zit te tekenen en je kind alleen maar kijkt?
stormy waters...
sailin'
pi_34641390
Eigenlijk doe ik dat nooit samen met ze Ze doen dat hier beide zelf. Hier had het gisteren als resultaat dat Jans dr nagels gelakt had met roze viltstift
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 10:45:40 #222
81992 Githa
pi_34641485
Janneke, roze nagels zijn ook heel mooi.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:49:20 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34641572
Ik heb toevallig net een doos kleurpotloden en wasco gehaald hier. Het buro zit hier nl. onder de zwarte pennenstrepen, dus niet echt handig. Léon wil altijd net buiten het kleurgebied tekenen, dus op tafel op buro enzo. Niet echt een talent dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 10:50:44 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_34641601
wasco is ook niet makkelijk van spullen af te halen... Ik teken me een slag in de rondte met de kinderen, hun met hun eigen kleurtjes en ik met mijn eigen kleurtjes
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:55:22 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34641686
Wasco doorstreept voorlopig
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:57:29 #226
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34641735
Ik teken ook regelmatig met de kinderen. Papier en stiften liggen hier voor het pakken en ze kunnen het dan ook zelf doen Ze weten dat ze er altijd een krantje onder moeten leggen van me, verder mogen ze het zelf weten.

Ik werd vanmorgen wakker van Tom die in zijn kamer aan het scharrelen was en zijn muziekdoos steeds aandeed. Ik moet er nog een beetje aan wennen dat hij nu ineens ook een 'grote' jongen is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34641779
Wasco is echt zooi inderdaad.
Hier ligt op de eettafel standaard een plastic tafellaken zodat ze lekker hun gang kunnen gaan. Elke dag word er hier gestift, geknipt (lekker van die kleine friemeltjes knippen) geplakt enz. Elke dag een rommel, maar ze zijn heerlijk bezig. Ze doen het ook meestal allemaal zelf. Ik hoef er niet bij te gaan zitten ofzo. Wat dat betrefd kunnen die meiden zich heerlijk zelf vermaken. Als ik al eens mee ga doen dan doe ik toch allemaal verkeerd
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:59:24 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_34641783
wasco wordt hier opgegeten heb ik ook maar weer even weg gestopt.

Ach, Liam is nou eenmaal in de fase "ik wil alles, maar ik wil niks"
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:00:10 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_34641798
lekker jessie lijkt me dat, als ze zich zo heerlijk zelf vermaken. Ik hoop dat dat nog eens komt...
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2006 @ 11:09:27 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34641985
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:00 schreef Belana het volgende:
lekker jessie lijkt me dat, als ze zich zo heerlijk zelf vermaken. Ik hoop dat dat nog eens komt...
Wacht maar eens tot hij 18 is... Dan denk je met weemoed terug aan de tijd dat hij nog door jou vermaakt wilde worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:24:28 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34643852
Ik ben mijn dochter aan het bespieden. Ze eet krentenbol en houdt af en toe uitdagend een hapje voor de neus van de pop. Dan stopt ze het zelf vlug in haar mond en zegt al nee-schuddend heel triomfantelijk "nee"!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:26:53 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34643909
ik ga ook weleens kleuren met Maxim, vooralsnog houd dat in dat ik aan het kleuren/tekenen ben en hij de potloodjes op de grond gooit

hehe maria, mag de pop geen hapje
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:27:08 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_34643916
Maria
stormy waters...
sailin'
pi_34645427
Leuk Sugar. Hier kom ik wel eens poppen tegen die van die mondjes hebben die volgepropt zijn met koek En dat is echt pulleke om het er weer uit te krijgen.

Jans had net superlol. We wilde weg gaan om Bo uit school te gaan halen. Ze was nogal dwars en ik was boos. Doen we de deur open hangt er een tasje aan de buitendeur met 2 kadootjes. 1 voor Bo en 1 voor Jans. Wij staan echt van "huh" Grote lol dus. Ik nog de straat inkijken of ik iemand zie. Maar nee hoor. En net begin het te dagen. Knorretje ik denk van jou he Groot succes, voor beide dames
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34647224
Maria

altijd leuk zulke verassingen toch Jessie

Hier heb ik te maken met een broekenvullende vervuilende Thijs, de ene vieze stink luier naar de ander, en dan gelijk van die luiers die aan zijn nek weer naar buiten komen.
En dan moet je net Thijs hebben, en speelt gewoon door, het was dat mama het rook anders was het me nog geen eens opgevallen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:04:39 #236
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_34651933
Judith wil 's middags niet meer slapen. Of eigenlijk wil ze nooit slapen ("Judith niet slapen, Judith wakker! "). Vandaag heb ik haar dus ook maar niet op bed gelegd. Toen ik vanmiddag Daan (met de auto) van school haalde, wilde Judith graag mee. Ze houdt heel erg van autorijden.
Dus zij gaat mee in de auto, valt ze halverwege in slaap!
Ik denk dat ik in het vervolg 's middags maar een beetje ga rondrijden .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_34654257
Dat heeft Myrthe dus net zo. Ze wordt al kwaad als ik haar slaapliedje ga zingen. Maar een paar dagen geleden viel ze dus wel direct na het avondeten in haar kinderstoel in slaap..
pi_34654409
Maria

Succes met rondjes rijden Grijs

Djulian kwam vandaag bij me liggen en kroop heerlijk tegen mij aan. Hij keek me aan en stopte toen zijn duim in mijn mond En hij heeft nu door dat als Djen mama roept ik dan reageer dus vandaag stond hij bij de keueken deur en riep: Mama
Nu de minder leuke dingen
Hij is redelijk aan de betere hand, nog wel de dunne, maar houd wel zijn melk en thee binnen en ook de biscuitjes. Alleen nu wil hij met geen mogelijjk meer "gewoon" eten. Het biscuitje bij de thee dat gaat er met veel moeite in, maar danoontje, warm eten en fruit wil helemaal niet meer. We hebben net alles geprobeerd om iets binnen te krijgen, maar het resultaat was dus een oversture Djulian.
Is dit vaker na zoveel spugen (2e dag nu alles binnen houden) dat ze niet meer "normaal" willen eten?
pi_34656197
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef Belana het volgende:
Jullie gaan vast wel eens tekenen met jullie kinderen he? Is het bij jullie ook zo dat jij uiteindelijk zit te tekenen en je kind alleen maar kijkt?
Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stopt Alhoewel het de laatste tijd wel beter gaat, dus er is hoop Belana.
het ging overigens ook zo met blokken bouwen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator dinsdag 31 januari 2006 @ 19:39:44 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34657062
Ik vind het wel heel herkenbaar Anitra, na de laatste keer buikgriep heeft het bij Eva wel een week geduurd eer ze weer normaal at. Elke dag een hapje brood meer leek het wel en warm eten bleef ze echt nog even vanaf. Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, ik ben zelf ook wat voorzichtiger als ik heb gespuugd en ik denk dat kinderen dat ook wel zijn.

Iris is vandaag naar de kapper geweest. Ze vond het helemaal geweldig, ze zat in de "autostoel" en heeft heerlijk zitten sturen. Er is een stuk af en het krult nu weer lekker aan de achterkant.
Helaas was de batterij van de camera leeg dus foto's duren nog even.
Ze heeft vanmorgen ook een paraplu gekregen (bij het kruidvat lagen ze) en daar liep ze het hele centrum mee in de rondte. Er werd wel erg om haar gelachen want het was natuurlijk prachtig weer.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:44:39 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_34657227
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stopt Alhoewel het de laatste tijd wel beter gaat, dus er is hoop Belana.
het ging overigens ook zo met blokken bouwen
Het gaat hier met alles zo
Liam is nog steeds niet zo speulderig ben ik bang. Ja, als de "visie" aan staat, dan is ie intussen ook aan het spelen, dan wel....

Anitra, wat Lois zegt idd, ik denk dat het een natuurlijke reactie is. Had ik zelf laatst ook na een buikgriep. Komt vanzelf weer, niet afdwingen zou ik zeggen sterkte!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:11:05 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34658261
quote:
Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:

[..]

Het schijnt normaal te zijn, mijn psych zei een keer en nee daar bespreek ik dit soort dingen normaal echt niet mee dat je het kunt vergelijken met jezelf als je zenuwachtig bent of er echt grote dingen zijn in je leven (trouwen, nieuwe baan, ik had het toen m'n kind ineens kon lopen) dat ze er dan in bed weer aan moeten denken. Ze kunnen het nog niet zo goed ordenen zoals wij dat kunnen en dingen die dus veel indruk hebben gemaakt komen dan echt in beelden voorbij (vergelijkbaar met een videoclip) een soort van wakker dromen. Best heftig kan dat dus zijn.
Jolie heeft het ook wel eens als ze ergens (te) veel in de belangstelling heeft gestaan, een keertje nadat ze ergens de hele tijd rond mocht met een bakje om zoutjes uit delen. S nachts stond ze te gillen in d'r bedje toen ik ging kijken ging ze me in het donker allemaal denkbeeldige dingen uitdelen en rondlopen....dus dat zoiets na een verjaardag is lijkt me helemaal niet raar. Misschien was ook nog niet iedereen weg toen Liam naar bed ging? Dat wil hier wel eens meespelen, dan is ze wakker geworden en bedenkt zich volgens mij dat het zo gezellig was enzovoorts. Als ze dan even gekeken heeft en er echt niemand meer is gaat ze meestal lief slapen.
pi_34658344
Thanks!!
We blijven het proberen gewoon, wie wet doet het morgen wonderen als oma er is
Maar ik maak me zo'n zorgen omdat hij zo veel is afgevallen. Zijn broeken zakken ineens af en zijn truitjes zitten ruim.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:15:20 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_34658447
dat is wel een heldere uitleg LB

klinkt beetje stom en overdreven en is ook nergens voor nodig, maar sinds Nick zijn oudste zoontje de diagnose pdd nos met adhd heeft ben ik zo bang dat Liam het dan ook heeft. Ik zocht een beetje bevestiging dat het normaal is terwijl ik dat eigenlijk wel weet.
Jouw verhaal maakt echt sence Thanks!
stormy waters...
sailin'
pi_34658642
Wat goed uitgelegd luchtbel!!
Hier heeft vooral Bo last van zulke dingen. Die kan erg weinig prikkels op een dag hebben. Als ze die teveel gehad heeft is ze snachts slecht in slaap te krijgen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 20:45:22 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34659577
belana, is vingerverf niks voor liam?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:54:27 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_34659914
Dat zou ik eens uit kunnen proberen lady wrb
stormy waters...
sailin'
pi_34660302
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef jessie het volgende:
Jans had net superlol. We wilde weg gaan om Bo uit school te gaan halen. Ze was nogal dwars en ik was boos. Doen we de deur open hangt er een tasje aan de buitendeur met 2 kadootjes. 1 voor Bo en 1 voor Jans. Wij staan echt van "huh" Grote lol dus. Ik nog de straat inkijken of ik iemand zie. Maar nee hoor. En net begin het te dagen. Knorretje ik denk van jou he Groot succes, voor beide dames
pi_34660361
Knor he, hahahahahahahaha. Maar had ff aangebeld mutsie!!! Heb je me gezien waar was ik wat deed ik enz?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:50:18 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34662171
Nog meer goed nieuws!
Luuke heeft Ein-de-lijk weer eens 2 avonden fatsoenlijk gegeten. Gisteren quiche (hoe schrijf je dat.. hartige taart) bij mijn vriendin. Ik heb haar ontzettend bedankt dat ze iets op tafel kon toveren dat mijn kind lustte. En vanmiddag heb ik haar op de bank gezet met komkommer (---> groente! Jippie!) wat erin vloog. Aan tafel heeft ze zelfs nog meer komkommer geten en stukjes valess (van dat zuivel-nep-vlees). O, hoera, hoera! Ik was zo bang dat ze nooit normaal zou gaan eten, en hulde, nu al 2 keer!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')