Ha! ik heb het vermoeden dat je daar in groeit. Mijn 'jezus wat een teringzooi' werd vanmiddag door Ireth gecorrigeerd 'jeetje wat een puinzooi' zoals een volleerde peutermoeder dat hoort te doenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Sjeen het volgende:
Ze begint ook steeds meer begrijpelijke dingen te zeggen... Praat ons vooral na, dus ik moet gaan uitkijken met wat ik allemaal zeg![]()
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
HIer is dat net zo dan heeft ze het allemaal nog niet op een rijtje, ze is dan wel heel moe en toch kan ze niet slapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
Ja maar ik ging toch wel met een goed gevoel weg. Zodra Cas haar ziet rammelt hij nog net niet uit zijn buggy en dat is echt al héél langquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef jessie het volgende:
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Thnx! maar ze doen dus niets aan de cyste ze heeft er geen last van en misschien verdwijnt het wel weer.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Rottdog heel veel sterkte voor jou en MyrtheZoë.
Wacht maar eens tot hij 18 is... Dan denk je met weemoed terug aan de tijd dat hij nog door jou vermaakt wilde wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:00 schreef Belana het volgende:
lekker jessie lijkt me dat, als ze zich zo heerlijk zelf vermaken. Ik hoop dat dat nog eens komt...
Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stoptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef Belana het volgende:
Jullie gaan vast wel eens tekenen met jullie kinderen he? Is het bij jullie ook zo dat jij uiteindelijk zit te tekenen en je kind alleen maar kijkt?
Het gaat hier met alles zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier zitten wij dan te tekenen en is Sven ondertussen met zijn auto's aan het rijden, en owee als je ermee stoptAlhoewel het de laatste tijd wel beter gaat, dus er is hoop Belana.
het ging overigens ook zo met blokken bouwen
Het schijnt normaal te zijn, mijn psych zei een keer en nee daar bespreek ik dit soort dingen normaal echt niet meequote:Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef jessie het volgende:
Jans had net superlol. We wilde weg gaan om Bo uit school te gaan halen. Ze was nogal dwars en ik was boos. Doen we de deur open hangt er een tasje aan de buitendeur met 2 kadootjes. 1 voor Bo en 1 voor Jans. Wij staan echt van "huh" Grote lol dus. Ik nog de straat inkijken of ik iemand zie. Maar nee hoor. En net begin het te dagen. Knorretje ik denk van jou heGroot succes, voor beide dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |