abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34597178
Dat had ik bij Joshua ook allang verwacht, die gebruikt zijn bed steevast als een springkussen En of je het nou verbied of niet, zodra je die kamer uitloopt springt ie weer vrolijk verder Hij is al wel door zijn tweede matras heen zo te zien, bij die eerste kwamen de veren door het matras heen
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 22:46:44 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_34597396
Cas deelt het bed nog wel eens met zijn moeder of zijn zuster dan kan een ledikantje op een gegeven moment niet zo veel meer hebben
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 29 januari 2006 @ 22:53:22 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34597650
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Sjeen het volgende:

Ze begint ook steeds meer begrijpelijke dingen te zeggen... Praat ons vooral na, dus ik moet gaan uitkijken met wat ik allemaal zeg
Ha! ik heb het vermoeden dat je daar in groeit. Mijn 'jezus wat een teringzooi' werd vanmiddag door Ireth gecorrigeerd 'jeetje wat een puinzooi' zoals een volleerde peutermoeder dat hoort te doen

Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
pi_34597715
Het voordeel van een gewoon bedje is dat je er beter bij kan met kusjes geven enzo. Ik zit nog altijd bij Jans ff te kletsen en soms een verhaaltje te lezen. Met die spijltjes ertussen vond ik dat nooit echt handig (Maar hier dus beide meiden er niet lang in een ledikantje gelegen)

Van de week aten we soep met stokbrood. Dat vind Jans superlekker. Vooral de knoflookboter. En vooral zelf smeren. Meestal is het die of uh als ze wat wil. En elke keer zeg ik weer als je iets wil kun je er om vragen he Jans. En ze gaat dat dus echt steeds vaker proberen. Zitten we te eten, zegt ze echt heel hard BOTER! En dan heel kakkerig. Nou ja het klonk zo grappig en lief en knap en leuk Ik heel trots en goed geprezen. En ze heeft dus de hele tijd boter gezegd (Ze had bijna een heel afbakstokbroodje op en bij elk stukje vroeg ze erom)
En gisteren zei ze Bo, zus en mama Natie Ze zei Natie tegen me
En toen ze ziek was heeft ze geen terugval gekregen. Ook niet van haar eigen taaltje of gebaren. Het gaat echt goed vind ik.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 30 januari 2006 @ 06:01:10 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_34604119
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Belana fijn dat het leuk was voor Liam, een iets minder leuke afterparty schijnt erbij te horen....
dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 januari 2006 @ 09:14:52 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34605170
Janneke! Wat knap! Wat zul je trots zijn Jessie.
Belana, of alle kindjes het hebben weet ik niet, maar veel wel hoor. Zoveel indrukken, zoveel mensen. En als je nog niet kunt vertellen hoe en wat, dan moet je het er even uit 'panieken'.

Luuke is eindelijk weer een beetje de oude. Niet meer ziek, en weer lekker vrolijk. Ze zingt (bijna) de hele dag een liedje. 'lielielielielie'. Lekker ding. Vannacht heeft ze gelogeerd bij mijn (en haar ) beste vriendin, daar was ze om 6 uur al wakker. Feest dus! Kortom; de rust is wedergekeerd in Huize ziekzwakmisselijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34605665
Jessie, ik vind het heerlijk voor je dat er zoveel vooruitgang in zit. Wat zal je daar blij mee zijn zeg. Echt leuk om te lezen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 30 januari 2006 @ 09:57:39 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34605849
quote:
Op maandag 30 januari 2006 06:01 schreef Belana het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus af, hebben alle kindjes dat? Na een drukke verjaardag dat ze niet kunnen slapen en erg huilen? Misschien een stomme vraag, maar dat vraag ik me echt even af...
HIer is dat net zo dan heeft ze het allemaal nog niet op een rijtje, ze is dan wel heel moe en toch kan ze niet slapen.

Zijn ook weer bij de dokter geweest Zoë heeft nu een cyste in haar onderlip, is ze die uit haar handje kwijt heeft ze hem nu dus in haar onderlippie en gelukkig heeft ze er geen last van.

Ik blijk gordelroos te hebben op mijn hoofd ben je lekker mee alleen is er wel een bijkomend iets, ik kan hierdoor dus Zoë de waterpokken geven en misschien mijzelf ook omdat ik nog nooit waterpokken gehad heb
pi_34605920
Jeetje hoe komt ze aan een cyste dan Rottdog?
Gordelroos doet best veel pijn toch?
Aan de andere kant hoe rot ook, de waterpokken krijgen ze toch een keer. En hoe ouder je het krijgt hoe meer last. Dus misschien wel goed als Zoe het nu krijgt en er dan vanaf is. Hoe zielig het ook is Voor jou niet te hopen dat je de waterpokken krijgt Rottdog!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34607696
Rottdog wat rot van die gordelroos en het besmettingsgevaar. Heb je er wat voor gekregen om het te verzachten (de pijn en branderigheid)?

Jessie wat goed van Janneke

Lishe lekker dat Luuke beter is
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 20:59:54 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_34626518
Ik kom even binnendenderen hoe leuk Cas het heeft gehad bij de oppas Hij heeft heel even een trillipje gehad toen ik wegging. Maar toen ik terug kwam zat hij heel lief aan tafel in een broodje hagelslag te prikken tussen 4 grote jongens en de oppasmoeder Hij heeft niet gehuild, niet gepiept en niet om zn foppie en doekkie gevraagd (die ik wel mee had gegeven in zn tassie) zo stoer vind ik dat! Nou ziet hij haar iedere dag wel een paar keer, omdat het een moeder van school is. Maar bij mijn schoonouders moet Cas altijd even huilen als Peet of ik hem daar laten, maar hier gewoon helemaal niet
  maandag 30 januari 2006 @ 21:04:43 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_34626746
Wat vervelend van die cyste Rottdog! Lijkt wel of ze er "gevoelig" voor is (weet ff geen andere omschrijving) hoop dat ze niet al te veel last heeft. Gaan ze hem weghalen? Neem aan van wel?

Mous, das fijn, een leuke oppas Liam heeft het ook altijd zo naar zijn zin en ik vind dat dus ook heerlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_34626953
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 21:15:17 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_34627257
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef jessie het volgende:
Wat lekker Moussy. Dat geeft je vast een gerust gevoel!
Ja maar ik ging toch wel met een goed gevoel weg. Zodra Cas haar ziet rammelt hij nog net niet uit zijn buggy en dat is echt al héél lang Als we terug naar huis lopen, lopen we vaak een stukje samen en als ze dan aan Cas vraagt of hij met haar mee gaat moest hij voorheen altijd ff twijfelen dit kon nog wel eens gaan veranderen, die 4 jongens van haar liggen nml als slaafjes aan zijn voeten
pi_34627327
Rottdog, das ook wat. Sterkte daar!

Mous, wat goed dat hij het daar naar z'n zin heeft. Dat is een fijn idee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 30 januari 2006 @ 21:20:29 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34627520
Rottdog heel veel sterkte voor jou en Myrthe.

Mous wat een heerlijk gevoel, dan ga je ook veel prettiger weg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 januari 2006 @ 21:37:43 #217
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34628366
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Rottdog heel veel sterkte voor jou en MyrtheZoë.
Thnx! maar ze doen dus niets aan de cyste ze heeft er geen last van en misschien verdwijnt het wel weer.

Moussy lekker joh

Anitra heb voor de gordelroos niets gekregen het zit nl in mijn haar enige tip was haren wassen met Head and Shoulders.

Jessie wat heerlijk Boter
  Jubileum moderator maandag 30 januari 2006 @ 21:39:55 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34628475
Sorry Zoë bedoel ik natuurlijk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34628619
Dat is een rot plaats idd om er wat op te smeren
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:21:15 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_34640979
Jullie gaan vast wel eens tekenen met jullie kinderen he? Is het bij jullie ook zo dat jij uiteindelijk zit te tekenen en je kind alleen maar kijkt?
stormy waters...
sailin'
pi_34641390
Eigenlijk doe ik dat nooit samen met ze Ze doen dat hier beide zelf. Hier had het gisteren als resultaat dat Jans dr nagels gelakt had met roze viltstift
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 10:45:40 #222
81992 Githa
pi_34641485
Janneke, roze nagels zijn ook heel mooi.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:49:20 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34641572
Ik heb toevallig net een doos kleurpotloden en wasco gehaald hier. Het buro zit hier nl. onder de zwarte pennenstrepen, dus niet echt handig. Léon wil altijd net buiten het kleurgebied tekenen, dus op tafel op buro enzo. Niet echt een talent dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 10:50:44 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_34641601
wasco is ook niet makkelijk van spullen af te halen... Ik teken me een slag in de rondte met de kinderen, hun met hun eigen kleurtjes en ik met mijn eigen kleurtjes
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:55:22 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34641686
Wasco doorstreept voorlopig
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')