abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34559394
Oh balen dat Kyllian ook ziek is babyfeet, het klinkt precies als het virus wat door het forum heen gaat. Beterschap

Djulian heeft vandaag alles binnen gehouden van boven. Hij ging weer spelen, heeft zelf gegiebelt met zussie en Djen liet zien dat ze graag een zusje wil. Ze had Djulian zijn haar in een staartje gedaan.zie fototopic over een paar minuten
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:29:18 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_34561414
hier net ook een spugend kindje wat is dat zielig zeg!
Nou denk ik dat het komt door het hoesten, Liam heeft dan de neiging om zijn vingers achter in zijn keel te stoppen namelijk. Maar zielig blijft het.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:59:51 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_34562211
mmm... het was niet het hoesten, want net was het weer zover. Sjees, wat sneu zeg! Er heerst echt iets he?
stormy waters...
sailin'
pi_34562326
arme liam, ook al aan 't spugen. snel beterschap gewenst!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:10:50 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_34562504
tja, sorry, ik zei vrijdag nog tegen lois toen we ff buiten stonden: dat ik zo'n geluk heb dat Liam eigenlijk nog nooit echt ziek is geweest...
ben trouwens meteen ook bang dat ik het zelf ook krijg, egoistisch niet?
stormy waters...
sailin'
pi_34562533
lijkt me een logische gedachte hoor.
pi_34562561
De huisarts zei van de week dat hij zelden een virus gezien heeft wat zo snel gaat en voor die kleintjes zo gemeen is. Voor de volwassenen is het een 24 uurs virusje en je ontkomt er echt niet aan als je kindje het heeft, want Rick hobbelt overal altijd doorheen en ook hij heeft de spugeritis gehad. Het kan zijn dat hij gaat jammeren Belana want er zit ook spier en gewrichtspijn bij.
Beterschap voor Liam
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:15:09 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_34562631
nou ja, we zien wel. hij slaapt nu lekker gelukkig. was in de wasmachien en gaan denk?
Komt wel weer goed.
stormy waters...
sailin'
pi_34562758
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
tja, sorry, ik zei vrijdag nog tegen lois toen we ff buiten stonden: dat ik zo'n geluk heb dat Liam eigenlijk nog nooit echt ziek is geweest...
ben trouwens meteen ook bang dat ik het zelf ook krijg, egoistisch niet?
Dat is niet egoistisch hoor!
Je hebt zelf je energie hard nodig met de kleine in je buik en nu Liam ziek is.
En ook al duurt hij "maar" 24 uur ongeveer (kan ook langer als ik Renzell lees) het is echt een gemeen virus.
pi_34563364
Het is inderdaad een heel gemeen virus, en je ontkomt er zelf ook echt niet aan vrees ik. Maar MrBos en ik waren er inderdaad zelf allebei binnen 24 uur weer vanaf. Myrthe heeft er wel 4 dagen last van gehad.

Vandaag voor Myrthe ook een paar schoenen gekocht, maat 21 ! Het eerste paar zat meteen goed dus we waren snel klaar. Faja, de schoentjes die ik van jou heb waren toch ook maat 21 ? Die zijn nog veel te groot namelijk.
pi_34563869
Foto ladybos
Die maten kunnen per merk zo verschillen. Lekker dat je snel klaar was!
pi_34564456
pi_34564703
Wat zijn ze leuk!!!!
pi_34564804
Ja lief he, al vind ik al die kleine schoentjes lief, gewoon omdat ze zo klein zijn We hebben ook nog de schoenen gepast die Jolie heeft, maar die waren er nog in maat 20 en dat was te krap, en 22 weer veel te groot nog. Dus voor ons niet het tweede paar 10,- maar wel de laarsjes in de uitverkoop
pi_34564924
Het gaat trouwens nog steeds goed met de gewone voeding (Nutrilon 3) die Myrthe nu krijgt. Nog geen eczeem ontdekt Ze krijgt nu half/half, morgen weer wat verder opvoeren. Ze had vanmiddag wel schrale wangen maar dat kwam denk ik door het fietsen bij papa voorop
pi_34564954
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Leah het volgende:
Na bijna een half jaar van slecht fruit en groente eten zijn wij eruit . Geef het brusje een stuk fruit naar (mijn) keuze, zeg er vriendelijk bij; "Kijk Dreumes, lekkere druifjes, helemaal voor jou ."

Ga achterover zitten, en binnen 2 minuten roept Freek; "Ik ook! Ik ook!" En weet niet hoe gauw ie het naar binnen moet werken.

Je zult toch ook maar zo achtergesteld worden, als kroonprins zijnde.
Hé Baby is ook al een Dreumes geworden.
Welkom hier

en alle zieke kindjes beterschap!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_34565177
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Ladybos het volgende:
Het gaat trouwens nog steeds goed met de gewone voeding (Nutrilon 3) die Myrthe nu krijgt. Nog geen eczeem ontdekt Ze krijgt nu half/half, morgen weer wat verder opvoeren. Ze had vanmiddag wel schrale wangen maar dat kwam denk ik door het fietsen bij papa voorop
Dat is goed nieuws

Kleine schoentjes zijn zo lief idd! Iedere keer als ik in de gang kijk en ik zie dan maatje 37 van Djen en maatje 22 van Djulian naast elkaar staan, dan smelt ik.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:32:42 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34565476
proficiat nog met "baby"
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34566502
Sterkte Liam en Kylian Ziek zijn is helemaal niet fijn
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 09:34:04 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_34572603
Cas is sinds gisteravond weer aan de wandel nog wel wat vreemd, maar hij voelt zelf wel hoe of wat lijkt mij

Leuke schoenen zag ik trouwens voorbij komen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 29 januari 2006 @ 09:35:56 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_34572612
baby is nu dreumes welkom!!

Liam is weer opgeknapt. we denken zelf dat het is gekomen van alle chips en zoutjes die hij gisteren op een verjaardag gegeten heeft, verkeerd gevallen waarschijnlijk.
Gelukkig maar want vandaag vieren we zijn verjaardag
Alleen daar ging helaas wat mis, hij heeft een pop gekregen met een buggy (waarom is dat allemaal in het roze???) maar bij ons gaat natuurlijk bij het in elkaar zetten van de buggy iets stuk! Arm kind, heeft ie nog zijn wagen niet!
Magoe, mag de feestvreugde niet drukken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 09:37:20 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_34572619
Ohh, de wens van Cas een poppenwagen maar Peet wil het écht niet... en dat terwijl hij altijd zo makkelijk is met dingen
  zondag 29 januari 2006 @ 09:42:30 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_34572650
Ik wilde het dus juist vanwege het "emancipatorische" gehalte. Waarom zou je een jochie dat niet geven? Nou moet ik zeggen dat de pop niet zo interessant gevonden wordt de wagen vond ie wel leuk en dat de "baby" daarin moest dat snapte hij ook wel. Nu kunnen we het bonnetje niet vinden van die wagen
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 10:37:04 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34573186
Cas loopt weer
Liam, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat balen van de kapotte kinderwagen zeg Hopelijk vinden jullie het bonnetje nog... En als een jongen dat leuk vindt, moet gewoon kunnen hoor (Moet ineens aan Friends denken dat het zoontje van Ross een babrbie pop heeft en dat Ross er alles aan doet om een G.I. Joe pop bij hem in de smaak te laten vallen )

Met Noah gaat het gelukkig weer beter. Pokken beginnen in te drogen enzow, en hij kan alweer lachen! Klein voordeeltje aan het ziek zijn: hebben we het drinken uit een beker ook weer eens geoefend, aangezien hij ook pokjes in zn mond had en drinken uit een tuitbeker of rietj pijn deed
En hij heeft ook nog iets nieuws geleerd: op de bank klimmen Dat wordt dus nog meer opletten voortaan!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 10:40:59 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_34573260
Cas heeft wel een pop (meerdere ) hoor, ook wel een winkelwagentje om achter te lopen, maar zodra hij de simpele buggy's van zijn nichten ziet is ie verkocht
pi_34575432
Met Jadey gaat alles goed
Ze lag vanaochtend al vanaf 7 uur te kletsen en zingen in haar bedje dat zijn wij niet gewend
En alhoewel ze snotverkouden en koortsig is heeft ze de hele ochtend heerlijk gespeeld en rondgekeuteld in huis.
Ze kan zo lekker opgaan in haar rollenspellen Met ons, met haar knuffels of met haar pop. Ze heeft nog even meegeholpen met de was en ligt nu heerlijk te slapen

Zie je wel Mous, nou gaat hij weer lopen, zal je weer zien
Ziet het er naar uit dat hij nog pijn heeft of zal hij het gewoon onwennig vinden?
  zondag 29 januari 2006 @ 12:20:18 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34575488
jaaa, kindjes weer aan 't opknappen

Hier is ook de simpelste poppenbuggy die je maar kunt bedenken favoriet. En volgens mij hebben alle jongetjes tegenwoordig toch wel poppen?
Ik zou gewoon zo'n simpel ding halen hoor Mous, voor Cas. Voor 4 euro heb je al zo'n inklapbuggy

Belana en Liam, veel plezier vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 29 januari 2006 @ 15:12:31 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34581298
Even een korte vraag:
Léon heeft bruine (veel!) slijmerige poep. Komt dat daar een tandje of heeft ie weer iets onder de leden? Er zijn nl. zoveel kindjes ziek, wie weet.
Dan lees ik vanavond wel weer bij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 29 januari 2006 @ 15:44:57 #179
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34582387
Kyllian knapt ook , op volgens mij heeft hij het imuumsysteem van zijn vader en niet van mij
gisteren wat hij nog een hoopje elende en vandaag ging hij alweer lekker spelen
hij is alleen nog stront verkouden

Dutch is hij niet verkouden en dat hij zijn snot inslikt ? (sorry voor de ranzigheid weet het niet anders te benoemen) en het was het eerste waar ik aan moest denken
  zondag 29 januari 2006 @ 17:44:00 #180
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34586938
he ik heb een keer door kunnen slapen maxim komt snachts nog steeds voor een voeding, nu hebben we hem gisterenavond o half 12 een beetje wakker gemaakt en een fles gegeven. en hij werd niet meer wakker snachts had k wel ff nodig een nachtje doortanken
  zondag 29 januari 2006 @ 19:13:06 #181
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34589448
Heerlijk toch, Martineke. En hem nu maar lekker in dit ritme houden!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:00:08 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34590846
Nou, het is niet zo slijmerig meer. Het is gewoon diaree.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:41:42 #183
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34594885
Wat een heerlijke dag vandaag

Zoë is vanmiddag weer eens lekker uit haar dakkie gegaan in het park bij de diertjes. Zo verlegen en terug getrokken als ze is bij mensen zo komt ze helemaal los bij de hertjes, schaapjes, eendjes enz. Ze kan zelfs gakken tegen de ganzen hadden echt een gesprek op niveau met zijn allen we hebben hier dus een echte dierenvriendinnetje .

Voor de ziekke kindjes onder ons beterschap
  Licht Ontvlambaar zondag 29 januari 2006 @ 21:45:22 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34595056
Haai
Isa heeft vier kiezen En verder alleen nog maar vier voortanden boven en twee beneden, voor de rest nog geen tand te bekennen...
Ze begint ook steeds meer begrijpelijke dingen te zeggen... Praat ons vooral na, dus ik moet gaan uitkijken met wat ik allemaal zeg

Een dikke knuf voor alle zieke kindjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:45:54 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_34595075
dutch, sterkte daar!

Zoë wat klinkt dat lief zeg Rottdog!

Liam heeft een leuke, drukke verjaardag gehad met veel verwennerij. Hij had behoorlijk moeite om in slaap te komen vanavond, dan merk je dat het toch allemaal wat veel is voor zo'n jochie. En dan hebben we het nog relatief rustig gehouden...
stormy waters...
sailin'
pi_34595248
Zo om het dan maar weer even terug te gooien op leuke verhalen

Ik vond Joshua vanmiddag achter de deur, hij zat te praten tegen de telefoon En hij is ook veel liever aan het worden voor Chantel. Ik had gisteren een speldje in haar haar gedaan, en die moest er meteen uit van hem want dat had ze normaal nooit in En hij neuriet ook liedjes die wij voor hem zingen. Het zijn nog maar korte stukjes, maar het klinkt wel mega lief hoor van zo'n klein krummeltje

We zijn vanmiddag ook nog naar een safaripark geweest en dat vond ie helemaal leuk. Hij had nu echt oog naar al die dieren die er rondliepen. En toen we eenmaal in de speeltuin waren, bleef hij bij elk kindje even stilstaan met een grote glimlach om te zeggen van 'kom je spelen'?.

We merken het toch wel hoor dat hij in een kdv zit. Opeens gaat hij met sprongen vooruit in zijn doen en laten. Hij is een absolute boekenwurm. Steevast komt hij met zijn winnie the pooh boek aangelopen. En dan moeten we weer plaatjes kijken en vragen wie welk dier is. Dan wijst hij ze aan. En eten met lepel kon hij ook opeens Drinken uit een open beker gaat prima, en hij eet ook heel goed momenteel.

Zijn driftbuien zijn gelukkig een stuk minder. Maar nu bijt hij tegenwoordig heel veel. Grumble Ik ga ook maar even Supernanny lezen
  Jubileum moderator zondag 29 januari 2006 @ 21:53:44 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34595413
Iris heeft het er al weken over dat ze graag een nieuw bed wil, geen idee hoe ze daar nou op komt maar ze heeft er een echte theorie over "Iris groot meisje, Iris groot bed".
Nu vind ik het ledikantje nog helemaal niet te klein eigenlijk maar ze heeft bedacht dat ze er wel in kan klimmen, en nog gevaarlijker, ook weer uit. Dus...
Vandaag zijn we dus maar eventjes bij Bram gaan kijken, die al weken in een echt groot" bed slaapt. Iris vond het geweldig, je kon erin zonder krukje dus dat was al super, en hij had er ook nog een regenboogtent boven. Fantastisch natuurlijk, ze wilde gelijk schoentjes uit, kroop onder de dekens, eiste een beer op en ging liggen.
We hebben net maar even rondgekeken op de site van ikea en we hebben wel een lief bedje gevonden wat we binnenkort maar even gaan halen.
Dan moet wel de commode uit haar kamertje anders kan het er nooit staan maar die gebruiken we toch nooit.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 januari 2006 @ 21:54:16 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_34595439
Joshua wat een lekker verhaal!

Liam heeft op het moment juist van die driftbuien, hij gaat daarbij echt zo'n beetje grommen
Zijn lijf helemaal stijf en dikke tranen omdat ie zijn zin niet krijgt.
Ik haal hem dan maar uit zijn omgeving, laat hem even alleen en meestal gaat het dan wel snel weer. Maar ik vind het ook best moeilijk
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 januari 2006 @ 21:56:03 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_34595493
en die commode Lois... die kan ik dan lenen?

wat heerlijk dat ze al zo groot wil zijn he! lekker wijffie
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 29 januari 2006 @ 21:57:12 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34595535
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
en die commode Lois... die kan ik dan lenen?
Je mag hem hebben! Deal!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 januari 2006 @ 21:57:37 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34595547
Hé Sjeen! We zien je veel te weinig hier.

Lewis, zei hij dat in het Engels of Nederlands?

Belana, ik weet nu ineens waarom ik Liam zo leuk vind. Hij doet me een beetje aan Léon denken met dat snoetje van hem.

Léon mag dan aan de poeperitus zijn en 2 doorkomende tanden hebben, dat mag de pret niet drukken hoor. Hij is lekker aan de wandel geweest in het bos en had besloten dat het vandaag 'mamadag' was. Hij wilde alleen maar knuffelen en kussen met me. Ook wel met het mannetje, maar hij trok heel erg naar mij vandaag. Vond ik wel lekker. En voor hij naar bed ging kreeg papa een kus, de tv een kus, zijn loopauto een kus en toen papa nog een keer.
Lekker hoor.
pi_34595609
Wat worden ze allemaal groot en tegelijkertijd zijn ze ook nog lekker klein
Broertjes die voor kleine zusjes zorgen kleine meisjes die grote bedden wensen
Verlegen meisjes die gek op beestjes zijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 januari 2006 @ 22:00:11 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_34595645
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:57 schreef Lois het volgende:

[..]

Je mag hem hebben! Deal!
dank
stormy waters...
sailin'
pi_34595691
Nee het was meer vragen kijken, want echte zinnen komen er nog niet uit Maar hij komt met nederlandse woorden zowel als Engels. En soms heel soms hoor je dan nog weleens een klein zinnetje van 3 woordjes, maar die zijn dan meestal engels.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:05:53 #195
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34595862
Tom is vannacht voor het eerst in een groot bed aan het slapen
Het was helemaal niet de bedoeling, maar we hadden voor Jasper een hoogslaper gekocht, en zaten nu een beetje te dubben of we zijn "oude" bed nog op moesten slaan, of Tom in het grote bed en het ledikant opslaan (scheelt toch aanzienlijk wat ruimte).
We hebben dus maar meteen de commode er ook uit gedaan en nu hebben we helemaal geen babykamer meer maar 2 jongenskamers
Tom vond het wel best, die ging in bed liggen en gewoon slapen. No big deal
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Licht Ontvlambaar zondag 29 januari 2006 @ 22:11:24 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34596052
Cool dat grote bedden gedoe, maar Isa blijft voorlopig nog even lekker in d'r ledikantje

Lief he, dat geknuffel en gekus... We hadden vandaag nieuwjaarsborrel in de straat en Isa heeft elke leuke buurman geknuffeld (ze heeft smaak ) En het buurjongetje van 7 maanden ouder, da's haar beste vriendje!
  zondag 29 januari 2006 @ 22:23:59 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34596517
Groot bed wachten we nog even mee, wel heb ik vandaag de drie spijlen uit het ledikant gehaald. Ik had Saskia al een paar keer 'betrapt' op hangen. Op d'r buik helemaal over de rand hangen. En ze wil steeds d'r benen over de rand gooien. Voordat ze echt valt, die spijlen er maar uit dan. Vanmiddag bleef ze trouwens braaf liggen totdat ik zei dat ze er uit mocht

Eigenlijk kan ik gewoon nog geen afscheid nemen van 't ledikant, dus blijft ze er zo lang mogelijk in liggen..

Sjeen, heb je Isa meteen uitgehuwelijkt?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar zondag 29 januari 2006 @ 22:27:35 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34596639
Het is een leuk en knap knulletje... lijkt op zijn vader
pi_34596798
Het verbaast me dat Joshua nog niet uit zijn bed is geklommen. Hij is er al wel eens uitgelanceerd maar hij komt er nog niet helemaal overheen als hij klimt. Dat zal nog wat worden als hij straks in een gewoon bedje slaapt Dan staan ze ineens elke morgen voor je neus
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 22:38:07 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_34597074
Cas slaapt ook nog steeds in zn ledikant, waar hij al door heen is gezakt De lattenbodem wordt nu ondersteunt door 2 dikke balken die op de grond liggen, dus hij ligt extra laag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')