Zo om het dan maar weer even terug te gooien op leuke verhalen
Ik vond Joshua vanmiddag achter de deur, hij zat te praten tegen de telefoon
![]()
En hij is ook veel liever aan het worden voor Chantel. Ik had gisteren een speldje in haar haar gedaan, en die moest er meteen uit van hem want dat had ze normaal nooit in
![]()
En hij neuriet ook liedjes die wij voor hem zingen. Het zijn nog maar korte stukjes, maar het klinkt wel mega lief hoor van zo'n klein krummeltje
We zijn vanmiddag ook nog naar een safaripark geweest en dat vond ie helemaal leuk. Hij had nu echt oog naar al die dieren die er rondliepen. En toen we eenmaal in de speeltuin waren, bleef hij bij elk kindje even stilstaan met een grote glimlach om te zeggen van 'kom je spelen'?.
We merken het toch wel hoor dat hij in een kdv zit. Opeens gaat hij met sprongen vooruit in zijn doen en laten. Hij is een absolute boekenwurm. Steevast komt hij met zijn winnie the pooh boek aangelopen. En dan moeten we weer plaatjes kijken en vragen wie welk dier is. Dan wijst hij ze aan. En eten met lepel kon hij ook opeens
![]()
Drinken uit een open beker gaat prima, en hij eet ook heel goed momenteel.
Zijn driftbuien zijn gelukkig een stuk minder. Maar nu bijt hij tegenwoordig heel veel. Grumble
![]()
Ik ga ook maar even Supernanny lezen