Volgens m'n zus gaan kindjes ook vaak uit de mond stinken als ze koorts hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef Githa het volgende:
Stinken uit de mond zouden mogelijk maagklachten de oorzaak van kunnen zijn, maar leg het voor aan je huisarts.
Is een zalf die ze zelf maken bij de apotheek, met menthol en lidocaïne.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef bixister het volgende:
tex, welke zalf had je dan gekocht? (ben wel benieuwd, apotheek hier had niks beters dan die kinderemulsie van VSM, hielp hier maar matig). sterkte er weer mee. één troost: over een paar dagen is 't weer voorbij.
Die moet je niet geloven joh, die is gekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Luchtbel het volgende:
Van die prik weet ik ook niet, Snoopy zei het!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef Luchtbel het volgende:
Oh god! Goede vraag, ik herinner me nu ineens weer dat ik het cb zou bellen nadat Snoopy iets zei over een prik met 1,5 jaar. Ik heb geen afspraak of iets staan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:31 schreef Sugar het volgende:
Maria kan ook al best veel woordjes zeggen. Leuk is dat. Ze zegt sowieso alles na, laatst liep er iemand de coupé van de trein in en zei "verdorie". Jawel, hoor, dat zegt ze dan ook. En veel mensen zien haar toch nog echt als baby, dus die moeten dan verbaasd heel erg lachen. Ze zegt nu (bijna 17 maanden): hajlo, dag, doei, houdoe, toktok, waf, boe, hiiii, mèèè, mjauw, ape (aap), slofje (iets wat erop lijkt), floortje (idem
), fietse, thee, fesje, etee, appuh, mama, papa, apa, ama, hap, toetoe, koekoe (toetje en koekje), otoo, huis, kindje, beewie, al kaar, op, uit, sissen, tata (stap stap) ztoew (stoel), nee, ja, één-tee, zes, at (8), kijk, boem, ningong (ding-dong), toet, bal, zo, asjlie (alsjeblieft).
Sorry, denk dat dit eigenlijk meer info voor mezelf was.![]()
![]()
He ik mocht dat van jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
niet een prik joh! Een afspraak!
mopperdemopper, zit hier keihard te werken en jullie een beetje roddelen over mij![]()
wat? roddelen?quote:
jazeker! heeeel knap hoor! best veel, enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
En hadden jullie allemaal wel mijn opschepperij gelezen over Maria's woordjes?![]()
lees het nu pas. mmmm... gekneusd kan onwijs zeer doen. Ik heb vroeger zelf mijn grote teen gekneusd gehad en uiteindelijk is het pas over gegaan door een magnetiseur. Ik hoop dat het snel beter gaat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef moussy het volgende:
Cas heeft niks gebroken of gescheurd, wel zn voet dus flink gekneusd, dit kan/mag max een maand pijn gevenHij mag alleen pracetamol als we zeker weten dat ie niet aan de wandel gaat, zodat hij het niet gaat belasten en hij moet rust houden
![]()
Schaamteloos gewoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
En hadden jullie allemaal wel mijn opschepperij gelezen over Maria's woordjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |