abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:56 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34509928
Pfff Noah en ik zitten er even helemaal doorheen... Noah heeft de waterpokken en ook nog iets met zn darmen denk ik (het buikgriep-virusje?). Hij zit helemaal onder de pokken, had gisteren 39 graden koorts (vandaga nog niet gemeten), slaapt niet langer dan een paar minuten ot max een half uurtje. Heb spul gehaald voor in bad en een zalfje tegen de jeuk, wat niet afdoende helpt. Ik vind het gewoon zoooo zielig dat kleine hoopje ellende en tegelijkertijd ben ik gewoon zo gefrustreerd dat ik er zo weinig aan kan doen. Hij wordt gek van de pijn en jeuk, en ik word gek van hem

Hoop echt dat het ergste gauw voorbij is....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34510424
arme Noah, nu ook nog de waterpokken erbij... tex, als 't echt heel erg is raad ik je aan om bij de huisarts om een recept voor 'lotio alba' te vragen. dat helpt wel goed tegen de jeuk. maar je kunt het alleen op recept krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 11:06:40 #103
81992 Githa
pi_34510547
Noah en ook Tex
Zo zielig, je kunt ze ook niks uitleggen, ik hoop dat de jeuk snel wat minder is.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:39 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34511007
Thanx bix, ga ik maar even bellen zo.
Hij stinkt trouwens ook een beetje uit zn mond. Kan dit ook nog iets betekenen, of is het toeval? Het is me nog nooit eerder opgevallen namelijk....

En idd, je kan het ze niet uitleggen. Zo moeilijk. Gelukkig slaapt ie nu *al* een kwartiertje (voorzichtige )
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 11:25:42 #105
81992 Githa
pi_34511083
Stinken uit de mond zouden mogelijk maagklachten de oorzaak van kunnen zijn, maar leg het voor aan je huisarts.
pi_34511278
Noah en Tex
pi_34511346
Beterschap Noah, beterschap Tex
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 12:28:04 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_34513034
Cas heeft niks gebroken of gescheurd, wel zn voet dus flink gekneusd, dit kan/mag max een maand pijn geven Hij mag alleen pracetamol als we zeker weten dat ie niet aan de wandel gaat, zodat hij het niet gaat belasten en hij moet rust houden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34513179

Beterschap voor Cas zijn voet!
pi_34513291
wow, dus er is toch even iets geks gebeurd in die gymzaal. beterschap cas! en fijn dat je nu weet wat 't is mous. (slim van cas dat ie al precies deed wat goed voor 'm was ).
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 12:36:23 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_34513384
Hij mocht nog een drukverbandje, maar omdat ik toch al weet dat het er binnen 5 minuten af is (SJOK, NEEEHEEE ) hebben we dat maar niet gedaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:38:34 #112
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34513443
Arme Noah... Heel veel beterschap. Tex, succes, soms valt het gewoon niet mee!
Mous, fijn dat je nu weet wat er is. Sterkte met de revaliderende man, hopelijk is het snel over!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:42:31 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34513561
Noah en Tex
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:48:15 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34513755
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef Githa het volgende:
Stinken uit de mond zouden mogelijk maagklachten de oorzaak van kunnen zijn, maar leg het voor aan je huisarts.
Volgens m'n zus gaan kindjes ook vaak uit de mond stinken als ze koorts hebben

Noah heeft ook pokjes in z'n mond Kan dat kwaad? Hij heeft er el last van met eten.
Ik zit nog te wachten tot de huisarts me terugbelt, over die lotio alba, de huisartsassistente had er nog nooit van gehoord...
©Dumbo
pi_34513898
ja, van koorts en ook van keelontsteking kunnen ze uit hun mond stinken. ook van doorkomende kiezen trouwens.

anna had ook waterpokken in haar mond. (en oog! ). zij had er ook last van, ze at haar brood niet goed. gek dat de assistente die lotio alba niet kent. ik kwam er bij de apotheek om vragen en daar wisten ze meteen wat ik bedoelde, maar ik moest er dus wel een recept voor hebben. het was toen zaterdag en het ergste was bij anna toen net voorbij, dus ik heb het toen toch niet meer gedaan. maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat hun kinderen daar veel baat bij gehad hebben.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:28:21 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34516994
Nou net gebeld door de huisarts en die zegt dat de zalf die we al hadden gehaald bij de apotheek, sterker is dan die lotio alba. En het verbaasde hem eigenlijk dat dat in combinatie met paracetamol niet goed werkte... En wat we nu deden was dus eigenlijk al het maximale wat we konden doen, aldus de arts.

Nou ja goed, misschien dat het ook door zn darmpjes komt dan. Hij werd vannacht als ie even in slaap viel steeds huilend/gillend wakker en dat ging meestal gepaard met windjes. En hij had gisteren ookal een aantal diarreebroeken. Dubbel ziek dus
©Dumbo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:32:23 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34517110
Jolie heeft vanmorgen precies 27 paar schoenen gepast!!!!! waarvan maar 3 paar schoenen goed zaten. Echt niet normaal, wreef te hoog, enkel te smal, schoen te breed, kuit te dik, ai ai ai ai. Bij de kinderschoenenwinkel zei de verkoopster dat er niks bij zat voor haar, naaaaaah jaaaaaa.
Echte zwarte meisjesschoenen met een bandje zaten op zich goed maar waren er niet meer in haar maat en konden niet besteld worden. Konden we eigenlijk ook niet op wachten want het kind liep met deze kou met leren slofjes over straat. Gelukkig hebben we uiteindelijk wat gevonden!

Donker blauwe degelijke schoenen, die ze meteen aan wilde houden

En van m'n zus kreeg ze laasjes en soks (tweede paar schoenen vijf euro....)

Al met al dus toch nog goed geslaagd

Ze deed helemaal zonder klagen maar thuis werd ze meteen weer mijn lieve kleine babietje want wat was ze moe!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:45:45 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34517522
Wat een superfoto's en een onwijs leuke schoentjes. Je hebt echt een kind, een kind dat loopt over een zebrapad.

Oh! En Tex, beterschap voor Noah, het klinkt heel rot.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34517558
Noah en andere zieken.. beterschap!

Vervelend Moussy maar wel fijn dat 't niets ernstigs is dus!

Jolie Mooie schoenen meisje!
En praat mij niet van schoenen. Myrthe wil steeds gedragen worden en trekt continu haar schoenen uit, dus we hebben het ernstige vermoeden dat ze aan maat'je' 24 toe is. Morgen maar eens de stad in om te meten.. gisteren sliep ze net, en zometeen moeten we nog op kraambezoek. Geloof nooit verkoopsters die zeggen dat een kind er wel 4 maanden mee toe zal kunnen.
pi_34517620
LB, heel leuk! welke maat heeft ze nu? en jeeeetje, 27 paar gepast, ik heb diepe bewondering voor jolie! (en voor haar moeder ).

tex, welke zalf had je dan gekocht? (ben wel benieuwd, apotheek hier had niks beters dan die kinderemulsie van VSM, hielp hier maar matig). sterkte er weer mee. één troost: over een paar dagen is 't weer voorbij.

myrthe ook alweer toe aan een nieuwe maat schoen, wat gaat dat hard he. en 4 maanden heeft Piet (tot deze schoenen, maat 26) ook nooit volgehouden in 1 maat. dit keer dus ± 5 maanden, maar dat was ook wel optimaal opgerekt hoor. (beetje te vroeg erin, beetje te laat eruit).
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:55:20 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34517805
Beterschap Noah en Cas!!!

Pratende kinderen zijn heel knap en ja ik heb echt een kind dat over het zebrapad loopt viel mij ook op!

Jolie heeft maat 24, verkoper zei dat 23 wel kon maar dan zou ik over een maand waarschijnlijk terug kunnen komen en dit zat goed. Ze liep er zo op weg!
pi_34517884
Jolie wat ben je toch een plaatje en wat heb jij super schoenen en laasjes

Moussy ben blij dat je nu weet wat er aan de hand is met het voetje van cas
Beterschap Cas en dat je maar snel weer lekker mag lopen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_34517983
Haha Bixis, ik hoop ook wel dat het snelle groeien stopt voor ze mijn schoenen echt past! (Daar loopt ze nu wel vaak op thuis )

Jolie 24? Fijn, nog eentje met wat grotere voeten dan de meeste kinderen hier lijken te hebben. Hoe lang is ze nu Luchtbel?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:06:00 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34518202
Oh god! Goede vraag, ik herinner me nu ineens weer dat ik het cb zou bellen nadat Snoopy iets zei over een prik met 1,5 jaar. Ik heb geen afspraak of iets staan.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:12:04 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34518415
Wij hoeven ook pas naar het cb met 2 jaar, hoor Luchtbel. Ben benieuwd wat dat dan was, die prik.

En hadden jullie allemaal wel mijn opschepperij gelezen over Maria's woordjes?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:27:00 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34518987
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef bixister het volgende:
tex, welke zalf had je dan gekocht? (ben wel benieuwd, apotheek hier had niks beters dan die kinderemulsie van VSM, hielp hier maar matig). sterkte er weer mee. één troost: over een paar dagen is 't weer voorbij.
Is een zalf die ze zelf maken bij de apotheek, met menthol en lidocaïne.
Sommige bultjes beginnen al in te drogen, dus ik hoop dat we nu zeg maar op het hoogtepunt zitten
©Dumbo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:31:11 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34519152
Ik had het gelezen Sugar en ik vind Maria heel knap

Van die prik weet ik ook niet, Snoopy zei het!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:42:03 #128
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34519517
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Luchtbel het volgende:

Van die prik weet ik ook niet, Snoopy zei het!
Die moet je niet geloven joh, die is gek

Ik weet ook niks van een prik hoor. We moeten geloof ik wel met 1,5 jaar weer een keertje naar het CB.

Ik vind Jolie zo mooi en zo groot en zo knuffelig op dat zebrapad. Je hebt een prachtig kind LB.

Volgens mij kent Maria al tien keer zo veel woordjes als Kai.

Kai heeft geen haast en zit volledig in zijn eigen wereld. In de wereld van Kai hoef je lekker niet zelf te gaan zitten. Moet je alleen maar eten als je het zelf met je lepel van je bord schept (of als het eten eruit ziet als aarde en rechtstreeks uit de bloempot komt), poep je hele baden vol en moet je mama vooral heel hard met een pollepel op haar hoofd slaan als ze een beslagkom op haar hoofd heeft. Wat is het leven toch leuk als je 1 jaar, 3 maanden en 19 dagen bent
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:43:23 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34519575
M@x!
Of eigenlijk : Kai!
pi_34520447
Ja en wij vinden het ook heel goed van Maria

Arme M@x

O, en die prik, is dat niet gewoon de 14-maanden-prik Luchtbel? BMR dus?
pi_34521256
Kai geweldig

Hier komt het cd hier naar huis met 1.5 jr
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:55:50 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34522386
Ja nou ja misschien vergis ik me ook wel ik weet alleen dat Snoopy iets zei met 1,5 jaar. Maar ja die is gek hoor ik net
pi_34522790
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef Luchtbel het volgende:
Oh god! Goede vraag, ik herinner me nu ineens weer dat ik het cb zou bellen nadat Snoopy iets zei over een prik met 1,5 jaar. Ik heb geen afspraak of iets staan.
niet een prik joh! Een afspraak!

mopperdemopper, zit hier keihard te werken en jullie een beetje roddelen over mij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34523767
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:31 schreef Sugar het volgende:
Maria kan ook al best veel woordjes zeggen. Leuk is dat. Ze zegt sowieso alles na, laatst liep er iemand de coupé van de trein in en zei "verdorie". Jawel, hoor, dat zegt ze dan ook. En veel mensen zien haar toch nog echt als baby, dus die moeten dan verbaasd heel erg lachen. Ze zegt nu (bijna 17 maanden): hajlo, dag, doei, houdoe , toktok, waf, boe, hiiii, mèèè, mjauw, ape (aap), slofje (iets wat erop lijkt), floortje (idem ), fietse, thee, fesje, etee, appuh, mama, papa, apa, ama, hap, toetoe, koekoe (toetje en koekje), otoo, huis, kindje, beewie, al kaar, op, uit, sissen, tata (stap stap) ztoew (stoel), nee, ja, één-tee, zes, at (8), kijk, boem, ningong (ding-dong), toet, bal, zo, asjlie (alsjeblieft).

Sorry, denk dat dit eigenlijk meer info voor mezelf was.
Leuk juist om te lezen !
pi_34523913
Wij moeten met 14 maanden naar het cb weer, dat zal de 1,5 jaar misschien zijn die Snoopy bedoeld ?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:29:23 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34525195
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef snoopy het volgende:

[..]

niet een prik joh! Een afspraak!

mopperdemopper, zit hier keihard te werken en jullie een beetje roddelen over mij
He ik mocht dat van je
Maar ik had me dus vergist, sorry maar een afspraak heb ik ook nog niet! oh jee oh jee!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:02:22 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34526090
Sorry hoor, maar Léon zit hier op schoot mee te kijken en ziet Jolie op de commode: "Baby, peen."
En nu nog, terwijl hij haar niet meer ziet. Volgens mij vindt ie Jolie leuk.
en nee, ik zit hier niet echt te zeumpen, maar te smelten.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:06:03 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34526194
Wie niet
Zwanger mens heb je mijn mail gelezen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:15:47 #139
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34526465
nog niet, ga nu kijken
nu dus, want in de tussentijd had Léon een tand door de lip. Maar is al over.
pi_34526990
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef Luchtbel het volgende:
He ik mocht dat van je
wat? roddelen?

Nou, ik heb ook nog niets gehoord hoor. Zal wel eens bellen als ie exact anderhalf is. Jij nog gefeliciteerd met Jolietje d'r anderhalve verjaardag. En wat een leuke schoenen heeft ze

En Maria al zoveel woordjes Wij hebben hier even zitten tellen aan tafel maar denken dat Morris ook ongeveer in die richting komt. Zo grappig om te horen.
Vandaag is hij weer bij muziek op schoot geweest met zijn vader en dat vindt hij helemaal geweldig. Vooral het dansen met sambaballen erbij. Vorige keer had hij een moeilijk moment toen bleek dat hij de triangel weer in moest leveren bij de juf maar nu ging het heel goed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34533064
Wat een geluk dat er niets ernstigs aan de hand is met het voetje van Cas. Alhoewel ze toch zeggen dat kneuzen pijnlijker is dan breken.

Leuke schoentjes heeft Jolie, en heeft ze alweer mt 24 joh
heb je al iets gehoord LB?

Noah beterschap kereltje!
pi_34535025
Jolietje al aan de maat 24 Leuke schoenen trouwens. Lekker degelijk, maar daar houd ik wel van

Cas, gelukkig maar dat het niet gebroken is. Gekneusd is anders helemaal niet fijn, want dat duurt vaak nog langer om overheen te komen, dus voor het voetje
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:33:52 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34535362
Jolieieieief!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:43:58 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34535756
Ja he Lewis lekker degelijk. Echt als je sommige van die meidendingen ziet hebben jullie ook gewone schoenen

En Morris dansen met sambaballen cool!
pi_34536122
Het leek vanmorgen beter te gaan met Djulian en het leek erop dat hij alleen het teveel uit spuugde. Het was weer hetzelfde als de andere dagen. Hij blijft spugen en nu ook nog de dunne. Toen er vanavond visite was werd Rick ziek en mijn vader heeft de visite weg gebracht. Djulian had net weer alles onder gespuugd en hij bleef heel stil liggen, zo zielig. Ik heb net de wasmachine aan gezet want dat zou Rick doen maar die kan geen stap verzetten zonder te spugen en Djulian heeft nu zijn laatste slaapzak aan en zijn laatste onderlaken in bed liggen. Ik zit er ff helemaal door heen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:22:22 #146
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_34542614
Arme Anitra! en ook de zieken hoor, maar die worden wel verzorgd, dikke knuf!
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
jazeker! heeeel knap hoor! best veel, enzo.

mijn nichtjes kindjes zijn ongeveer even oud, en die doen inderdaad OF het motorische OF het taalkundige gedeelte van de ontwikkeling eerst. De een sprong met 2 al van tafels, banken en hupste al door de kamer, kon ook al achteruit lopen(!). De ander kon je 'waarom' vragen vragen op haar 2e, of oorzaakgevolg-beredeneringen op haar 2,5e (das toch snel, toch?) en nu zijn ze 3-en-nog-wat en doen ze bijna hetzelfde...
..en laat gaan...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:29:57 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_34542717
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef moussy het volgende:
Cas heeft niks gebroken of gescheurd, wel zn voet dus flink gekneusd, dit kan/mag max een maand pijn geven Hij mag alleen pracetamol als we zeker weten dat ie niet aan de wandel gaat, zodat hij het niet gaat belasten en hij moet rust houden
lees het nu pas. mmmm... gekneusd kan onwijs zeer doen. Ik heb vroeger zelf mijn grote teen gekneusd gehad en uiteindelijk is het pas over gegaan door een magnetiseur. Ik hoop dat het snel beter gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_34543576
Dank je Jdee
Djulian zijn kast ligt weer vol met schone pyama's, slaapzakken en onderlakens. als je de onderlakens van de wieg goed uitrekt passen die vanzelf ook wel in het ledikant . Hij had vanmorgen weer een droge luier. Gelijk weer lauwe thee met 1 schepje voeding er door gegeven en die bleef zitten, dus een uur later weer en net weer. Nu ligt hij in zijn bedje wnat hij gaf zelf aan te willen slapen. Gaf zijn speen aan mij en liep naar de deur, toen ik die opendeed ging hij zelf naar boven Hopenlijk gaat het nu de goed kant met hem op.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:49:33 #149
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34545797
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Sugar het volgende:
Schaamteloos gewoon!
Maar je hebt gelijk hoor, het is ook zo leuk.
Ik ga er niet eens aan beginnen wat Léon allemaal vertelt. Volgens mijn schoonvader lult ie je de gaten in de sokken. (eigenlijk zegt ie: "de gááát'n in de seuk'n.")
Zei ik gister snel toch dat ie een bloedlip had? Zo raar, ik zit hier even achter de pc. Hij loopt naar me toe, trekt aan mijn been en begint te huilen. Dus ik neem hem op schoot en ineens valt er een druppeltje bloed op het buro. Heb hem niet horen of zien vallen, maar toch tand door de lip. Later zei hij nog wel: "Boem, auw." Dus ergens is ie wel gevallen denk ik.

Moussy, ze zeggen wel eens dat een kneuzing pijnlijker is dan een breuk. Dus dikke voor Cas.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:13:07 #150
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34557041
beterschap van Cas

Nou ik heb ook een zieke hoor dit is de 2 keer in zijn leven
de allereerste keer met 10 maanden toen had hij fikse keelontsteking..

en nu volgens mij wat alle kindjes hier hebben.
overgeven en diaree

vanochtend kwam ik zijn kamer binnen en de walm kwam me tegemoed
--

edit om gezeik te voorkomen

--
eten ging niet maar drinken gelukkig wel
alleen een beetje te weinig geplast naar mijn zin maar hij zal het vocht wel nodig hebben..
hij geeft een beetje verhoging 38 graden en klaagt over buikpijn

[ Bericht 13% gewijzigd door babyfeet op 28-01-2006 23:24:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')