abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:55:27 #251
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34662396
Goed gedaan Luuke!
En Cas die het zo naar zijn zin heeft bij de oppasmoeder, wat fijn!!!
pi_34662409
fijn Luuke dat je weer wat gegeten hebt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:57:15 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34662474
Cas, daar lees ik overheen in mn enthousiasme.. Wat een geruststelling. Met z'n slaven... hahahaha!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34665965
Goed zo allebei

Myrthe had ook iets raars vanavond. Ik had haar eerder op de avond opgepakt en een eindje verderop weer neergezet omdat ze iets deed wat niet mocht (vond ze niet leuk maar ik deed haar geen pijn ofzo), brengen we haar naar bed, heeft ze netelroosuitslag in de vorm van mijn duim- en vingerafdrukken. Heel vaag. Het zal wel wegtrekken, maar heeft iemand hier dat ook wel eens gehad?
pi_34666134
Ja ik.
Ben enorm snel allergisch voor van alles en nog wat.
En na onderzoek kwam naar voren dat ik teveel histamine heb.
Als ik mezelf bv krabbel komt het ook helemaal opzetten. Door de allergie met de poezen werd dit versterkt. Toen die nog hier thuis waren zat ik ook onder de "gewone"" galbulten.
Nu heb ik er wat minder last van.
Ik zou morgen even testen of ze er nog last van heeft. Een klein krabbeltje maken en dan komt het al opzetten als het goed is.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34666237
Hmm van krabben heb ik dat zelf idd ook wel, had die link nog niet gelegd. Bedankt, ik zal het morgen eens bij haar uitproberen!
pi_34666308
http://www.huidinfo.nl/urticari.html

Hier vind je er een stukje over.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34666332
Jij ook altijd met je linkjes

Maar bedankt en evt bel ik binnenkort de huisarts nog wel.
pi_34666358
Hahahahahahaha ja ik dacht ik moet 1 keer in mijn leven op zijn minst een keer een linkje voor Poemojn neerzetten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34666724
Het gaat je goed af
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:55:11 #261
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34666725
Freek heeft ook een paar keer zoiets gehad, dat zag er iets anders uit, meer alsof ie in de brandnetels gelegen had . Het trok sneller weg dan dat ik bij de HA kon komen, dus ik heb het nooit laten zien. Inmiddels is het ook al zo'n anderhalf jaar niet meer voorgekomen, maar wat het nou was?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34666827
Ik kende het ook niet echt dus, maar deze site legt een linkje met (allergisch) oedeem en dat had ze waarschijnlijk als reactie op een inenting vorig jaar (zwellen van arm na dktp in been). Ze zal er dus wel gewoon gevoelig voor zijn.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59:21 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34666877
Katja heeft het ook gehad en het zag er inderdaad uit als brandnetelplekjes. Wij zijn er wel mee naar de huisarts geweest en dat was dus ook netelroos, maar leek inderdaad niet super veel op de foto van Jessie. Volgens de HA is het een allergische reactie op wat dan ook. Hij kon echt niet zeggen wat het was. Waarschijnlijk was het in Katja's geval een combinatie van warmte en muggenbeten of iets dergelijks. Het trok vanzelf weer weg en is daarna ook nooit meer op komen zetten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:03:33 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34667025
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Belana het volgende:
dat is wel een heldere uitleg LB

klinkt beetje stom en overdreven en is ook nergens voor nodig, maar sinds Nick zijn oudste zoontje de diagnose pdd nos met adhd heeft ben ik zo bang dat Liam het dan ook heeft. Ik zocht een beetje bevestiging dat het normaal is terwijl ik dat eigenlijk wel weet.
Jouw verhaal maakt echt sence Thanks!
Gewoon zorgen toch.
Maar hier zou ik me (op deze leeftijd) echt niet druk over maken. Leuk is anders maar ernstig is het ook niet
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:04:45 #265
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34667065
Na even spitten heb ik een foto gevonden . Hij had het echt een aantal keren vrij kort op elkaar, en daarna nooit meer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Leah op 01-02-2006 14:12:24 ]
pi_34667127
Het is wel duidelijk hetzelfde als Myrthe nu heeft, alleen zijn haar 'zwellingen' groter. Bedankt allemaal!
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:06:52 #267
37150 livelink
pi_34667146
Ja, zo zag het er bij Katja dus ook uit. Wat goed dat jullie daar foto's van maken!
pi_34667169
Ja zo had ik het ook Leah. Het zijn net grote muggebulten.
En dan kan je het ook nog uitlokken dus door krabbelen of druk. En dan krijgt de uitslag de vorm van de krabbel of de druk.
Het jeukt verschrikkelijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:08:40 #269
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34667205
Als je er ooit achterkomt wat het nou was, laat je het dan even weten? Ben wel benieuwd.
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:12:06 #270
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34667303
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef livelink het volgende:
Ja, zo zag het er bij Katja dus ook uit. Wat goed dat jullie daar foto's van maken!
Ik dacht ze ooit nog eens mee te nemen naar de HA . Maar druk of krabben, Jessie? Hij zat echt helemaal onder en ik had hem niet geknepen
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:14:42 #271
37150 livelink
pi_34667383
Het is puur een allergische reactie ergens op. Negen van de tien keer kom je er niet achter wat de oorzaak nu was. Dit was de eerste en enige allergische reactie van Katja in 4 jaar. Ze is niet echt structureel allergisch voor iets, maar het was toen warm en ze had wat muggenbulten en de combinatie heeft waarschijnlijk de netelroos veroorzaakt.
pi_34667415
Hahahah nee ik kreeg die bulten zoals Freek ook door een allergie (bij ons de katten) en daar zat ik ook van top tot teen van onder! Alleen kreeg ik daarbij ook die andere vorm (door dat overschot aan histamine in mijn lijf ofzo, zo omschreef de dermatoloog dat toen) En dan kreeg ik dus (doordat ik bv krabbelde van de jeuk) ook nog eens allemaal opgezette krassen, die dan ook weer gingen jeuken enz enz. Door een broek die bij de knoop drukte, door de randen van sokken enz enz. Na ruim een jaar ben ik dan ook blij dat het stukken minder is (sinds de katten weg zijn dus)
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:19:07 #273
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34667512
Ah gelukkig..
*kinderbescherming weer afbelt *
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:01:29 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34672364
Noah heeft weer nieuwe "schoenen" (het zijn speciale oefenschoentjes voor kinderen die nog niet lopen) Ik vind ze zo leuk! En erg fijn ook, want geeft wel net ff wat meer steun dan gewone slofjs

Noah is ook weer beter trouwens Zit alleen nog een klein beetje onder de pokjes

Sinds paar dagen hebben de laatste fles (om 8 uur) weg gelaten. Hij dronk hem al tijden niet meer leeg, als ie de helft op had was het veel. Is dus ook geen probleem, vanochtend werd i zelfs pas om half 9 wakker

Hij heeft het bankklimmen nu helemaal ontdekt En als ie iets eet zegt ie "hmmmm" incl zwaaiend handje
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:05:04 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_34672429
Noah lekker ding. Gaat het hard dan he? Leuke schoentjes!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')