Ik heb er zelf geen slechte ervaringen liggen, niet echt tenminste, alleen bij dr. Walvis (Wallis).quote:
Heb ik ook niet, maar ik moest wat, want ongezien wilde ze de verwijsbrief niet gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef dutchie het volgende:
Mijn god zeg Moussy, wat een dom wijf zeg!
"Misschien is ie kleinzerig". Lekker subtiel hoor. In dat geval had ik ook het eigen initiatief in handen genomen. Goed dus dat je doorgepakt hebt buiten haar om. Laat ze het lekker heen en weer krijgen. Vooral omdat je al eerder dat incident met Renee hebt gehad bij haar. Dan heb je toch al helemaal geen vertrouwen meer in zo'n persoon?
Och, ik ben wel wat gewend van deze "arts".quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
mijn god moussy, wat een achterlijke zooi daar!
Ik ga normaal ook naar een andere, maar ik heb nu wat mij het beste lijkt (de foto) dus ik ben iig al tevredenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Belana het volgende:
ik zou echt zoooo een andere huisarts eisen, ik zou werkelijk weigeren nog langer bij zo'n kuttekop te lopen. te jong voor aanstelleritus, maar doorverwijzen ho maar. gvd zeg, ik zou denk ik heeeeel heeeeel boos zijn geworden...
Dat heeft Peet de vorige keer ook gedaan, vandaar dat ik hem al wel wilde bellen en de telefoon overgevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
ja , je hebt er ook verstandig aan gedaan natuurlijkIk liet me even gaan
Ja, woeste peet slaat vuist op tafel en roept gvd en zij zei, ik denk dat u beter voortaan door een andere arts behandeld kan wordenquote:
jupz die hebben wijquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Githa het volgende:
Martineke, jij hebt die learning stoel he ???... is dat wat.
Ik zit er aan te denken om er een te halen voor Jordy zijn verjaardag, maar vind ze wel prijzig dus wil wel wat pratijk ervaringen horen![]()
Dat heeft Saskia ook. Ze stap heeeeeeel voorzichtig van iets af, of over een drempel. Dan houdt ze zich heel stevig vast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
maar ja, hij is gewoon erg voorzichtig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
piet Sven is trouwens ook wel erg voorlijk met taal hoor. motorisch daarentegen is ie nog erg onhandig en onzeker.
Of die van ons zitten de hele dag plat op hun reet achter de PC verhaaltjes te tikken en die andere kindjes rennen gezond over het pas gemaaide gras enzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef bixister het volgende:
hihi svennie!
ja swets, ik geloof ook wel een beetje in die theorie. de energie kan niet overal tegelijk naartoe niewaar. over een jaar (of 2, 3?) zullen ze allemaal wel weer wat dichter bij elkaar zitten op de diverse terreinen.
Ons kennende zal het daar wel op uit draaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef danosa het volgende:
Succes voor morgen Mous! Hopenlijk brengt het uitkomst. Zal je dadelijk zien, is er niets op de foto te zien en loopt Cas daarna bijna weer als vanouds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |