abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:57:25 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_34484389
Tjonge wat een gedoe Moussy! Wel heel erg zielig dat ze 'm niet meteen willen helpen.

En beterschap voor de zieken.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 15:59:13 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_34484445
Lang leve het Gemini
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:01:04 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34484505
Mijn god zeg Moussy, wat een dom wijf zeg!
"Misschien is ie kleinzerig". Lekker subtiel hoor. In dat geval had ik ook het eigen initiatief in handen genomen. Goed dus dat je doorgepakt hebt buiten haar om. Laat ze het lekker heen en weer krijgen. Vooral omdat je al eerder dat incident met Renee hebt gehad bij haar. Dan heb je toch al helemaal geen vertrouwen meer in zo'n persoon?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:02:46 #54
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_34484567
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef moussy het volgende:
Lang leve het Gemini
Ik heb er zelf geen slechte ervaringen liggen, niet echt tenminste, alleen bij dr. Walvis (Wallis).
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:04:00 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_34484607
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef dutchie het volgende:
Mijn god zeg Moussy, wat een dom wijf zeg!
"Misschien is ie kleinzerig". Lekker subtiel hoor. In dat geval had ik ook het eigen initiatief in handen genomen. Goed dus dat je doorgepakt hebt buiten haar om. Laat ze het lekker heen en weer krijgen. Vooral omdat je al eerder dat incident met Renee hebt gehad bij haar. Dan heb je toch al helemaal geen vertrouwen meer in zo'n persoon?
Heb ik ook niet, maar ik moest wat, want ongezien wilde ze de verwijsbrief niet geven

Bij het aantrekken van onze jassen kwam er een vrouwtje naar buiten die vroeg of Cas nu op de foto moet (we zaten samen te wachten tot we aan de beurt waren) Dus ik vertelde ja, maar dat ging niet van harte. Ohh zegt ze je bent bij dokter "naam" geweest..uhuh... ik ben dus niet de enige die zo over haar dacht, daar was ik na 5 minuten praten achter
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:09:59 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_34484835
Oh ja, ze vroeg ook nog aan mij wat er dan wel niet op de foto moest Ik heb maar voorgesteld om eens te beginnen bij zn voet Omdat ik de brief nog niet had heb ik maar niet gezegd dat het me verstandig leek om zn kont op de foto te zetten, maar dacht het wel

Ze vond Cas iig wel nog te jong voor aanstelleritis

[ Bericht 8% gewijzigd door moussy op 26-01-2006 16:24:55 ]
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:30:52 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_34485600
mijn god moussy, wat een achterlijke zooi daar!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:32:56 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_34485668
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
mijn god moussy, wat een achterlijke zooi daar!
Och, ik ben wel wat gewend van deze "arts".
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:34:35 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_34485717
ik zou echt zoooo een andere huisarts eisen, ik zou werkelijk weigeren nog langer bij zo'n kuttekop te lopen. te jong voor aanstelleritus, maar doorverwijzen ho maar. gvd zeg, ik zou denk ik heeeeel heeeeel boos zijn geworden...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:36:44 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_34485796
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef Belana het volgende:
ik zou echt zoooo een andere huisarts eisen, ik zou werkelijk weigeren nog langer bij zo'n kuttekop te lopen. te jong voor aanstelleritus, maar doorverwijzen ho maar. gvd zeg, ik zou denk ik heeeeel heeeeel boos zijn geworden...
Ik ga normaal ook naar een andere, maar ik heb nu wat mij het beste lijkt (de foto) dus ik ben iig al tevreden
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:37:46 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_34485829
ja , je hebt er ook verstandig aan gedaan natuurlijk Ik liet me even gaan
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:39:31 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_34485885
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
ja , je hebt er ook verstandig aan gedaan natuurlijk Ik liet me even gaan
Dat heeft Peet de vorige keer ook gedaan, vandaar dat ik hem al wel wilde bellen en de telefoon overgeven
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:40:56 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_34485929
peet kan dat
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 16:42:20 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_34485978
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:40 schreef Belana het volgende:
peet kan dat
Ja, woeste peet slaat vuist op tafel en roept gvd en zij zei, ik denk dat u beter voortaan door een andere arts behandeld kan worden
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:59:36 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_34486559
Het heeft nut gehad ook dus
stormy waters...
sailin'
pi_34487079
Wat een kl*te gedoe Moussy.

Djulian had een ondeugende blik in zijn ogen dus het gaat goed met hem aldus onze huisarts. Het laatste uur gaat het ook beter, hij loopt weer wat en heeft wat thee binnen.
Moussy die ORS is niet fijn om te geven als je weet dat ze weer gaan spugen, maar nu ik zag dat hij toch weer urine had en net zelfs een drolletje had ik zoiets van he dat werkt dus wel. De huisarts zegt ook zoveel mogelijk vocht naar binnen werken (minstens 3 theelepels per kwartier) het is rot als ze spugen, maar ivm uitdroging moet je er dus zoveel mogelijk in proberen te krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2006 @ 19:01:51 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34490403
Wat een gestoorde huisarts
Overigens mag een huisarts nooit een verwijskaart weigeren.

Saskia ziet onderweg naar boven een knijper op de trap liggen. Dus papa zegt in zijn onschuld 'Kijk, een knijper'
'Pijpuh' zeg Saskia.
'Nee, knijper'
'Pijpuhr'

Saskia heeft een half uur pijpen lopen roepen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:14:05 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_34490811
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:31:16 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34491323
Moussy, wat een raar mens is dat zeg..

Ze stond net in bed te zingen (volgens mij is ze alvast aan 't oefenen voor d'r verjaardag ofzo"
"In de Goo-ii-aaaaa"
"In de Gooo-iiii-aaaa"
"Hooooeeee-aaaaaaa"

en dit stond op de repeat-stand, waarbij wel elke keer het volume anders was

Ze is zo aan 't zingen de laatste tijd, Papegaaitje leef je nog, Visje in 't water, Helicopter, In de maneschijn.. en papa en mama moeten meezingen natuurlijk.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:46:22 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_34491825
Liam is ook zo aan het zingen, vooral achter in de auto, dan hoor je ineens heel zachtjes " zijneh bijna, zijneh bijna..." idd vreselijk
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 26 januari 2006 @ 19:55:24 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34492155
Mous ik vind dit onvoorstelbaar, echt ik heb er geen woorden voor......
Wel lekker dat je een foto kan laten maken maar het is ook echt wel bij de gratie gods zeg. Kolere.

Saskia
Leuk he zingen?

Iris zit helemaal in de rollenspelen, net als Piet. Zij is of een baby of een hondje (tsja...) en ik ben of een oma of ehhug ehhug ziek! Als ik ziek ben krijg ik speen, met knuffelkonijntje eraan, moet liggen op de bank op een kussen en krijg een dekentje en ik krijg dan een handje op mijn voorhoofd "jaaaa koots!"
Dan gaat ze slaap kindje slaap zingen en moet ik snurken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34495616
prachtig he dat zingen!
en Iris, wow wat een goede zuster ben jij!

saskia, hihi, pijpur! in de categorie 'foute woorden' moesten wij een tijdje geleden ook weer vreselijk lachen. G had zich toch wel eens 'kutkutkut' laten ontvallen als ie zich bezeerde, waarop Piet dat hem nog feilloos erg lang na wist te dragen. dus de volgende keer dat dat gebeurde bleef G stug volhouden dat ie niet 'kut' gezegd had maar 'flut'. nou, Piet liet zich niks wijsmaken natuurlijk. "neehoor, papa zei 'kut'". ok. weer een volgende keer (tsja het komt geregeld voor ) vermande G zich en met schier bovennatuurlijke inspanning riep hij "FLUT!". rara wat Piet zei: "Papa zei niet kut he!?' (en dat nog een keer of 10).
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:17:46 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34495708
Hahahaha, dat laatste Bix. Geweldig.
En Saskia en Iris gaan ook lekker, leuk al die kletsende en zingende koters.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:32:40 #74
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34496339
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Githa het volgende:
Martineke, jij hebt die learning stoel he ???... is dat wat.
Ik zit er aan te denken om er een te halen voor Jordy zijn verjaardag, maar vind ze wel prijzig dus wil wel wat pratijk ervaringen horen
jupz die hebben wij en maxim vind em nog steeds geweldig. hij gaat er zelf op zitten cq hangen, loungen, staan, en ramt ontzettend enthousiast op die lamp, dan gaat het groene licht aan,en dan weer uit, dan het rode licht enz enz.... en dat boekje wat erop zit is ook erg leuk om mee te bladeren, elke blz wat anders (de kikker doet, kwaak, het eendje doet, kwaak enz enz). er zit een leerstand op en een liedjesstand, en het abc kan hij leren als hij blijft zitten
hier groot succes anyway.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:49:08 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34497124
Jee, al die zingende kindje; wat liehief!
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:14:45 #76
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_34498300
en al die repterende kindjes... ik moet misschien maar weer wat meer op mn woorden letten... hmmm...

ela zegt nog niet veel.
tiekatiekatiekah is het nieuwste van het nieuwste. soms meer als t-ka-t-ka uitgesproken. ik zing er maar roodborstje tiktiktiktiktegen t raam bij, en soms doet ze een boekje dicht en zegt dan vergenoegd 'tigk!'. met een diepe zucht. liefst.
en mamamamamamama als ze ongelukkig is of wil knuffelen of zich niet lekker voelt (tsja).
en oehhhehehehehe als ze dorst heeft en mn borst ziet. Dan gaan die handjes ook van tralalalalala draai draai draai wapper wapper (doen die van jullie dat ook als ze enthousiast worden?)
..en laat gaan...
pi_34499071
Thijs praat ook nog niet hoor ja heeeeel zelden krijg ik een Mamamamama te horen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:50:59 #78
3011 E.T.
pi_34499953
Volgens het CB hier is de norm bij 18 maanden dat ze 3 woordjes kennen plus 'papa' en 'mama'
Geloof me, toen Saskia net een jaar was dacht ik ook dat dat nooit zou gebeuren.. en nu lult ze de oren van m'n kop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34500286
tussen 1 en 2 gebeurt er inderdaad heel wat op dat vlak (gemiddeld dan). (jdee, toevallig, anna had vandaag bijna 'tzelfde woord, weet niet meer precies maar 't leek erg op dat tieka van ela!) piet is trouwens ook wel erg voorlijk met taal hoor. motorisch daarentegen is ie nog erg onhandig en onzeker. daar spraken ze me van de week op het kinderdagverblijf nog eens op aan, dat we hem toch meer moeten stimuleren om dingen zelf te doen. dus daar ga ik weer wat meer op letten. maar ja, hij is gewoon erg voorzichtig en als hij denkt dat ie iets niet kan dan gaat ie gewoon iets anders doen. bij 't kdv waren laatst z'n beide vaste 'juffen' afwezig dus waren er invallers op zijn groep gezet. die vroegen zich al af waarom piet toch aan tafel bleef zitten terwijl iedereen er allang af was. nou ehm... hij kan nog niet zelf van dat bankje klimmen. en blijft dan dus rustig zitten tot iemand 'm eraf tilt.
pi_34500305
Djulian lijkt af en toe een stroom woordjes te hebben om ze vervolgens niet meer te gebruiken. Papa en mama komen er niet in voor iig. Ik maak me er ook niet druk om dat hij alleen da-da (dag dag) kan zeggen en soms brmm brmm. Het komt vanzelf wel, maar als ze ziek zoals nu dan is het zo moeilijk om te begrijpen wat ze willen. Zo zijn we vanavond ruim een uur bezig geweest om hem te troosten en het enige wat hij was honger Na 90ml ging hij nog harder huilen dus wij dachten aan buikpijn en dat het er weer uit kwam, maar hij was boos dat zijn fles leeg was Na nog eens 90ml ligt meneer nu heerlijk te slapen. ik kan em dan wel voor me kop rammen, bedoel kan toch zelf wel bedenken dat een kind dat 4 dagen bijna niks binnen heeft gekregen dat die een keer honger zou krijgen
pi_34500450
hier komen ze ergens in februari (moet het nog verzetten) op huisbezoek van het cb uit, dat bezoekje duurt een uurtje en dan willen ze zien hoe Thijs thuis is en met zijn speelgoed speelt enz enz enz.

qua ontwikkelijng enzo heb ik me eigenlijk nog nooit echt zorgen om gemaakt, ieder kind is weer anders en ontwikkeld zich op hun eigen mannier
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2006 @ 23:02:22 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34500493
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
maar ja, hij is gewoon erg voorzichtig
Dat heeft Saskia ook. Ze stap heeeeeeel voorzichtig van iets af, of over een drempel. Dan houdt ze zich heel stevig vast.

Misschien dat kinderen met een taalvoorsprong zich motorisch gemiddeld langzamer ontwikkelen en vica versa.
pi_34500731
Ach Moussy ik ben een ook een muts ook he, lees ik over jou post heen.

Sommige huisartsen ook altijd, gelukkig heb je verwijzing voor een foto.
sterkte ermee Cas
pi_34500756
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
piet Sven is trouwens ook wel erg voorlijk met taal hoor. motorisch daarentegen is ie nog erg onhandig en onzeker.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_34500880
hihi svennie!

ja swets, ik geloof ook wel een beetje in die theorie. de energie kan niet overal tegelijk naartoe niewaar. over een jaar (of 2, 3?) zullen ze allemaal wel weer wat dichter bij elkaar zitten op de diverse terreinen.
pi_34500895
Succes voor morgen Mous! Hopenlijk brengt het uitkomst. Zal je dadelijk zien, is er niets op de foto te zien en loopt Cas daarna bijna weer als vanouds. Goed dat je doorverwezen bent, beter 300 keer te vaak dan 1 keer te weinig, ja toch?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2006 @ 23:12:36 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34500914
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef bixister het volgende:
hihi svennie!

ja swets, ik geloof ook wel een beetje in die theorie. de energie kan niet overal tegelijk naartoe niewaar. over een jaar (of 2, 3?) zullen ze allemaal wel weer wat dichter bij elkaar zitten op de diverse terreinen.
Of die van ons zitten de hele dag plat op hun reet achter de PC verhaaltjes te tikken en die andere kindjes rennen gezond over het pas gemaaide gras enzo
pi_34501046
ja, daar ben ik ook wel een beetje bang voor. de bureaustoel is hier al omgedoopt tot 'mama's stoel' dus eh dat zegt wel wat over het goede voorbeeld dat ik geef.

moussy, ook van mij succes gewenst morgen. hopelijk is 't al niet meer nodig maar ik zou ook willen dat hier even goed naar gekeken werd. vervelend zeg zo'n stomme huisarts. ongelooflijk!
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:20:06 #89
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34501208
Jolietje kan best goed praten denk ik, ze kan zeker twintig woorden en was gister anderhalf. Lopen en draaien kan ze goed maar ze is wel wat voorzichtiger maar heeft dan ook al wat goede smakken gemaakt. Ze heeft vanmiddag bij de oppas (per ongeluk) op het potje gepoept. Ze was erg gelukkig

Beterschap zieke kindjes en succes voor Cas, klinkt ellendig!
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:33:21 #90
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34501720
Tom weet al dondersgoed hoe hij alles voor elkaar moet krijgen.
Als hij staat op de bank en je verteld hem te moeten gaan zitten is het eerste wat hij zegt "Maar mama, ik toch heel lief?"
Als je boos op hem bent geweest om iets wat hij deed gaat hij het goed maken door bij je te slijmen "mama, jij mooie tuuster(t-shirt) aan" "mama mooie haartjes"
En hij het ergens niet mee eens is, is hij "toch haste klein?!" Maw hij mag het best want hij weet toch niet beter?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:36:15 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34501809
Toch haste klein?! wat vreselijk erg daar trap je toch wel in toch

Dat slijmen ken ik wel een beetje. Als ik boos ben of ergens iets van gezegd heb wil ze daarna altijd samen iets doen, vaak is het als ik net even iets anders wilde doen (en ook boos werd omdat dat niet kon) en dan zegt ze; Ja! HanTje! en gaat m'n hand kussen
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:17 #92
3011 E.T.
pi_34501914
Wat kunnen die kleintjes ook manipuleren..
Hier ook.. "mama koelen" (en vervolgens gaan er twee armpjes om m'n nek en legt ze d'r hoofdje op m'n schouder.. )
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:50 #93
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34501943
vieze slijmballen zijn het en juist dat is zo geweldig
Tom heeft vanmidag geholpen spruitjes schoon te maken Ik had hem een botermesje gegeven en een handje spruitjes en hij heeft ze vakkundig tot pulp gepulkt en gesneden Hij was zo een half uurtje zoet en met avondeten helemaal trots omdat hij had gekookt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2006 @ 23:42:42 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34502061
Vandaag bracht E.T. me naar mijn werk. Dus moest het hele gezin even mee naar binnen zodat papa z'n dochter kan showen.

En dan loopt ze heel verlegen rond, dat kopje schuin naar beneden vanuit d'r ooghoeken te kijken
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:42:47 #95
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34502064
Wel grappig die verschillen allemaal.
Jolie is best handig in dingen doen, kan praten en onder andere zelf kleding uit en aan doen, best netjes eten met een vorkje en spulletjes pakken. Maar speelgoed bedienen kan ze niet en ook niks nadoen, wat doet het eendje ofzo. Verlegen en eenknennig is ze soms en soms ineens niet dat vind ik wel lief trouwens als ze verlegen doen.
pi_34502528
Veel succes morgen Moussy!

Hmm Myrthe houdt een beetje de middenweg aan denk ik.. Ze kent zo'n 30 woordjes maar gebruikt ze meestal niet (zo erg dat ik al commentaar krijg van mensen die zich zorgen maken en vinden dat ze te langzaam ontwikkelt). Motorisch gaat 't ook wel goed, de mijlpalen haalt ze iig wel allemaal.
Echt zingen kan ze nog niet.. klinkt erg lief zoals jullie kinderen dat doen! Ze zingt wel eens in haar eigen taaltje als ze zich helemaal happy voelt Pas nog in de auto, we waren in de kou gaan wandelen. Ze zat dus dik ingepakt in haar stoeltje, heel vrolijk te 'zingen'. Wij keken vertederd achterom, had ze haar schoenen en sokken uitgetrokken en zat lekker met haar tenen te friemelen. Was geen gezicht, blote voetjes onder een winterjas met sjaal, wanten en muts.
En een kennig is ze idd ook in fases, nu juist weer wel (durft de lift niet in als een vreemde erin staat, durft de flat niet in als een onbekende voor de sensor staat om de deur voor haar open te houden, dat soort dingetjes).
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:22:37 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34503507
Man waar maken die mensen zich druk over. Ze doet het toch gewoon allemaal. Gezemel!
pi_34503556
Ja, ik wijs ze er dan ook maar op dat 3 woordjes al voldoende is op deze leeftijd.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 00:28:10 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_34503654
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef danosa het volgende:
Succes voor morgen Mous! Hopenlijk brengt het uitkomst. Zal je dadelijk zien, is er niets op de foto te zien en loopt Cas daarna bijna weer als vanouds.
Ons kennende zal het daar wel op uit draaien
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:31:59 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34507705
Maria kan ook al best veel woordjes zeggen. Leuk is dat. Ze zegt sowieso alles na, laatst liep er iemand de coupé van de trein in en zei "verdorie". Jawel, hoor, dat zegt ze dan ook. En veel mensen zien haar toch nog echt als baby, dus die moeten dan verbaasd heel erg lachen. Ze zegt nu (bijna 17 maanden): hajlo, dag, doei, houdoe , toktok, waf, boe, hiiii, mèèè, mjauw, ape (aap), slofje (iets wat erop lijkt), floortje (idem ), fietse, thee, fesje, etee, appuh, mama, papa, apa, ama, hap, toetoe, koekoe (toetje en koekje), otoo, huis, kindje, beewie, al kaar, op, uit, sissen, tata (stap stap) ztoew (stoel), nee, ja, één-tee, zes, at (8), kijk, boem, ningong (ding-dong), toet, bal, zo, asjlie (alsjeblieft).

Sorry, denk dat dit eigenlijk meer info voor mezelf was.

Het slapen zonder beugel levert wel een klein probleempje op. Maria is altijd al een echt vroege vogel (zes uur meestal wakker aan het worden), maar nu ze los ligt, is het ook meteen leuk om te gaan sjorren aan de deken, de benen omhoog te gooien en te frutten aan alles. Vanochtend om kwart voor zes was ze weer steunend en kreunend de deken (strak door mij ingestopt) los aan het trappen en trekken. Nu toch maar een kleinere slaapzak kopen (aan deze komt echt geen eind) en dan de deken wat losser. dan kan ze in elk geval makkelijker bewegen, blijkbaar heeft ze daar behoefte aan.
Maar vroeg is ze. Het is echt mazzel als we tot half zeven slapen, dan zijn we echt uitgeslapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 27-01-2006 08:47:19 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')