Dat vind ik niet, behalve bij I-jay idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind de jury ook softer dan vorige keren.
Weer dat autosexverhaal met Braintjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag op RNN7 net de kop "Hind is woedend!!" voorbijkomen, miste het alleen net, dus moet het zo ff kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef BVO het volgende:
Ik had d'r ook graag mee zien doen hoor. Een nummer als I'll Go On (staat op d'r album) is er geknipt voor.
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé (.) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. .
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef RnB-girliej het volgende:
Whahaje gaat toch niks geloven wat de prive schrijft... tja ze moesten hun blaadje weer eens vol zien te krijgen.
Dachten ze ..Eey Hind zei toch iets van dat sommige idols-finalisten niet zo goed kunnen zingen als in haar editie, dachten ze eey dat zinnetje gaan we eens ff vervormenkunnen wij weer centjes verdienen en 'nieuws' brengen ..
Briljant stukquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.
![]()
Maar dat dat edwin jansen artikel totaal verkeerd is neer gekalkt door de telegraaf is toch al bekend? De enige die dat achteraf nog bevestigde waren JK bas en Joel. De andere daarin aangehaalde kandidaten noemden het 'een uit zijn verband gerukt' artikelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Daarnaast - en dit is het laatste wat ik erover zeg-: Altijd wanneer oud-Idols met kritiek kwamen (op onder andere Edwin Janssen) heeft zij zich altijd afzijdig gehouden, omdat Idols haar veel gebracht heeft en ze het programma niet in diskrediet wil brengen.
Met wat ze nu zegt doet ze dat wat mij betreft ook zeker niet, ze geeft enkel een waardeoordeel over sommige deelnemers.
Zo, ik heb gezegd.
Denk dat dat ook een beetje komt doordat hij bij hetzelfde management zit als waar de idols van dit jaar een contract hebben. Wel toevallig dat Hind juist een mening heeft die hier haaks op staat. Al zou Jamai waarschijnlijk nooit de deelnemers zo publiekelijk afvallen, dat zit niet in 'm denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:24 schreef Airelle het volgende:
Jamai was gister vol lof over de kandidaten van Idols III..
Jamai: "Idols misbruikt kandidaten"quote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Was dat Jamai niet die bij Idols II het nodig vond om te kotsen op Idols?
Toen zat hij nog niet bij dit managementquote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Was dat Jamai niet die bij Idols II het nodig vond om te kotsen op Idols?
quote:Wel grappig om te lezen. Ze is in de val gestapt waar vele onsuccesvolle artiesten instappen. Ik heb wel met haar te doen, maar moest in eerste instantie wel een beetje smalend lachen. Zij kan er echt niks aan doen, het is gebrek aan goeie begeleiding denk ik...
Bij deze nomineer ik bovenstaande post tot de domste post van het jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Hind? Wie is Hind? Afkorting van Hindoestaan? Dan is het net zo iets als Nede, of Holl, of Duit!
vond hem wel grappigquote:Op zondag 29 januari 2006 15:43 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik bovenstaande post tot de domste post van het jaar
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef Danzig het volgende:
Een beetje een raar verhaal van Hind, tijdens de eerste Idols vond ik haar een van de betere, maar als ze dit jaar mee zou hebben gedaan zou ze niet eens met de eerste vijf eindigen, het niveau ligt dit jaar stukken hoger dan bij de eerste editie van Idols.
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga heen zeg.. de enige die dit jaar een beetje om aan te horen is, is Floortje
Hind heeft gewoon gelijk met haar kritiek.
Het talent lijkt even op te zijn in Nederland.... Het is ook niet voor niets dat ze de leeftijdsgrens voor de deelnemers hebben opgerekt voor deze editie![]()
Wie maakt zich daar schuldig aan? Moet eerlijk zeggen dat ik bijna of niets meer hoor over de oudkandidaten van de vorige edities.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter dan het schijnheilige ophemelgedrag. [afbeelding]
Wie weet heeft het ermee te maken dat je destijds Jim en Jamai erbij (er vlak voor of vlak na) hoorde. En tja, in vergelijking met hun zingt ze wel een aardig nummer. Haal de heren weg, en weg is het vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.
Ik heb de filmpjes ook teruggekeken en ik vond Jim & Jamai alleen maar slechter overkomen. Terwijl Hind een prachtig mooie stem blijft hebben, alhoewel zowel Floortje als Angelique meer power hebben. Zij had echt in Idols 3 de laatste 3 wel gehaald hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.
Precies, ik ben heel erg voor Hind hoor, maar die uitspraak gaat toch wel erg ver.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Gisteren zag ik op tv een of ander promotiefilmpje voor haar nieuwe cd, waarin ze 'één van Nederlands beste zangeressen' werd genoemd. Good God... om die 'titel' te verdienen mag ze nog wel even wat beter d'r best doen. (al is 't wel standaard om zoiets te roepen bij nieuwe cd's)
Heb ook het idee dat we maar weinig van d'r gehoord hebben na haar Idols-avontuur. Ik geloof dat ze 2 nummers heeft uitgebracht ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik ben heel erg voor Hind hoor, maar die uitspraak gaat toch wel erg ver.
Nou ja, ze heeft een succesvolle theatertour, waar ik vanavond naartoe gaquote:Op zondag 19 februari 2006 12:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat we maar weinig van d'r gehoord hebben na haar Idols-avontuur. Ik geloof dat ze 2 nummers heeft uitgebracht ofzo?
De laatste tijd lees ik vooral weer wat over haar ivm Idols III en haar relatie met Brainpower.
Da's goed te lezen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een succesvolle theatertour, waar ik vanavond naartoe ga.
Reacties daar zijn geweldig enthousiast, ze verkoopt na die optredens zo'n beetje meer aan CD's als het halve jaar ervoor.
Het lag dus niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Van die tour heb ik,behalve door BVO op FOK!, niks gehoord..
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef Danzig het volgende:
Een beetje een raar verhaal van Hind, tijdens de eerste Idols vond ik haar een van de betere, maar als ze dit jaar mee zou hebben gedaan zou ze niet eens met de eerste vijf eindigen, het niveau ligt dit jaar stukken hoger dan bij de eerste editie van Idols.
Waarom zou ze het niet menen wat ze heeft gezegd? Wat hind vind hoeft nog niet waar te zijn. Hind is niet alwetend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef jessjuh het volgende:
Eigenlijk is het wel een beetje zuur dat juist Privé hiermee moet komen. Aangezien het een roddelblad uit de onderste regionen van de pers is, kan je hiermee alle kanten op speculeren. En dat zij haar mening net zo ongezouten bij Ruud de Wild heeft gegeven... Sja... Wat moet je ermee? Ze zal het interview ongetwijfeld terug hebben gelezen en misschien bij zichzelf gedacht hebben dat er wel degelijk het een en ander aan haar woorden gesleuteld is. Je kan het glashard gaan ontkennen dat je het op die manier gezegd hebt, maar Ruud de Wild kennende is hij altijd wel uit op een beetje sensatie dus zou hij haar helemaal klem hebben geluld. Waarschijnlijk is bevestigen het slimste geweest wat ze kon doen.
Onzin... Raffa gaat nu pas weer een beetje presteren en Floortje wordt steeds minder. Veel te veel valse noten.quote:Wat betreft haar zangkwaliteiten: ik vond haar beter dan Jim en Jamai, maar Dewi vond ik beter dan haar. Ik heb Idols I niet echt gevolgd, af en toe bij toeval kreeg ik er wat van mee. Of de zangkwaliteiten van Idols III beter zijn dan die van I weet ik niet, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik moet zeggen dat de dames die nu nog over zijn, er met kop en schouders bovenuit steken.
De Pagina Prive in de telegraaf is heel wat anders dan het blad Prive. Vele artiesten gebruiken het om hun mening en zichzelf te promoten. Er wordt maar weinig herroepen wat er op de pagina geschreven wordt.quote:Of het slim van haar was haar mening kenbaar te maken bij Privé: niet bepaald. Maar ja, kom je in het NRC of de Volkskrant een stuk tegen over Idols????
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat heeft hind wel nodig... ze is de laatste tijd helemaal niet meer in de publiciteit, en dat kan een wannabe-BN'er niet gebruiken...
Ik had het nu niet over de dames die er over zijn en hun onderlinge niveau, ik heb het over het niveau van dit jaar en dat de dames die er nu over zijn, er met kop en schouders bovenuit steken.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:35 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom zou ze het niet menen wat ze heeft gezegd? Wat hind vind hoeft nog niet waar te zijn. Hind is niet alwetend.
[..]
Onzin... Raffa gaat nu pas weer een beetje presteren en Floortje wordt steeds minder. Veel te veel valse noten.
[..]
De Pagina Prive in de telegraaf is heel wat anders dan het blad Prive. Vele artiesten gebruiken het om hun mening en zichzelf te promoten. Er wordt maar weinig herroepen wat er op de pagina geschreven wordt.
Ik lees wel eens 'de andere kant' van dik aangezette verhalen uit de Telegraaf. Als ze weer eens een of andere familievete uitbelichten en 1 kant totaal wordt zwartgemaakt. Die mensen weten echt niet wat hun overkomen en zijn machteloos tegenover de 'grote en machtige' telegraaf die een onjuist beeld van ze neerzet (wat vervolgens door een half miljoen NLers wordt gelezen). Rectificaties worden vervolgens ergens in een klein kadertje tussen de reclames gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat roddelbladen en de telegraaf (waarom ik die apart noem, is de vraag) zich vooral focussen op sensatie. Het gaat niet om het plaatsen van een interview, maar juist om het plaatsen van de woorden die de grootste reacties zullen oproepen. De bladen zijn daar zeer vernuftigd in om uit een interview juist die dingen te lichten en onder elkaar te zetten zodat er een bepaald beeld gevormd wordt.
Ik hou vooral van eerlijkheidquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef happyme28 het volgende:
Interview van Jamai en Jim.
Kijk Hind zo kan het ook
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article198842.ece
Ze zijn alle drie eerlijk. Jim en Jamai kunnen gemakkelijk zeggen dat het niveau van de huidige finalisten veel hoger ligt dan dat van hunzelf en dat hun eigen debuutalbums flut zijn, want dat is gewoon ook zo. Maar Hind gaat natuurlijk niet zeggen dat de huidige finalisten beter zijn dan zijzelf, want dat is niet het geval. Ze vindt zichzelf veel beter, en dat is ze ook. En dat is geen arrogantie maar trots.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |