Marieke hoort niet in dat lijstje thuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
Yuli, Zosja, Marieke, Hind, David, Dewi en Jamai deden dat ook.
Vergelijk een I-Jay bijvoorbeeld eens met een David, een Serge met een Jim... dan zag ik toch echt liever die tweede hoor.
Tuurlijk,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd of Hind ook de liveshows had gehaald als ze in een workshop had gezeten met Marescha en Floortje
quote:Hind is an amazing singer who could school the vast majority of AI contestants.
Die quote vond ik helemaal hilarisch.quote:
Zuiver zong ze wel degelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marieke hoort niet in dat lijstje thuis.. Ze was érg
. leuk.
, maar zo goed was ze nou ook weer niet hoor.
.
En Serge en Jim, I-Jay en David. Oud lood om ijzer..
Ze heeft net zo'n lekker kleurtjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zet haar naast Vonzell, Nadia en Constantine en ze verbleekt compleet.
Wat bedoel je met zoiets?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Beetje slap dit. Waarom doet ze zoiets?
Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zoiets?. Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Het is inderdaad een schande.
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo gingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.
Kan me vaag herinneren dat ze net voor de eerste uitzending ook al afgaf op Idols 3...kwam toen niet net haar single uit?
Deze alinea snap ik ook niet zoquote:De 21-jarige Hind zegt voor de Nederlandse finale – die over zeven weken plaatsvindt – gevraagd te zijn, maar ze wil zich momenteel concentreren op haar platencarričre. „De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen”, vertelt ze. „Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was… Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa.”
Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?quote:
Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?
Lijkt me niet dat je dat al te letterlijk moet nemen, volgens mij doelt ze gewoon op datgene waarom steeds meer mensen in Nederland zeggen dat we überhaupt niet meer mee moeten doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?
Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zoiets?. Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Het is inderdaad een schande.
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheid jim e.a.). Maar de timing getuigd niet van veel klasse.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat zij niet de enige artiest is die dit soort dingen zegt/gebruikt om een cd (of wat dan ook) te promoten. Maar dat maakt het niet minder goedkoop.
Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo ging.
Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaar. Een oud-Ajacied mag ook niet zeggen dat Ajax op het moment niet goed speelt?!
.
Blijkbaar niet, aangezien je zegt:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat?. Die waren mij ook al bekend hoor
.
Of je het nu eens bent met wat ze zegt of niet, veel boeiends zegt ze niet. Enkel dat er minder goede kandidaten zijn dan vroeger, en dat de jury wel erg mild is. Dat is echt alles.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Beetje slap dit. Waarom doet ze zoiets?
idd, 'bepaalde mensen'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeker zo'n eentje die mensen bijstaat in het aanklagen van roddelbladen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |