abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34410937
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
Yuli, Zosja, Marieke, Hind, David, Dewi en Jamai deden dat ook.
Vergelijk een I-Jay bijvoorbeeld eens met een David, een Serge met een Jim... dan zag ik toch echt liever die tweede hoor .
Marieke hoort niet in dat lijstje thuis. . Ze was érg . leuk. , maar zo goed was ze nou ook weer niet hoor. .

En Serge en Jim, I-Jay en David. Oud lood om ijzer. .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:23:08 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34410947
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd of Hind ook de liveshows had gehaald als ze in een workshop had gezeten met Marescha en Floortje
Tuurlijk, :
quote:
Hind is an amazing singer who could school the vast majority of AI contestants.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:24:03 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34410976
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Tuurlijk, :
[..]
Die quote vond ik helemaal hilarisch.
zet haar naast Vonzell, Nadia en Constantine en ze verbleekt compleet.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:24:31 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34410997
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Marieke hoort niet in dat lijstje thuis. . Ze was érg . leuk. , maar zo goed was ze nou ook weer niet hoor. .

Zuiver zong ze wel degelijk .
David was goed . Had van mij de finale mogen halen toen .

Over de jury heeft ze ook gelijk . Alleen die commentaren over I-Jay al .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:25:05 #55
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34411012
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft net zo'n lekker kleurtje .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:01:19 #56
137995 Kirstenn
ellen ellen ellen !
pi_34414317
Hmm ik vind dit jaar denk ik toch de beste hoor..

Bas & Joel alleen al
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:15:07 #57
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_34416573
Dit jaar is het beter dan de vorige jaren. Als Jim dit jaar had meegedaan, zou hij nooit door de theatorrondes zijn doorgekomen.
Drink ik.
pi_34416711
Beetje slap dit . Waarom doet ze zoiets?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:01:34 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34417794
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Wat bedoel je met zoiets? . Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Het is inderdaad een schande.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:03:16 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34417851
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat bedoel je met zoiets? . Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.
Kan me vaag herinneren dat ze net voor de eerste uitzending ook al afgaf op Idols 3...kwam toen niet net haar single uit?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:06:43 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34417977
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.
Kan me vaag herinneren dat ze net voor de eerste uitzending ook al afgaf op Idols 3...kwam toen niet net haar single uit?
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo ging .

En dan nog, elke artiest/presentator/enz. gebruikt de media. Soms is dat een beetje makkelijk, maar deze uitspraken vind ik dermate niet boeiend dat ik ook daarvan niet wakker kan liggen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:09:47 #62
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34418083
quote:
De 21-jarige Hind zegt voor de Nederlandse finale – die over zeven weken plaatsvindt – gevraagd te zijn, maar ze wil zich momenteel concentreren op haar platencarrière. „De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen”, vertelt ze. „Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was… Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa.”
Deze alinea snap ik ook niet zo
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:10:48 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34418114
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Deze alinea snap ik ook niet zo
Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:11:29 #64
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34418141
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef BVO het volgende:

[..]

Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?
Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:13:27 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34418210
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?
Lijkt me niet dat je dat al te letterlijk moet nemen, volgens mij doelt ze gewoon op datgene waarom steeds meer mensen in Nederland zeggen dat we überhaupt niet meer mee moeten doen.
pi_34418363
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheid
wat te zeggen van jim e.a.). Maar de timing getuigd niet van veel klasse .

Je hebt gelijk wanneer je zegt dat zij niet de enige artiest is die dit soort dingen zegt/gebruikt om een cd (of wat dan ook) te promoten. Maar dat maakt het niet minder goedkoop.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:20:37 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34418431
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Airelle het volgende:

[..]

Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheid jim e.a.). Maar de timing getuigd niet van veel klasse .

Je hebt gelijk wanneer je zegt dat zij niet de enige artiest is die dit soort dingen zegt/gebruikt om een cd (of wat dan ook) te promoten. Maar dat maakt het niet minder goedkoop.
Zoals ik al zei:
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo ging .
Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaar . Een oud-Ajacied mag ook niet zeggen dat Ajax op het moment niet goed speelt?! .
pi_34418508
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:
[..]

Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaar . Een oud-Ajacied mag ook niet zeggen dat Ajax op het moment niet goed speelt?! .
Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat? . Die waren mij ook al bekend hoor .

Ja hoor dat mag een oud-ajacied best wel. En Hind mag ook best kritiek geven (zoals ik al zei). Maar ik vind dat je nu een beetje appels met peren vergelijkt. .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:26:23 #69
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34418651
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Airelle het volgende:

[..]

Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat? . Die waren mij ook al bekend hoor .
Blijkbaar niet, aangezien je zegt:
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Of je het nu eens bent met wat ze zegt of niet, veel boeiends zegt ze niet. Enkel dat er minder goede kandidaten zijn dan vroeger, en dat de jury wel erg mild is. Dat is echt alles.
Vergelijk dat eens met wat er na Idols over de kandidaten gezegd en geschreven is door onder andere Henkjan . Ik zie niet in waarom zij zoiets niet zou mogen zeggen. Of je het ermee eens bent of niet, de kritiek die ze geeft stelt natuurlijk weinig voor.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:27:45 #70
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34418696
Dat ze het mag zeggen is iedereen het wel over eens hoor.
Maar eerder het tijdstip waarop
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:28:13 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34418719
Daarnaast - en dit is het laatste wat ik erover zeg -: Altijd wanneer oud-Idols met kritiek kwamen (op onder andere Edwin Janssen) heeft zij zich altijd afzijdig gehouden, omdat Idols haar veel gebracht heeft en ze het programma niet in diskrediet wil brengen.
Met wat ze nu zegt doet ze dat wat mij betreft ook zeker niet, ze geeft enkel een waardeoordeel over sommige deelnemers.

Zo, ik heb gezegd .
pi_34418751
Allemaal prima BVO. En ze mag ook best kritiek leveren, maar de timing is nogal sleezy. En jou manier van redeneren bevalt me niet. Dus als andere mensen het doen is het ineens goed en zou er eigenlijk geen haan naar moeten kraaien? Ik vind dat zo een kul-argumentie.
pi_34418776
BVO, je moet advocaat worden
pi_34418863
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef --Globe-- het volgende:
Zeker zo'n eentje die mensen bijstaat in het aanklagen van roddelbladen? .
pi_34418915
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:

[..]

Zeker zo'n eentje die mensen bijstaat in het aanklagen van roddelbladen? .
idd, 'bepaalde mensen'
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:39:05 #76
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34419093
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Daarnaast - en dit is het laatste wat ik erover zeg -: Altijd wanneer oud-Idols met kritiek kwamen (op onder andere Edwin Janssen) heeft zij zich altijd afzijdig gehouden, omdat Idols haar veel gebracht heeft en ze het programma niet in diskrediet wil brengen.
Met wat ze nu zegt doet ze dat wat mij betreft ook zeker niet, ze geeft enkel een waardeoordeel over sommige deelnemers.

Zo, ik heb gezegd .
quote:
Hind doet verder niets uit de doeken omtrent haar vertrek: "Dat gaat niemand wat aan. Het klikte niet meer. Ik concentreer me nu op mijn carrière. Ik ben op zoek gegaan naar een goede begeleiding. Die heb ik gemist en die heb ik nu gevonden. Van Idols heb ik geen spijt
Dit noem ik niet afzijdig houden, maar slinks een trap na geven.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:44:53 #77
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419332
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

[..]

Dit noem ik niet afzijdig houden, maar slinks een trap na geven.
Leg jij me de trap uit die quote eens uit aub.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:47:42 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34419441
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Leg jij me de trap uit die quote eens uit aub.
quote:
Ik ben op zoek gegaan naar een goede begeleiding. Die heb ik gemist en die heb ik nu gevonden.
Als ze zich echt zo afzijdig hield had ze t bij "dat gaat niemand wat aan" gehouden.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:48:57 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419477
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef Airelle het volgende:
Allemaal prima BVO. En ze mag ook best kritiek leveren, maar de timing is nogal sleezy. En jou manier van redeneren bevalt me niet. Dus als andere mensen het doen is het ineens goed en zou er eigenlijk geen haan naar moeten kraaien? Ik vind dat zo een kul-argumentie.
Ik snap de verontwaardiging en de reacties op haar kritiek niet zo. Ik praat het niet goed met die andere voorbeelden, ik nuanceer haar verhaal slechts.

Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé ( .) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. Daarnaast vind ik dat er van een heel klein mugje een hele grote olifant gemaakt wordt, ze heeft echt totáál niks vreemds gezegd. Als ze dan tóch veel aandacht had willen scoren, had ze echt wel met grotere uitlatingen gekomen hoor. Dit stuk komt me gewoon over als een interview n.a.v. van haar theatertour, waarbij slinks nog even naar haar mening omtrent Idols 3 gevraagd werd.
pi_34419565
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik snap de verontwaardiging en de reacties op haar kritiek niet zo. Ik praat het niet goed met die andere voorbeelden, ik nuanceer haar verhaal slechts.

Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé ( .) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. Daarnaast vind ik dat er van een heel klein mugje een hele grote olifant gemaakt wordt, ze heeft echt totáál niks vreemds gezegd. Als ze dan tóch veel aandacht had willen scoren, had ze echt wel met grotere uitlatingen gekomen hoor. Dit stuk komt me gewoon over als een interview n.a.v. van haar theatertour, waarbij slinks nog even naar haar mening omtrent Idols 3 gevraagd werd.
Hoezo slinks?

Lijkt me logisch dat wanneer je groot bent geworden door Idols, dat je dan bij een nieuwe serie naar je mening gevraagd wordt. Verder is het een beetje vaag. En er zijn genoeg sterren die uit zichzelf de bladen bellen, wanneer ze even in de picture willen staan vanwege een nieuwe cd/tour/theatershit.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:51:49 #81
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419581
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef --Globe-- het volgende:
Dat zou ik wel willen ja .

Kritiek leveren mag, maar iun dit geval sláát het gewoon nergens op. Dan kom ik, ondanks Braintje ( ) toch nog even voor d'r op .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:53:58 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419652
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me logisch dat wanneer je groot bent geworden door Idols, dat je dan bij een nieuwe serie naar je mening gevraagd wordt.
Precies, en die zou je dan niet mogen geven? Of alleen als die positief is? En zo niet, maar een lulverhaaltje ophouden? Zij heeft op keurige wijze haar mening gegeven, waar dan om gevraagd zal zijn.
quote:
Verder is het een beetje vaag. En er zijn genoeg sterren die uit zichzelf de bladen bellen, wanneer ze even in de picture willen staan vanwege een nieuwe cd/tour/theatershit.
Oh, ik geloof best dat haar management de krant belt voor een babbeltje, met het oog op haar tour en album ed. Maar dan nog, ik blijf erbij:
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:

[..]

pi_34419664
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:
Ze heeft net zo'n lekker kleurtje .
Constantine is een echte neger inderdaad
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:55:33 #84
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419698
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Constantine is een echte neger inderdaad
Dat zeg ik toch niet .
Ik zeg alleen dat ik Hind niet hoef te zien verbleken .
pi_34419735
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef BVO het volgende:

[..]

Precies, en die zou je dan niet mogen geven? Of alleen als die positief is? En zo niet, maar een lulverhaaltje ophouden? Zij heeft op keurige wijze haar mening gegeven, waar dan om gevraagd zal zijn.]/quote]

Van mij wel hoor Ik lig er totaal niet wakker van.
[quote]
[..]

Oh, ik geloof best dat haar management de krant belt voor een babbeltje, met het oog op haar tour en album ed. Maar dan nog, ik blijf erbij:
[..]
Wat moet je anders verwachten? Prive heeft sappige verhalen nodig, Hind heeft Prive nodig voor aandacht. Punt. Dat je dan over en weer een beetje genaaid wordt en dat je woorden wat uitvergroot worden. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen. Of je moet hetzelf natuurlijk even opnemen
pi_34419775
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet .
Ik zeg alleen dat ik Hind niet hoef te zien verbleken .

Ik vraag me af of zij het er zou redden overigens, maar daarvoor heb ik nog te weinig - geen - nummers van dr gehoord.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:58:17 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419794
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat moet je anders verwachten? Prive heeft sappige verhalen nodig, Hind heeft Prive nodig voor aandacht. Punt. Dat je dan over en weer een beetje genaaid wordt en dat je woorden wat uitvergroot worden. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen. Of je moet hetzelf natuurlijk even opnemen
Tuurlijk, daar ben ik het ook mee eens, ik snap alleen de verontwaardiging niet, aangezien ze niks bijzonders zegt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:00:35 #88
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34419860
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:

[..]

Pagina Prive in de telegraaf is iets heel anders dan het blad Prive. Pagina Prive wordt over het algemeen gebruikt ter promotie.

Verder doet ze een beetje aan nestbevuiling. Moet ze vooral zelf weten hoor.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:03:01 #89
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419931
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef marky het volgende:

[..]

Pagina Prive in de telegraaf is iets heel anders dan het blad Prive. Pagina Prive wordt over het algemeen gebruikt ter promotie.
Uhuh, weet ik, maar ook de pagina Privé uit de Telegraaf vind ik niet een buitengewoon betrouwbaar journalistiek bolwerk.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:03:28 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34419944
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer...

dinsdag 24 januari 2006 @ 18:04:17 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34419972
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef marky het volgende:
Verder doet ze een beetje aan nestbevuiling. Moet ze vooral zelf weten hoor.
Omdat? Als Jimmy morgen zegt dat het niveau hem dit jaar tegenvalt is het ook een arrogante zak? .

Ze geeft niet af op het programma, ze geeft af op sommige kandidaten. Groooot verschil.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:05:10 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34419998
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:

[..]

Uhuh, weet ik, maar ook de pagina Privé uit de Telegraaf vind ik niet een buitengewoon betrouwbaar journalistiek bolwerk.
Dat valt best wel mee artiesten staan graag op de pagina prive. Ze heeft gewoon haar mening gegeven tegen Wilma en dat mag ze altijd doen. Maar daar hoeven we het natuurlijk niet allemaal mee eens te zijn.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:06:20 #93
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34420030
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef marky het volgende:

[..]

Dat valt best wel mee artiesten staan graag op de pagina prive. Ze heeft gewoon haar mening gegeven tegen Wilma en dat mag ze altijd doen. Maar daar hoeven we het natuurlijk niet allemaal mee eens te zijn.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar kritiek hebben op het feit dat iemand zijn eerlijke, doch mild en net geformuleerde, mening geeft, vind ik vrij vreemd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:08:59 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34420096
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Omdat? Als Jimmy morgen zegt dat het niveau hem dit jaar tegenvalt is het ook een arrogante zak? .
Dat hebben ze hem al gevraagd en daar heeft hij over gezegd dat ze vooral zichzelf moeten blijven en dat hij Floortje erg goed vond en ik dacht ook Aaron.
quote:
Ze geeft niet af op het programma, ze geeft af op sommige kandidaten. Groooot verschil.
Volgens mij wel. Volgens mij zegt ze gewoon dat ze het slappe hap vind.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:12:15 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34420209
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef BVO het volgende:

[..]

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar kritiek hebben op het feit dat iemand zijn eerlijke, doch mild en net geformuleerde, mening geeft, vind ik vrij vreemd.
Het is geen kritiek op Hind maar op de mening van Hind. Je kan zeggen dat mensen het niet netjes vinden dat ze dit zo gedaan heeft. Hoe net ook geformuleerd.
pi_34420608
Ik vind de reacties hier ook wel wat overtrokken. Ze heeft haar mening geven en die is op zijn Nanninga's lekker uit het verband gerukt gok ik zo.

Ik hoop haar wel binnen een paar jaar een keer op het songfestival te zien, ook al is het bijna onmogelijk om het tegenwoordig te winnen. Maar een lied zoals "Give me the Sign" had zeker weten hoge ogen gegooid op het songfestival
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:25:58 #97
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34420642
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de reacties hier ook wel wat overtrokken. Ze heeft haar mening geven en die is op zijn Nanninga's lekker uit het verband gerukt gok ik zo.

Ik hoop haar wel binnen een paar jaar een keer op het songfestival te zien, ook al is het bijna onmogelijk om het tegenwoordig te winnen. Maar een lied zoals "Give me the Sign" had zeker weten hoge ogen gegooid op het songfestival
Ik had d'r ook graag mee zien doen hoor. Een nummer als I'll Go On (staat op d'r album) is er geknipt voor.
pi_34420999
ik vind echt dat jullie je hier vel te vel over opwinden...kom op zeg, ze geeft alleen haar mening, het valt me echt heel erg mee wat ze zegt, en de titel is onderhand nog erger dan alles wat HInd over Idols zegt.

ik denk dat het doel gewoon was ter promotie van haar tour (heb ik kaarten voor , en dat Hind dit er terlopps uitgooide, en daar meteen een enorm punt van word gemaakt
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_34421130
Ik vond het alleen vreemd dat ze zei dat de jury soft was, vind ze toch vrij hard vaak. En okee, er zijn uitzonderingen zoals I-Jay.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:03 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34421219
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het alleen vreemd dat ze zei dat de jury soft was, vind ze toch vrij hard vaak. En okee, er zijn uitzonderingen zoals I-Jay.
Ik vind de jury ook softer dan vorige keren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')