Marieke hoort niet in dat lijstje thuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
Yuli, Zosja, Marieke, Hind, David, Dewi en Jamai deden dat ook.
Vergelijk een I-Jay bijvoorbeeld eens met een David, een Serge met een Jim... dan zag ik toch echt liever die tweede hoor.
Tuurlijk,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd of Hind ook de liveshows had gehaald als ze in een workshop had gezeten met Marescha en Floortje
quote:Hind is an amazing singer who could school the vast majority of AI contestants.
Die quote vond ik helemaal hilarisch.quote:
Zuiver zong ze wel degelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marieke hoort niet in dat lijstje thuis.. Ze was érg
. leuk.
, maar zo goed was ze nou ook weer niet hoor.
.
En Serge en Jim, I-Jay en David. Oud lood om ijzer..
Ze heeft net zo'n lekker kleurtjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zet haar naast Vonzell, Nadia en Constantine en ze verbleekt compleet.
Wat bedoel je met zoiets?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Beetje slap dit. Waarom doet ze zoiets?
Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zoiets?. Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Het is inderdaad een schande.
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo gingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat de timing een beetje shady is.
Kan me vaag herinneren dat ze net voor de eerste uitzending ook al afgaf op Idols 3...kwam toen niet net haar single uit?
Deze alinea snap ik ook niet zoquote:De 21-jarige Hind zegt voor de Nederlandse finale – die over zeven weken plaatsvindt – gevraagd te zijn, maar ze wil zich momenteel concentreren op haar platencarrière. „De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen”, vertelt ze. „Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was… Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa.”
Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?quote:
Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt het songfestival al een jaar of 8 niet meer gezien?
Lijkt me niet dat je dat al te letterlijk moet nemen, volgens mij doelt ze gewoon op datgene waarom steeds meer mensen in Nederland zeggen dat we überhaupt niet meer mee moeten doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Idols is toch ook een SMS-show, waar ze zelf aan deel heeft genomen?
Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zoiets?. Datgene wat heel FOK! en álle kijkers ook doen, namelijk je mening geven over kandidaten?
Het is inderdaad een schande.
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iets 'neerhalen' wat er voor gezorgd heeft dat jij landelijk naamsbekendheid hebt gekregen. Oké wat mij betreft mag ze kritiek geven (maar of het nou in haar editie zoveel beter gesteld was met de zuiverheid jim e.a.). Maar de timing getuigd niet van veel klasse.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat zij niet de enige artiest is die dit soort dingen zegt/gebruikt om een cd (of wat dan ook) te promoten. Maar dat maakt het niet minder goedkoop.
Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo ging.
Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Daarnaast haalt zij het programma niet neer, ze zegt alleen dat ze de deelnemers van dit jaar minder goed vindt dan van het eerste jaar. Een oud-Ajacied mag ook niet zeggen dat Ajax op het moment niet goed speelt?!
.
Blijkbaar niet, aangezien je zegt:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je het nu over de roddelperstactieken of wat?. Die waren mij ook al bekend hoor
.
Of je het nu eens bent met wat ze zegt of niet, veel boeiends zegt ze niet. Enkel dat er minder goede kandidaten zijn dan vroeger, en dat de jury wel erg mild is. Dat is echt alles.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Beetje slap dit. Waarom doet ze zoiets?
idd, 'bepaalde mensen'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeker zo'n eentje die mensen bijstaat in het aanklagen van roddelbladen?.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Daarnaast - en dit is het laatste wat ik erover zeg-: Altijd wanneer oud-Idols met kritiek kwamen (op onder andere Edwin Janssen) heeft zij zich altijd afzijdig gehouden, omdat Idols haar veel gebracht heeft en ze het programma niet in diskrediet wil brengen.
Met wat ze nu zegt doet ze dat wat mij betreft ook zeker niet, ze geeft enkel een waardeoordeel over sommige deelnemers.
Zo, ik heb gezegd.
Dit noem ik niet afzijdig houden, maar slinks een trap na geven.quote:Hind doet verder niets uit de doeken omtrent haar vertrek: "Dat gaat niemand wat aan. Het klikte niet meer. Ik concentreer me nu op mijn carrière. Ik ben op zoek gegaan naar een goede begeleiding. Die heb ik gemist en die heb ik nu gevonden. Van Idols heb ik geen spijt
Leg jij me de trap uit die quote eens uit aub.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Dit noem ik niet afzijdig houden, maar slinks een trap na geven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg jij me de trap uit die quote eens uit aub.
Als ze zich echt zo afzijdig hield had ze t bij "dat gaat niemand wat aan" gehouden.quote:Ik ben op zoek gegaan naar een goede begeleiding. Die heb ik gemist en die heb ik nu gevonden.
Ik snap de verontwaardiging en de reacties op haar kritiek niet zo. Ik praat het niet goed met die andere voorbeelden, ik nuanceer haar verhaal slechts.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef Airelle het volgende:
Allemaal prima BVO. En ze mag ook best kritiek leveren, maar de timing is nogal sleezy. En jou manier van redeneren bevalt me niet. Dus als andere mensen het doen is het ineens goed en zou er eigenlijk geen haan naar moeten kraaien? Ik vind dat zo een kul-argumentie.
Hoezo slinks?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging en de reacties op haar kritiek niet zo. Ik praat het niet goed met die andere voorbeelden, ik nuanceer haar verhaal slechts.
Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé (.) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. Daarnaast vind ik dat er van een heel klein mugje een hele grote olifant gemaakt wordt, ze heeft echt totáál niks vreemds gezegd. Als ze dan tóch veel aandacht had willen scoren, had ze echt wel met grotere uitlatingen gekomen hoor. Dit stuk komt me gewoon over als een interview n.a.v. van haar theatertour, waarbij slinks nog even naar haar mening omtrent Idols 3 gevraagd werd.
Dat zou ik wel willen jaquote:
Precies, en die zou je dan niet mogen geven? Of alleen als die positief is? En zo niet, maar een lulverhaaltje ophouden? Zij heeft op keurige wijze haar mening gegeven, waar dan om gevraagd zal zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me logisch dat wanneer je groot bent geworden door Idols, dat je dan bij een nieuwe serie naar je mening gevraagd wordt.
Oh, ik geloof best dat haar management de krant belt voor een babbeltje, met het oog op haar tour en album ed. Maar dan nog, ik blijf erbij:quote:Verder is het een beetje vaag. En er zijn genoeg sterren die uit zichzelf de bladen bellen, wanneer ze even in de picture willen staan vanwege een nieuwe cd/tour/theatershit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen een gesprekje met haar met betrekking tot haar theatertour, vragen d'r terloops wat over Idols 3, zei geeft aan Nanninga haar eerlijke mening, Nanninga denkt dit wel sappig te kunnen verwoorden en maakt er een grote kop van. Zeker en vast dat het zo ging.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zet haar naast Vonzell, Nadia en Constantine en ze verbleekt compleet.
Constantine is een echte neger inderdaadquote:Ze heeft net zo'n lekker kleurtje.
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Constantine is een echte neger inderdaad
Wat moet je anders verwachten? Prive heeft sappige verhalen nodig, Hind heeft Prive nodig voor aandacht. Punt. Dat je dan over en weer een beetje genaaid wordt en dat je woorden wat uitvergroot worden. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen. Of je moet hetzelf natuurlijk even opnemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en die zou je dan niet mogen geven? Of alleen als die positief is? En zo niet, maar een lulverhaaltje ophouden? Zij heeft op keurige wijze haar mening gegeven, waar dan om gevraagd zal zijn.]/quote]
Van mij wel hoorIk lig er totaal niet wakker van.
[quote]
[..]
Oh, ik geloof best dat haar management de krant belt voor een babbeltje, met het oog op haar tour en album ed. Maar dan nog, ik blijf erbij:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.
Ik zeg alleen dat ik Hind niet hoef te zien verbleken.
Tuurlijk, daar ben ik het ook mee eens, ik snap alleen de verontwaardiging niet, aangezien ze niks bijzonders zegt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet je anders verwachten? Prive heeft sappige verhalen nodig, Hind heeft Prive nodig voor aandacht. Punt. Dat je dan over en weer een beetje genaaid wordt en dat je woorden wat uitvergroot worden. Tja, dat moet je dan maar voor lief nemen. Of je moet hetzelf natuurlijk even opnemen
Pagina Prive in de telegraaf is iets heel anders dan het blad Prive. Pagina Prive wordt over het algemeen gebruikt ter promotie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap de verontwaardiging en de reacties op haar kritiek niet zo. Ik praat het niet goed met die andere voorbeelden, ik nuanceer haar verhaal slechts.
Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé (.) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. Daarnaast vind ik dat er van een heel klein mugje een hele grote olifant gemaakt wordt, ze heeft echt totáál niks vreemds gezegd. Als ze dan tóch veel aandacht had willen scoren, had ze echt wel met grotere uitlatingen gekomen hoor. Dit stuk komt me gewoon over als een interview n.a.v. van haar theatertour, waarbij slinks nog even naar haar mening omtrent Idols 3 gevraagd werd.
Uhuh, weet ik, maar ook de pagina Privé uit de Telegraaf vind ik niet een buitengewoon betrouwbaar journalistiek bolwerk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Pagina Prive in de telegraaf is iets heel anders dan het blad Prive. Pagina Prive wordt over het algemeen gebruikt ter promotie.
Lood om oud ijzer...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marieke hoort niet in dat lijstje thuis.. Ze was érg
. leuk.
, maar zo goed was ze nou ook weer niet hoor.
.
En Serge en Jim, I-Jay en David. Oud lood om ijzer..
Omdat? Als Jimmy morgen zegt dat het niveau hem dit jaar tegenvalt is het ook een arrogante zak?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef marky het volgende:
Verder doet ze een beetje aan nestbevuiling. Moet ze vooral zelf weten hoor.
Dat valt best wel mee artiesten staan graag op de pagina prive. Ze heeft gewoon haar mening gegeven tegen Wilma en dat mag ze altijd doen. Maar daar hoeven we het natuurlijk niet allemaal mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, weet ik, maar ook de pagina Privé uit de Telegraaf vind ik niet een buitengewoon betrouwbaar journalistiek bolwerk.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar kritiek hebben op het feit dat iemand zijn eerlijke, doch mild en net geformuleerde, mening geeft, vind ik vrij vreemd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee artiesten staan graag op de pagina prive. Ze heeft gewoon haar mening gegeven tegen Wilma en dat mag ze altijd doen. Maar daar hoeven we het natuurlijk niet allemaal mee eens te zijn.
Dat hebben ze hem al gevraagd en daar heeft hij over gezegd dat ze vooral zichzelf moeten blijven en dat hij Floortje erg goed vond en ik dacht ook Aaron.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? Als Jimmy morgen zegt dat het niveau hem dit jaar tegenvalt is het ook een arrogante zak?.
Volgens mij wel. Volgens mij zegt ze gewoon dat ze het slappe hap vind.quote:Ze geeft niet af op het programma, ze geeft af op sommige kandidaten. Groooot verschil.
Het is geen kritiek op Hind maar op de mening van Hind. Je kan zeggen dat mensen het niet netjes vinden dat ze dit zo gedaan heeft. Hoe net ook geformuleerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar kritiek hebben op het feit dat iemand zijn eerlijke, doch mild en net geformuleerde, mening geeft, vind ik vrij vreemd.
Ik had d'r ook graag mee zien doen hoor. Een nummer als I'll Go On (staat op d'r album) is er geknipt voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de reacties hier ook wel wat overtrokken. Ze heeft haar mening geven en die is op zijn Nanninga's lekker uit het verband gerukt gok ik zo.
Ik hoop haar wel binnen een paar jaar een keer op het songfestival te zien, ook al is het bijna onmogelijk om het tegenwoordig te winnen. Maar een lied zoals "Give me the Sign" had zeker weten hoge ogen gegooid op het songfestival
Ik vind de jury ook softer dan vorige keren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het alleen vreemd dat ze zei dat de jury soft was, vind ze toch vrij hard vaak. En okee, er zijn uitzonderingen zoals I-Jay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |