Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In die laatste zin vind je de hele clou/clue of hoe je het ook zegt van het artikel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Ik vond Hind altijd de beste van die hele Idols-editie, en in hoeverre moeten we Prive serieus nemen? Niet, zou ik zeggen. t Zou niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn dat ze worden verdraaien of verkeerd interpreteren. Ze komt in het stuk over als een arrogant wicht, maar volgens mij valt dat reuze mee en is 't vooral selectief quoten.
En die kan ook zingen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
Zo hebben wij thuis een olifant in de tuin.
Bron: Privé
Mwahhh wehebben het eens gechecked alleen Gouda is uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, die kaarten zijn allang verkocht hoor.
Nou ik denk dat mevrouw haar Theatershow nog moet verkopen. Dan komen ze al snel bij de Telegraaf terecht die heeft de grootste oplage. Wilma zegt dan dat is goed maar ik moet wel iets te melden hebben dus wil ze het over Brainpower met haar hebben. Maar dat wil hind liever niet want ze is natuurlijke een kuis marokkinnetje dus wordt al snel de huidige lichting idols doorgenomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Ik vond Hind altijd de beste van die hele Idols-editie, en in hoeverre moeten we Prive serieus nemen? Niet, zou ik zeggen. t Zou niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn dat ze worden verdraaien of verkeerd interpreteren. Ze komt in het stuk over als een arrogant wicht, maar volgens mij valt dat reuze mee en is 't vooral selectief quoten.
?quote:„Ik ben niet onder de indruk. Drie jaar geleden waren er meer mensen die konden zingen. Zuiverder vooral.”
Omdat het zeker niet zo is, in ogen van veel mensen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:59 schreef BVO het volgende:
Wat is er arrogant en gelogen aan de zin:
[..]
?
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat het zeker niet zo is, in ogen van veel mensen?
Naja meningen verschillen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoor.
't Is kwalitatief gewoon niet zoveel dit jaar.
Dat ben ik niet met je eens!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoor.
't Is kwalitatief gewoon niet zoveel dit jaar.
Vind ik niet. Ik vraag me dat serieus af.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga je te ver, CDP.
Yuli, Zosja, Marieke, Hind, David, Dewi en Jamai deden dat ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens!
Angelique, Ellen, Marescha, Floortje en tot op zekere hoogte Raffaela kunnen allemaal erg goed, zuiver zingen.
Iemand met Serge in z'n icon kan je sowieso niet serieus nemen he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga je te ver, CDP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |