dat heeft hind wel nodig... ze is de laatste tijd helemaal niet meer in de publiciteit, en dat kan een wannabe-BN'er niet gebruiken...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit heeft Hind toch helemaal niet nodig... Erg zwak van haar..
Had meer van haar verwacht, nogmaals een erg zwakke actie van haarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat heeft hind wel nodig... ze is de laatste tijd helemaal niet meer in de publiciteit, en dat kan een wannabe-BN'er niet gebruiken...
quote:Hind haalt uit naar ’Idols’
„Wij konden beter zingen”
Hind wordt niet vrolijk van de huidige editie van Idols. De ex-kandidate vindt dat vooral de zangkwaliteit tegenvalt. „Ik ben niet onder de indruk. Drie jaar geleden waren er meer mensen die konden zingen. Zuiverder vooral.” Toen, bij de eerste editie van Idols, behaalde Hind een derde plaats. „Het gaf me de ruimte om mijn eigen weg te gaan. Ik stond minder in de schijnwerpers dan de nummers één en twee, Jamai en Jim.” Aanstaande zaterdag begint de zangeres aan een theatertour die haar door heel Nederland brengt.
Ook over de jury van Idols is Hind negatief. „Het oordeel van de jury klopt niet meer bij wat ik zie. Ze zijn poeslief voor de deelnemers. Het moet harder.” Ze noemt de show verder weinig origineel. „De formule van Idols is uitgewerkt. Het is sleets geworden. Niet meer verrassend.”
De deelnemers van dit jaar wil ze dan ook op het hart drukken niet alleen over Idols na te denken. „Je moet meteen verder kijken naar wat je met je leven wil. Er is meer dan de show.”
En ze waarschuwt ook: „Toen ik meedeed aan Idols was ik nog zo jong dat ik me niet bewust was van wat er allemaal bij komt kijken. Ik had er geen idee van dat het zo’n keiharde wereld zou zijn. Dat mensen eigenlijk maar één ding willen: geld aan je verdienen. Dat is vervelend om te zien en te merken.”
Maar Hind is ook dankbaar. „Door Idols ben ik mijn carrière toch op een hoog niveau begonnen. Daardoor heb ik nu de kans mijn eigen weg te gaan en kan ik nu een theatertour van twee maanden doen. Het wordt echt een grote show. Er komt een band van vijf muzikanten. En er gaan vier dansers mee. Vooral dat dansen ning. Daarvoor vereist trainen we drie veel tot vier keer trai per week. Steeds minstens twee uur. Dat hakt er echt wel in.”
Om nog een beetje extra af te vallen volgt Hind momenteel een strikt havermoutdieet. „Als ontbijt. Met warme melk. Het is echt gezond en voedzaam. Tussen de middag eet ik wat magere kwark en ’s avonds veel groente. Sinds ik dat doe, voel ik me een stuk beter.”
Al een dik halfjaar heeft Hind een liefdesrelatie met de Nederlandstalige rapper Brainpower. De twee ontmoetten elkaar een jaar geleden tijdens de opnamen voor de single voor Azië. Nog steeds is ze heel verliefd: „Er is maar één ding dat ik wil en dat is verder met hem. Gert Jan, zoals hij in het dagelijks leven heet, heeft alles wat ik zoek in iemand. Hij is mijn spiegelbeeld. Gert Jan heeft passie voor zijn werk en staat sterk in zijn schoenen. We lachen veel. Ik ben de enige die hem Braintje mag noemen.”
In september vorig jaar kwam het liefdespaar in de publiciteit omdat het in een gepassioneerde houding gespot zou zijn in een auto. Kwaad zegt Hind: „Van dat verhaal over seks in de auto is dus echt niks waar. Jij mag dan in je gedachten de dampende autoruiten voor je zien, maar het hele verhaal is verzonnen door Albert Verlinde. Geloof niet alles wat die man zegt. Ja, we zaten samen in een auto. Maar we hebben elkaar niet eens aangeraakt.”
Koppel
Gebaart: „En meer krijg je niet te horen over Brain en mij. Het is goed zo. Of we een romantisch koppel zijn? Je blijf het proberen, hè? Nee. Ik zeg niks meer. De rest hou ik voor mezelf.”
Waar Hind dan over tien jaar als artiest zou willen staan? „Hmm”, zegt ze. „Een uitverkocht Ahoy’ natuurlijk… En toeren in het buitenland lijkt me te gek. De contacten die ik nu heb gelegd in New York en Madrid kunnen misschien van pas komen.”
Haar grote voorbeeld is de Portugese zangeres Dulce Pontes, die een wereldster werd na deelname aan het Eurovisie Songfestival in 1991. „Zij is mijn inspiratie. Ik vind haar zo bijzonder. Daarom zal ik tijdens mijn theatertour een fadonummer van haar doen.”
Of deelname aan het Songfestival dan niet lonkt voor de goedlachse Goudse zangeres? Twee jaar geleden stal ze de harten van Songfestival-minnend Nederland door tijdens de nationale finale een prachtige vertolking weg te geven van Après Toi, het lied waarmee Vicky Leandros in 1972 de zege voor Luxemburg binnenhaalde.
De 21-jarige Hind zegt voor de Nederlandse finale – die over zeven weken plaatsvindt – gevraagd te zijn, maar ze wil zich momenteel concentreren op haar platencarrière. „De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen”, vertelt ze. „Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was… Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa.”
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind de kandidaten dit jaar juist beter dan voorgaande jaren![]()
De jury is wel irritant bezig inderdaad
Hind![]()
Vergeleken bij Hind inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, Raffaela is natuurlijk ook best matig, dat wel.
In die laatste zin vind je de hele clou/clue of hoe je het ook zegt van het artikel.quote:Hind haalt uit naar ’Idols’
„Wij konden beter zingen”
Hind wordt niet vrolijk van de huidige editie van Idols. De ex-kandidate vindt dat vooral de zangkwaliteit tegenvalt. „Ik ben niet onder de indruk. Drie jaar geleden waren er meer mensen die konden zingen. Zuiverder vooral.” Toen, bij de eerste editie van Idols, behaalde Hind een derde plaats. „Het gaf me de ruimte om mijn eigen weg te gaan. Ik stond minder in de schijnwerpers dan de nummers één en twee, Jamai en Jim.” Aanstaande zaterdag begint de zangeres aan een theatertour die haar door heel Nederland brengt.
Nah, die kaarten zijn allang verkocht hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In die laatste zin vind je de hele clou/clue of hoe je het ook zegt van het artikel.
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In die laatste zin vind je de hele clou/clue of hoe je het ook zegt van het artikel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Ik vond Hind altijd de beste van die hele Idols-editie, en in hoeverre moeten we Prive serieus nemen? Niet, zou ik zeggen. t Zou niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn dat ze worden verdraaien of verkeerd interpreteren. Ze komt in het stuk over als een arrogant wicht, maar volgens mij valt dat reuze mee en is 't vooral selectief quoten.
En die kan ook zingen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
Zo hebben wij thuis een olifant in de tuin.
Bron: Privé
Mwahhh wehebben het eens gechecked alleen Gouda is uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, die kaarten zijn allang verkocht hoor.
Nou ik denk dat mevrouw haar Theatershow nog moet verkopen. Dan komen ze al snel bij de Telegraaf terecht die heeft de grootste oplage. Wilma zegt dan dat is goed maar ik moet wel iets te melden hebben dus wil ze het over Brainpower met haar hebben. Maar dat wil hind liever niet want ze is natuurlijke een kuis marokkinnetje dus wordt al snel de huidige lichting idols doorgenomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Ik vond Hind altijd de beste van die hele Idols-editie, en in hoeverre moeten we Prive serieus nemen? Niet, zou ik zeggen. t Zou niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn dat ze worden verdraaien of verkeerd interpreteren. Ze komt in het stuk over als een arrogant wicht, maar volgens mij valt dat reuze mee en is 't vooral selectief quoten.
?quote:„Ik ben niet onder de indruk. Drie jaar geleden waren er meer mensen die konden zingen. Zuiverder vooral.”
Omdat het zeker niet zo is, in ogen van veel mensen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:59 schreef BVO het volgende:
Wat is er arrogant en gelogen aan de zin:
[..]
?
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat het zeker niet zo is, in ogen van veel mensen?
Naja meningen verschillen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoor.
't Is kwalitatief gewoon niet zoveel dit jaar.
Dat ben ik niet met je eens!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef BVO het volgende:
Mwah, de meeste mensen die ik spreek delen die mening hoor.
't Is kwalitatief gewoon niet zoveel dit jaar.
Vind ik niet. Ik vraag me dat serieus af.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga je te ver, CDP.
Yuli, Zosja, Marieke, Hind, David, Dewi en Jamai deden dat ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens!
Angelique, Ellen, Marescha, Floortje en tot op zekere hoogte Raffaela kunnen allemaal erg goed, zuiver zingen.
Iemand met Serge in z'n icon kan je sowieso niet serieus nemen he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga je te ver, CDP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |