Jamai: "Idols misbruikt kandidaten"quote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Was dat Jamai niet die bij Idols II het nodig vond om te kotsen op Idols?
Toen zat hij nog niet bij dit managementquote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Was dat Jamai niet die bij Idols II het nodig vond om te kotsen op Idols?
quote:Wel grappig om te lezen. Ze is in de val gestapt waar vele onsuccesvolle artiesten instappen. Ik heb wel met haar te doen, maar moest in eerste instantie wel een beetje smalend lachen. Zij kan er echt niks aan doen, het is gebrek aan goeie begeleiding denk ik...
Bij deze nomineer ik bovenstaande post tot de domste post van het jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Hind? Wie is Hind? Afkorting van Hindoestaan? Dan is het net zo iets als Nede, of Holl, of Duit!
vond hem wel grappigquote:Op zondag 29 januari 2006 15:43 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik bovenstaande post tot de domste post van het jaar
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef Danzig het volgende:
Een beetje een raar verhaal van Hind, tijdens de eerste Idols vond ik haar een van de betere, maar als ze dit jaar mee zou hebben gedaan zou ze niet eens met de eerste vijf eindigen, het niveau ligt dit jaar stukken hoger dan bij de eerste editie van Idols.
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga heen zeg.. de enige die dit jaar een beetje om aan te horen is, is Floortje
Hind heeft gewoon gelijk met haar kritiek.
Het talent lijkt even op te zijn in Nederland.... Het is ook niet voor niets dat ze de leeftijdsgrens voor de deelnemers hebben opgerekt voor deze editie![]()
Wie maakt zich daar schuldig aan? Moet eerlijk zeggen dat ik bijna of niets meer hoor over de oudkandidaten van de vorige edities.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter dan het schijnheilige ophemelgedrag. [afbeelding]
Wie weet heeft het ermee te maken dat je destijds Jim en Jamai erbij (er vlak voor of vlak na) hoorde. En tja, in vergelijking met hun zingt ze wel een aardig nummer. Haal de heren weg, en weg is het vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.
Ik heb de filmpjes ook teruggekeken en ik vond Jim & Jamai alleen maar slechter overkomen. Terwijl Hind een prachtig mooie stem blijft hebben, alhoewel zowel Floortje als Angelique meer power hebben. Zij had echt in Idols 3 de laatste 3 wel gehaald hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Heb de filmpjes van Hind teruggekeken en beluisterd en valt me nu op dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed als ik voorheen dacht. En nu gaan uithalen naar Idols omdat je eigen muziek niet aanslaat is gewoon goedkoop en dom.
Precies, ik ben heel erg voor Hind hoor, maar die uitspraak gaat toch wel erg ver.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Gisteren zag ik op tv een of ander promotiefilmpje voor haar nieuwe cd, waarin ze 'één van Nederlands beste zangeressen' werd genoemd. Good God... om die 'titel' te verdienen mag ze nog wel even wat beter d'r best doen. (al is 't wel standaard om zoiets te roepen bij nieuwe cd's)
Heb ook het idee dat we maar weinig van d'r gehoord hebben na haar Idols-avontuur. Ik geloof dat ze 2 nummers heeft uitgebracht ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik ben heel erg voor Hind hoor, maar die uitspraak gaat toch wel erg ver.
Nou ja, ze heeft een succesvolle theatertour, waar ik vanavond naartoe gaquote:Op zondag 19 februari 2006 12:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat we maar weinig van d'r gehoord hebben na haar Idols-avontuur. Ik geloof dat ze 2 nummers heeft uitgebracht ofzo?
De laatste tijd lees ik vooral weer wat over haar ivm Idols III en haar relatie met Brainpower.
Da's goed te lezen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een succesvolle theatertour, waar ik vanavond naartoe ga.
Reacties daar zijn geweldig enthousiast, ze verkoopt na die optredens zo'n beetje meer aan CD's als het halve jaar ervoor.
Het lag dus niet aan mijquote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Van die tour heb ik,behalve door BVO op FOK!, niks gehoord..
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef Danzig het volgende:
Een beetje een raar verhaal van Hind, tijdens de eerste Idols vond ik haar een van de betere, maar als ze dit jaar mee zou hebben gedaan zou ze niet eens met de eerste vijf eindigen, het niveau ligt dit jaar stukken hoger dan bij de eerste editie van Idols.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |