Eigenlijk is het wel een beetje zuur dat juist Privé hiermee moet komen. Aangezien het een roddelblad uit de onderste regionen van de pers is, kan je hiermee alle kanten op speculeren. En dat zij haar mening net zo ongezouten bij Ruud de Wild heeft gegeven... Sja... Wat moet je ermee? Ze zal het interview ongetwijfeld terug hebben gelezen en misschien bij zichzelf gedacht hebben dat er wel degelijk het een en ander aan haar woorden gesleuteld is. Je kan het glashard gaan ontkennen dat je het op die manier gezegd hebt, maar Ruud de Wild kennende is hij altijd wel uit op een beetje sensatie dus zou hij haar helemaal klem hebben geluld. Waarschijnlijk is bevestigen het slimste geweest wat ze kon doen.
Wat betreft haar zangkwaliteiten: ik vond haar beter dan Jim en Jamai, maar Dewi vond ik beter dan haar. Ik heb Idols I niet echt gevolgd, af en toe bij toeval kreeg ik er wat van mee. Of de zangkwaliteiten van Idols III beter zijn dan die van I weet ik niet, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik moet zeggen dat de dames die nu nog over zijn, er met kop en schouders bovenuit steken.
Wat betreft de sms-show 'Songfestival': ze moeten toch op een of andere manier eraan verdienen. Ik heb er de afgelopen jaren naar gekeken, omdat ik in de 'gelukkige' omstandigheid was dat mijn nu ex-vriend er helemaal verslaafd aan is, en ik wel mee wilde kijken omdat er toch niets beters op tv was. Maar ze heeft gelijk als ze zegt dat ze mee wil doen aan het Songfestival met een kwalitatief goed lied. Wat je ziet met het Songfestival zoals het nu is, is dat zeker niet het beste nummer wint (en ik heb het nu alleen even over de nederlandse finale), maar het nummer dat het leuk doet bij het publiek. Geef mij maar weer een jury die mag beoordelen en geen sms-show zoals we dat nu hebben. Vorig jaar of het jaar ervoor, dat weet ik nu even niet meer, deed er een band mee genaamd Yellow Pearl, met een geweldig nummer, die van mij hadden mogen winnen. Ze hebben het niet gehaald, en ik ben ook even vergeten wie de uiteindelijke winnaar is geworden. En over dat Nederland helemaal niet meer aan het Eurovisie Songfestival mee zou moeten doen... Sja... Die hele show is gebaseerd op vriendjespolitiek. Let maar eens op. Duitsland zal Turkije altijd 10 of 12 punten geven, enkel en alleen omdat er veel Turken in Duitsland wonen die stemmen per sms. De Balkan-landen zullen altijd op elkaar stemmen, ondanks dat ze onderling oorlogje voeren. Je moet met een steengoed nummer komen wil je al die landen mee krijgen en winnen, en daarin geef ik Hind gelijk. Kwaliteit boven alles.
-edit- : het is wel heel tekenend dat vorig jaar Scooter (jeweetwel, die van Hyper Hyper en I like it loud) mee heeft gedaan aan het Deutsche National Songfestival en in die finale tweede is geworden. De landen lijken steeds meer voor populair te gaan, ik heb al wat namen in de speculaties gehoord die namens verschillende landen deel gaan nemen aan het ESC en daar zitten flink wat lui tussen die hit na hit scoren in Europa...
Of het slim van haar was haar mening kenbaar te maken bij Privé: niet bepaald. Maar ja, kom je in het NRC of de Volkskrant een stuk tegen over Idols????
[ Bericht 7% gewijzigd door jessjuh op 23-02-2006 14:24:09 ]
I'd like to make the world a better place, but murder is illegal