Dat vind ik niet, behalve bij I-jay idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind de jury ook softer dan vorige keren.
Weer dat autosexverhaal met Braintjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag op RNN7 net de kop "Hind is woedend!!" voorbijkomen, miste het alleen net, dus moet het zo ff kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef BVO het volgende:
Ik had d'r ook graag mee zien doen hoor. Een nummer als I'll Go On (staat op d'r album) is er geknipt voor.
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarnaast blijf ik erbij: Ik vind het nogal simpel om zoiets te lezen in de Privé (.) en dan direct alles voor waarheid aan te nemen en te veronderstellen dat zij zelf de Privé bellen gaat, om via kritiek nog ff wat aandacht te scoren. .
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef RnB-girliej het volgende:
Whahaje gaat toch niks geloven wat de prive schrijft... tja ze moesten hun blaadje weer eens vol zien te krijgen.
Dachten ze ..Eey Hind zei toch iets van dat sommige idols-finalisten niet zo goed kunnen zingen als in haar editie, dachten ze eey dat zinnetje gaan we eens ff vervormenkunnen wij weer centjes verdienen en 'nieuws' brengen ..
Briljant stukquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou uhh... ik hoorde haar op de radio bij Ruud de Wild, die haar belde over dit artikel. En toen bevestigde ze het, herhaalde ze het en maakte het zo mogelijk nog erger: ze had de eerste weken gekeken en had geen enkele kandidaat zuiver horen zingen bla bla bla.. hebben geen persoonlijkheid.. bla bla bla.
![]()
Maar dat dat edwin jansen artikel totaal verkeerd is neer gekalkt door de telegraaf is toch al bekend? De enige die dat achteraf nog bevestigde waren JK bas en Joel. De andere daarin aangehaalde kandidaten noemden het 'een uit zijn verband gerukt' artikelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Daarnaast - en dit is het laatste wat ik erover zeg-: Altijd wanneer oud-Idols met kritiek kwamen (op onder andere Edwin Janssen) heeft zij zich altijd afzijdig gehouden, omdat Idols haar veel gebracht heeft en ze het programma niet in diskrediet wil brengen.
Met wat ze nu zegt doet ze dat wat mij betreft ook zeker niet, ze geeft enkel een waardeoordeel over sommige deelnemers.
Zo, ik heb gezegd.
Denk dat dat ook een beetje komt doordat hij bij hetzelfde management zit als waar de idols van dit jaar een contract hebben. Wel toevallig dat Hind juist een mening heeft die hier haaks op staat. Al zou Jamai waarschijnlijk nooit de deelnemers zo publiekelijk afvallen, dat zit niet in 'm denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:24 schreef Airelle het volgende:
Jamai was gister vol lof over de kandidaten van Idols III..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |