Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbodquote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef Mauro het volgende:
tvp
Zo xil, ik ben je voor!
even een vraag:
Ik kom vanuit Groningen en kom met de auto.
Ik heb al 1 passagier (HMaster-II) die ik in Assen oppik.
Er zijn nog 2 plaatsen over in de auto (met voldoende kofferruimte voor alle apparatuur).
Wie kan ik oppikken onderweg van Groningen naar Utrecht, via de A28?
Ligt op de route!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbod
Ik heb na de meet nog andere verplichtingen, en die leiden niet langs Harderwijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ligt op de route!
Maar als je echt zelf wil rijden. Het hoeft niet![]()
Je hobby, wat doe je?quote:
Ik klikte mis, begon overnieuw, en ondertussen zaten er 3 man tegen me te ouwehoeren. Mag ik ook eens?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Subhuman het volgende:
Wat had ik nou gezegd over dubbeltopics!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:25 schreef Auticia het volgende:
PdeHoog adoratietvp.
Volgens mij durft ze nietquote:
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Komen die tvp-ers opdagen? (eigenlijk een overbodige vraag, anders had Sub ze wel verhuisd Sharky) of zijn zij levend bewijs dat een tvp geen zin heeft?
TVPTuig is het!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!
We beginnen niet weer hequote:
Ben je gekquote:
Past wel in de oven hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je gekWeet je hoeveel je dan moet bakken
![]()
Das toch zeker 3x volgens mij
![]()
wel lekker natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet meer zaterdag. Er is helaas iets tussengekomen. Veel plezier allen.
Ik vond het wel leuk om een berichtje te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het wordt al behoorlijk druk op deze meet; bovendien twijfel ik aan hoe serieus de meesten die slechts een TVP gezet hebben zijn. Daarom hoeft een fotoboek-actie van mij niet per se.
ff een mail naar Subhuman sturenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om een berichtje te krijgen
Maar zoals ik bij mijn tvp al gezegd had: hoogstwaarschijnlijk viert oma dan haar verjaardag.
Er was op een gegeven moment nog sprake van dat het zondag zou zijn, maar het is nu toch de zaterdag geworden.
Dus. Als ik weet waar ik moet zijnEn hoe laat?
ah you bastardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, ik beken, ik heb gespammedin fotoboeken. hoppa.. schaamteloos. Ik neem volle verantwoording
Jep!quote:
Ik ga nu even een mailtje dichten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef Ynske het volgende:
Sub, wanneer denk je de laatste gegevens enzo door te meelen?
ik zie nl na vrijdag mijn meel niet meer
en jah ben nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Ik ga nu even een mailtje dichten.
En melanie_the_miss dan? Die kwam toch met PeRi?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Subhuman het volgende:
PeRi en _moder8or_ zijn van de lijst verwijderd.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En melanie_the_miss dan? Die kwam toch met PeRi?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet meer zondag. Er is helaas iets tussengekomen. Veel plezier allen. Subhuman heeft ook mail.
Ja, ik dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Tain het volgende:
Ik kan niet mee. Khad een tvp geplaatst, maar kmoet werken.
Uhm....als je mee wilt moet je ff mail sturen naar Subhumanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef cyberrobin het volgende:
tvp-tje hier!
Heb er zin in! m'n nieuwe camera eens uitproberen!
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....als je mee wilt moet je ff mail sturen naar SubhumanEnneh....we gaan niet fotograferen he
Het is vooral kroeghangen
zijn de winkels gewoon open dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik neem waarschijnlijk mijn vrouw mee. Mochten jullie me dan totaal niet bevallen kan ik altijd nog gewoon de stad in gaan
Ik neem trouwens wel een camera mee, wellicht dat ik iemand zo gek kan krijgen om achteraf nog wat fotootjes te gaan maken ergens in de buurt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
zijn de winkels gewoon open dan?![]()
Nope, maar kroegen zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
zijn de winkels gewoon open dan?![]()
Bijna, om 13 uur. Ik denk niet dat 't een probleem is als je pas om 14uur aan komt zetten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef petre86 het volgende:
tvp-en mag toch ook om de ontwikkelingen te volgen?
d'r is zaterdag een minimeetje hier (van ander subforum) en ie blijven slapen.. dus denk niet dat ik zondag kan.. meet begint vast niet om 14u pas toch?
Dat doe je wel vaker hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, ik beken, ik heb gespammedin fotoboeken. hoppa.. schaamteloos. Ik neem volle verantwoording
jammer...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef IJzercookie het volgende:
Bedankt voor de reminder! Helaas zal ik niet komen, heb het een beetje te druk met shoots op het moment.
kewlquote:Vandaag had ik er weer een met Erwin Olaf.
Stuur mail naar Sub en je komt ALLES te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef Siegfried het volgende:
Thnx Shark.Bait voor de reminder en ik ga er zéér waarschijnlijk bij zijn
Maar zijn er inmiddels al dingen als de plek bekend?
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.quote:
In FOT lopen geen nieuwsgierigenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.
Wow ik kom er nu achter dat 1 van de foto;s die ik op de en of andere manier al vanaf mijn 13/14e adoreer van hem isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.
Je schaamteloosheid is volledig op zijn plaats.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja maar als jij dan niet steeds een ander emailadres gebruikt komt ie niet steeds in mijn spamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Subhuman het volgende:
Voor alle last-minute aanmelders!
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Ja ik was bij het laatste mailtje vergeten het goede adres aan te klikken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan niet steeds een ander emailadres gebruikt komt ie niet steeds in mijn spam
je kunt natuurlijk duur parkeren bij de stadquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik was bij het laatste mailtje vergeten het goede adres aan te klikken.
Heft iemand informatie over parkeergelegenheden in de omgeving van het centrum? Of een parkeergelegenheid aan de rand waarvandaan je met het OV naar het centrum kunt?
dat zei ik jah, wel balenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de volledigheid....Westraven is niet open die dagAlleen op koopzondagen
Er zijn ook buitenwijken op loopafstand van het centrum. Mailtje van Sub komt eraan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Ynske het volgende:
en anders dus de buitenwijken in en met de bus
* Ynske rent naar spamboxquote:
Zonde!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik moest van Shark.Bait even melden dat ik definitief niet kom![]()
Ben nog steeds aardig ziek en daarbij heb ik ook nogal wat schoolwerk wat ik in moet halen erdoor...quote:
Beterschap iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef MissBliss het volgende:
Ben nog steeds aardig ziek en daarbij heb ik ook nogal wat schoolwerk wat ik in moet halen erdoor...
Kroeghangen is heeeeeeeeeeeel goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Debsterr het volgende:
....... hebben we er zin in?
Vast welkroeghangen is goed, vooral kroeghangen met warme choco met slagroom
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Debsterr het volgende:
....... hebben we er zin in?
Vast welkroeghangen is goed, vooral kroeghangen met warme choco met slagroom
![]()
Ik ga geen appeltaarten bakken hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kroeghangen is heeeeeeeeeeeel goedMaareh...bij warme choco en slagroom hoort ook appeltaart
Brownies toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ga geen appeltaarten bakken hoor![]()
Zorg je wel voor een beetje behoorlijke stapel?quote:
Ja tuurlijk. Kan niet met 1 lullig bakje aankomen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zorg je wel voor een beetje behoorlijke stapel?
Waarom!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:31 schreef Schanulleke het volgende:
Brownies![]()
En dat terwijl ik me net definitief ga afmelden!
RonaldV!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef fraubitch het volgende:
waarom heb ik geen mailtjes ontvangen? ik krijg ze net doorgestuurd van Ultra_Ivo.. ..Subhuman?
Ik heb je in elk geval net een mail gestuurd. Ik neem op verzoek van rolandV (een tijdje terug) ook die vriendin van de foto mee.
en Komt icicle nu wel of niet? Of heeft ze last van haar buikje? *aait over bol*
*Gaat op knieen*quote:
* vergeeftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*Gaat op knieen*
vergeef me!!
RonaldV
*eeuwig dankbaar is*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* vergeeft
ik ben te goed voor deze wereld...
Nee.. sorry, ik kom niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef fraubitch het volgende:
en Komt icicle nu wel of niet? Of heeft ze last van haar buikje? *aait over bol*
Ik neem wel m'n fototas mee met m'n standaard spullen (en daar hoort de Jupiter bij). Of ik foto's maak zie ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Neemt iedereen z'n apparatuur mee eigenlijk
ik neem alleen een compactje mee voor de funshots
quote:
Oeh! ik zou nog wel een keertje met de Jupiter willen spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik neem wel m'n fototas mee met m'n standaard spullen (en daar hoort de Jupiter bij). Of ik foto's maak zie ik wel.
M42 verloopring voor jouw camera meenemen en je kunt er ook mee spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oeh! ik zou nog wel een keertje met de Jupiter willen spelen
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
M42 verloopring voor jouw camera meenemen en je kunt er ook mee spelen
Dan zal jouw Peleng ook wel een andere aansluiting hebben dan dat ik kan gebruiken om ermee te spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaik heb geen verloopring helaas.
hm.. Bedenk dat ik misschien toch mijn spul ga meenemen, misschien kan ik nog wat leuks schieten met m'n peleng..
Volgens Rugift is er wel een kans dat er zo van alles op elkaar past:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb bij mijn peleng wel een hoop wel ringen etc erbij gehad... die zal ik wel mee nemen, misschien heb je geluk...
(ik heb nikon trouwens)
Heeft de Nikon adaptor van de Peleng een klein lensje erin? Dan is het een M42 > Nikon adaptorquote:The Peleng 8mm fisheye lens kit includes:
Peleng 8mm f/3.5 Fisheye Lens
Two basic camera adapters: one Pentax M-42 screw mount adapter and Nikon AI.
Three 26.5mm filters (light red, light yellow, dark yellow)
Filter case
Front and rear lens caps
Lens case and strap
Manual
volgens mij wel... ik zal 'm iig mee nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens Rugift is er wel een kans dat er zo van alles op elkaar past:
[..]
Heeft de Nikon adaptor van de Peleng een klein lensje erin? Dan is het een M42 > Nikon adaptor
[afbeelding]
Niet iedereen komt tegelijk binnen toch? Na ja, we zien ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef Subhuman het volgende:
Als we binnenkomen lijkt het me een goed idee om een potje te maken zodat alle meetgangers in eerste instantie wat te drinken hebben. Daarna is het wat mij betreft ieder voor zich.
Hmm goed punt... Nouja degenen die later komen kunnen dan wel zelf bestellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet iedereen komt tegelijk binnen toch? Na ja, we zien ook wel![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag maar hoelaat hebben we nu afgesproken?
ik kan niet aan mijn meelbox
quote:-edit-
Wil je alsnog mee? Dan valt er best nog iets te regelen. Of heb je morgen al ingepland?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:29 schreef Faithy het volgende:
hm.. jammer dat ik dit nu pas zie
volgende keer maar eens kijken of ik kan(en als ik nieuwe camera heb...)
veel plezier allen morgen
Zo....komen we ook eens kijkenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik / we kunnen helaas niet , anders waren we er bij geweest. de volgende willen we wel bij zijn. btw het fotograferen zelf gaat heerlijk met de 350D , veel kunnen oefenen in blijdorp
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal maar geen model worden(jong)
Ik hoop dat er mooie foto's van me moeder komen!
Precies!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!
Mail onderwegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef xelektra het volgende:
Ik wil misschien ook wel komen, ben in Utrecht morgen, is er iets bekend over een tijd en plaats? Als dat niet hier besproken mag worden kan iemand me een berichtje sturen in fotoboek of me mailen?secretagentdragonfly@yahoo.com
Alvast bedankt en misschien tot morgen!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, de eerste brownies staan in de oven
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe die van jou smaken
Woeiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Deel 2 zit nu in de oven...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef -Marjo- het volgende:
D'r hangt hier een zoete choco-walm nu...
kinderlokken is zooooooooo 2004quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!
Jouw gemekker is zoooooooooooooooo 1845quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kinderlokken is zooooooooo 2004
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen keelontsteking, dus ik weet niet of geheel wijs is om door de kou te gaan en daarna in een ruimte waar waarschijnlijk veel gerookt wordt te gaan zitten: ik ben bang dat, vooral door de rokerslucht, mijn droge keel zeer gaat doen. Ik zal nog wel laten weten of ik nu wel kom of dat ik toch maar uitziek (school & werk gaan toch ff voor), maar ik wil ook nog even met TheSorrow overleggen.
Ik dacht ik laat het maar even weten dat er een kans bestaat dat ik niet kom.
Dat komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef -Marjo- het volgende:
D'r hangt hier een zoete choco-walm nu...
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef Xilantof het volgende:
P! eigenlijk had jij ook moeten bakken.
Brownie Contest![]()
Shit happensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezier
Die is gelukkig al weer weggetrokken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat komt mij bekend voorIk kan me de Kessel-meet nog herinneren
Tot een uur of 1 in de keuken
En daarna die uberzoete walm door het hele huis
Daarnaast is keelontsteking volgens mij besmettelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezier
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me afmelden.
School, blaat.
Reistijd, blaat.
Drukke vriendinnen, blaat.
Dat ik ziek ben helpt ook niet echt enorm.
Ik kan en kom gewoon niet
Ze zijn gewoon bang dat we gaan bijten en slaan. Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Waarom is iedereen opeens ziek?
Nou het eerst ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Waarom is iedereen opeens ziek?
Te jong? Je bent 16 toch? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal maar geen model worden(jong)
Ik hoop dat er mooie foto's van me moeder komen!
14quote:Op zondag 29 januari 2006 08:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Te jong? Je bent 16 toch? Niks mis mee.
Yvonne, je dochter liegt in d'r profielquote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net een slaperig modje aan de telefoon.
Echt niet te geloven die man...
Hangen we op en dan roept ie gewoon 'dan spring ik nu onder de douche en ga ik me ook even klaarmaken'
DAT WILDE IK HELEMAAL NIET WETEN!
Mijn date staat... dus tot zo!
Hallo, Utrecht, en een Pub!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er bier?
Ik heb mail ontvangen, zie je.quote:
Ja ik wel, je chickie ookquote:
Ja. Dat is waar.quote:
Nou tot straks dus [14.gif]quote:
Moet jij niet eens naar bed dan?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net een slaperig modje aan de telefoon.
Echt niet te geloven die man...
Hangen we op en dan roept ie gewoon 'dan spring ik nu onder de douche en ga ik me ook even klaarmaken'
DAT WILDE IK HELEMAAL NIET WETEN!
Mijn date staat... dus tot zo!
Ik vertrek ook pas om 12:00 vanuit IJsselstein hoor, maar ik ga rechtstreeks door naar de pub.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef IJzercookie het volgende:
Zijn er al foto's? Om te laten zien dat ik echt weer wat gemist heb
Dat gapen heb ik niet gezien, maar wel dat je plots weg was. Ik hoop dat je het toch een leuke middag vond.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en als iemand zich afvraagt wie Troel nou precies is. Dat gapende mens wat de hele tijd met die deur zat te kloten, dat was Troel
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Even snel een plaatje, voor ik mijn aandacht weer even bij de familie leg:
PdeHoog als Hugh Hefner:
Wauw, hij word tegerlijkertijd gewurgd en gezoendquote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Even snel een plaatje, voor ik mijn aandacht weer even bij de familie leg:
PdeHoog als Hugh Hefner:
[afbeelding]
Hij kijkt niet heel erg gelukkig inderdaad!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Wauw, hij word tegerlijkertijd gewurgd en gezoend*bijna jaloers is*
ik wil je knol wel een keer proberen te fotograferenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook weer veilig thuis.
Het was gezellig.
Nog steeds veel mensen niet gesproken.
Bleek toch dat sommige mensen mij in een hokje hadden geduwd. Dat ik blijkbaar alleen maar erotische foto's wil![]()
Maar goed, met mijn omvang pas ik gelukkig wel in een hokje
Nog een keer voor de goede orde... ik ben overal voor in! Desnoods met skipak aan op de Noordpool
Kouquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Nog een keer voor de goede orde... ik ben overal voor in! Desnoods met skipak aan op de Noordpool
Je hebt al met je kloon gesproken?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil je knol wel een keer proberen te fotograferen
Nee, hij is nog niet thuisquote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt al met je kloon gesproken?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en als iemand zich afvraagt wie Troel nou precies is. Dat gapende mens wat de hele tijd met die deur zat te kloten, dat was Troel
ik vond t wel gezellie in je hokje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook weer veilig thuis.
Het was gezellig.
Nog steeds veel mensen niet gesproken.
Bleek toch dat sommige mensen mij in een hokje hadden geduwd. Dat ik blijkbaar alleen maar erotische foto's wil![]()
Maar goed, met mijn omvang pas ik gelukkig wel in een hokje
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...quote:
Das ongeveer net zoveel als wij hebben gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...Heb ik uberhaupt meer tegen je gezegd dan "Hoi!"?
Inderdaad! Volgende keer moet dat anders hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Das ongeveer net zoveel als wij hebben gesproken![]()
ja jij had t haske druk johquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...Heb ik uberhaupt meer tegen je gezegd dan "Hoi!"?
doe maar nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef sararaats het volgende:
de volgende keer ben ik er misschien wel bij
ik heb nu toch tijd genoeg
Beschik jij over MSN trouwens? Zo ja: voeg me even toe, ik ben je vanmiddag iets vergeten te vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
trouwens je bent nog het onderwerp van een gesprek geweest
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
wit truitje aan met open schoudersquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zag je er vanmiddag uit?
heb ik jou nog gesproken???![]()
shit t was ook zo druk![]()
Een zwoele glimlach!?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha, dan heb ik naar je gelachenjij zal kende mij ook niet zeker?
had je herkend, maar je was zo druk bezigquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha, dan heb ik naar je gelachenjij zal kende mij ook niet zeker?
die was vast niet voor mij bedoeld danquote:
Vast ook niet voor mij want ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die was vast niet voor mij bedoeld dan
De brownies waren lekker!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, ben ook eindelijk thuis. Was harstikke gezellig
ach jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
t ging niet om browniesquote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik het woord brownies heb kunnen verstaan als macaroni.
En die foto's, die mogen best even wachten hoor!
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging niet om browniest was om brownie, dus daar kan ik nog inkomen
zeg niets mis met een Limburgs accent hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!![]()
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik weet niet wat het probleem hier is maar het lijkt er wel op dat ik gehaat ben
ik ben IRL veel anders dan op FOK!
hoe dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?![]()
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg niets mis met een Limburgs accent he
omdat t in de situatie best grappig wasquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?
hoe was de meet trouwens? was het daar niet koud?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
psies zoals t er staat;)
rustiger op fok enz![]()
En bedankt hè!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat t in de situatie best grappig was
Was jij er ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zag je er vanmiddag uit?
heb ik jou nog gesproken???![]()
shit t was ook zo druk![]()
hmmmmzz, heeft je camera gedronken? Volgens mij waren die muren een stuk rechter.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Mauro het volgende:
ff een peleng geleend!
Leuke foto's maakt dat zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waarvoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik had achteraf gezien toch die serverster mijn kaartje moeten geven...
De deugd staat rechts van het midden.quote:
Volgens mij heb ik gedronkenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, heeft je camera gedronken? Volgens mij waren die muren een stuk rechter.
Ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarvoor?
om haar string te fotograferen?
dat heeft Pea gedaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gedronken
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben jij diegene die zo schalks kijkt?
Ik bedoelde "ook om haar string te fotografen"quote:
Misschien moet je dan proberen om hier ook jezelf te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik weet niet wat het probleem hier is maar het lijkt er wel op dat ik gehaat ben
ik ben IRL veel anders dan op FOK!
en waarom geloof ik dat nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde "ook om haar string te fotografen"
Kweenie? Vraag eens rond?quote:
genoegen was wederzijtsquote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
........................
Ik vond het erg leuk om Blackbully te ontmoeten.
Ik geloof niet dat ik ruwe diamanten heb gezien. Wel wat diamantjes die even opgepoetst moeten worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
genoegen was wederzijts![]()
zit eff door mijn bagger heen te spitten naar ruwe diamanten![]()
die foto's wil ik best makenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
Ja, die bardame was best ehm... lekker... als ze een glimlach kon opzetten
Daar had ik best mee op de foto gewild...
was hartstikke leuk echt gezelliequote:Op zondag 29 januari 2006 20:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe was de meet trouwens? was het daar niet koud?
o en Donna, ik ben minder actief dan in het begin
nah dat word poetsen dan hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ruwe diamanten heb gezien. Wel wat diamantjes die even opgepoetst moeten worden.
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Ik begrijp nu dat Shark Bait ook is geweest.
Heb ik die ook gezien???
Damn, mensen moeten volgende keer echt naambordjes dragen + avatars....
De truc is om aan het camerastandpunt af te leiden wie het was.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
jij zat totaal aan de andere kant ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
eigenlijk dacht ik dat je er zou zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
en toch wil ik eens een keertje komen naar zo'n meet
Denk dat ik door de schittering van de zon op zijn hoofd hem niet heb gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.
Nee, da's Dannyquote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.
Da's die halve gare die onder dat grote geprojecteerde scherm naast Fles zatquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De truc is om aan het camerastandpunt af te leiden wie het was.
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens
shark, heb ik je gemist?
Je mag er voor uitkomen hoor, je bent niet de enige vrouw die me mistquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
shark, heb ik je gemist?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!
Wat is dat toch met lief naar elkaar lachende vrouwen?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!
Moet ook eerlijk zeggen dat je er anders uitziet als die eerste foto in je fotoboek.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je mag er voor uitkomen hoor, je bent niet de enige vrouw die me mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |