Zorg je wel voor een beetje behoorlijke stapel?quote:
Ja tuurlijk. Kan niet met 1 lullig bakje aankomen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zorg je wel voor een beetje behoorlijke stapel?
Waarom!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:31 schreef Schanulleke het volgende:
Brownies![]()
En dat terwijl ik me net definitief ga afmelden!
RonaldV!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef fraubitch het volgende:
waarom heb ik geen mailtjes ontvangen? ik krijg ze net doorgestuurd van Ultra_Ivo.. ..Subhuman?
Ik heb je in elk geval net een mail gestuurd. Ik neem op verzoek van rolandV (een tijdje terug) ook die vriendin van de foto mee.
en Komt icicle nu wel of niet? Of heeft ze last van haar buikje? *aait over bol*
*Gaat op knieen*quote:
* vergeeftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*Gaat op knieen*
vergeef me!!
RonaldV
*eeuwig dankbaar is*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* vergeeft
ik ben te goed voor deze wereld...
Nee.. sorry, ik kom niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef fraubitch het volgende:
en Komt icicle nu wel of niet? Of heeft ze last van haar buikje? *aait over bol*
Ik neem wel m'n fototas mee met m'n standaard spullen (en daar hoort de Jupiter bij). Of ik foto's maak zie ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Neemt iedereen z'n apparatuur mee eigenlijk
ik neem alleen een compactje mee voor de funshots
quote:
Oeh! ik zou nog wel een keertje met de Jupiter willen spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik neem wel m'n fototas mee met m'n standaard spullen (en daar hoort de Jupiter bij). Of ik foto's maak zie ik wel.
M42 verloopring voor jouw camera meenemen en je kunt er ook mee spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oeh! ik zou nog wel een keertje met de Jupiter willen spelen
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
M42 verloopring voor jouw camera meenemen en je kunt er ook mee spelen
Dan zal jouw Peleng ook wel een andere aansluiting hebben dan dat ik kan gebruiken om ermee te spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaik heb geen verloopring helaas.
hm.. Bedenk dat ik misschien toch mijn spul ga meenemen, misschien kan ik nog wat leuks schieten met m'n peleng..
Volgens Rugift is er wel een kans dat er zo van alles op elkaar past:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb bij mijn peleng wel een hoop wel ringen etc erbij gehad... die zal ik wel mee nemen, misschien heb je geluk...
(ik heb nikon trouwens)
Heeft de Nikon adaptor van de Peleng een klein lensje erin? Dan is het een M42 > Nikon adaptorquote:The Peleng 8mm fisheye lens kit includes:
Peleng 8mm f/3.5 Fisheye Lens
Two basic camera adapters: one Pentax M-42 screw mount adapter and Nikon AI.
Three 26.5mm filters (light red, light yellow, dark yellow)
Filter case
Front and rear lens caps
Lens case and strap
Manual
volgens mij wel... ik zal 'm iig mee nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens Rugift is er wel een kans dat er zo van alles op elkaar past:
[..]
Heeft de Nikon adaptor van de Peleng een klein lensje erin? Dan is het een M42 > Nikon adaptor
[afbeelding]
Niet iedereen komt tegelijk binnen toch? Na ja, we zien ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef Subhuman het volgende:
Als we binnenkomen lijkt het me een goed idee om een potje te maken zodat alle meetgangers in eerste instantie wat te drinken hebben. Daarna is het wat mij betreft ieder voor zich.
Hmm goed punt... Nouja degenen die later komen kunnen dan wel zelf bestellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet iedereen komt tegelijk binnen toch? Na ja, we zien ook wel![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag maar hoelaat hebben we nu afgesproken?
ik kan niet aan mijn meelbox
quote:-edit-
Wil je alsnog mee? Dan valt er best nog iets te regelen. Of heb je morgen al ingepland?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:29 schreef Faithy het volgende:
hm.. jammer dat ik dit nu pas zie
volgende keer maar eens kijken of ik kan(en als ik nieuwe camera heb...)
veel plezier allen morgen
Zo....komen we ook eens kijkenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik / we kunnen helaas niet , anders waren we er bij geweest. de volgende willen we wel bij zijn. btw het fotograferen zelf gaat heerlijk met de 350D , veel kunnen oefenen in blijdorp
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal maar geen model worden(jong)
Ik hoop dat er mooie foto's van me moeder komen!
Precies!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!
Mail onderwegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef xelektra het volgende:
Ik wil misschien ook wel komen, ben in Utrecht morgen, is er iets bekend over een tijd en plaats? Als dat niet hier besproken mag worden kan iemand me een berichtje sturen in fotoboek of me mailen?secretagentdragonfly@yahoo.com
Alvast bedankt en misschien tot morgen!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, de eerste brownies staan in de oven
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe die van jou smaken
Woeiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Deel 2 zit nu in de oven...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef -Marjo- het volgende:
D'r hangt hier een zoete choco-walm nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |