Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbodquote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef Mauro het volgende:
tvp
Zo xil, ik ben je voor!
even een vraag:
Ik kom vanuit Groningen en kom met de auto.
Ik heb al 1 passagier (HMaster-II) die ik in Assen oppik.
Er zijn nog 2 plaatsen over in de auto (met voldoende kofferruimte voor alle apparatuur).
Wie kan ik oppikken onderweg van Groningen naar Utrecht, via de A28?
Ligt op de route!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbod
Ik heb na de meet nog andere verplichtingen, en die leiden niet langs Harderwijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ligt op de route!
Maar als je echt zelf wil rijden. Het hoeft niet![]()
Je hobby, wat doe je?quote:
Ik klikte mis, begon overnieuw, en ondertussen zaten er 3 man tegen me te ouwehoeren. Mag ik ook eens?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Subhuman het volgende:
Wat had ik nou gezegd over dubbeltopics!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:25 schreef Auticia het volgende:
PdeHoog adoratietvp.
Volgens mij durft ze nietquote:
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Komen die tvp-ers opdagen? (eigenlijk een overbodige vraag, anders had Sub ze wel verhuisd Sharky) of zijn zij levend bewijs dat een tvp geen zin heeft?
TVPTuig is het!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |