Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbodquote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef Mauro het volgende:
tvp
Zo xil, ik ben je voor!
even een vraag:
Ik kom vanuit Groningen en kom met de auto.
Ik heb al 1 passagier (HMaster-II) die ik in Assen oppik.
Er zijn nog 2 plaatsen over in de auto (met voldoende kofferruimte voor alle apparatuur).
Wie kan ik oppikken onderweg van Groningen naar Utrecht, via de A28?
Ligt op de route!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik rij zelf vanuit Harderwijk, maar bedankt voor je aanbod
Ik heb na de meet nog andere verplichtingen, en die leiden niet langs Harderwijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ligt op de route!
Maar als je echt zelf wil rijden. Het hoeft niet![]()
Je hobby, wat doe je?quote:
Ik klikte mis, begon overnieuw, en ondertussen zaten er 3 man tegen me te ouwehoeren. Mag ik ook eens?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Subhuman het volgende:
Wat had ik nou gezegd over dubbeltopics!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:25 schreef Auticia het volgende:
PdeHoog adoratietvp.
Volgens mij durft ze nietquote:
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Komen die tvp-ers opdagen? (eigenlijk een overbodige vraag, anders had Sub ze wel verhuisd Sharky) of zijn zij levend bewijs dat een tvp geen zin heeft?
TVPTuig is het!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk! Er zijn maar drie of vier tvp-ers verhuisd van de tvp naar de fotografen- of modellenlijst. Schande!
We beginnen niet weer hequote:
Ben je gekquote:
Past wel in de oven hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je gekWeet je hoeveel je dan moet bakken
![]()
Das toch zeker 3x volgens mij
![]()
wel lekker natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet meer zaterdag. Er is helaas iets tussengekomen. Veel plezier allen.
Ik vond het wel leuk om een berichtje te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het wordt al behoorlijk druk op deze meet; bovendien twijfel ik aan hoe serieus de meesten die slechts een TVP gezet hebben zijn. Daarom hoeft een fotoboek-actie van mij niet per se.
ff een mail naar Subhuman sturenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om een berichtje te krijgen
Maar zoals ik bij mijn tvp al gezegd had: hoogstwaarschijnlijk viert oma dan haar verjaardag.
Er was op een gegeven moment nog sprake van dat het zondag zou zijn, maar het is nu toch de zaterdag geworden.
Dus. Als ik weet waar ik moet zijnEn hoe laat?
ah you bastardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, ik beken, ik heb gespammedin fotoboeken. hoppa.. schaamteloos. Ik neem volle verantwoording
Jep!quote:
Ik ga nu even een mailtje dichten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef Ynske het volgende:
Sub, wanneer denk je de laatste gegevens enzo door te meelen?
ik zie nl na vrijdag mijn meel niet meer
en jah ben nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Ik ga nu even een mailtje dichten.
En melanie_the_miss dan? Die kwam toch met PeRi?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Subhuman het volgende:
PeRi en _moder8or_ zijn van de lijst verwijderd.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En melanie_the_miss dan? Die kwam toch met PeRi?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Ik kom niet meer zondag. Er is helaas iets tussengekomen. Veel plezier allen. Subhuman heeft ook mail.
Ja, ik dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Tain het volgende:
Ik kan niet mee. Khad een tvp geplaatst, maar kmoet werken.
Uhm....als je mee wilt moet je ff mail sturen naar Subhumanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef cyberrobin het volgende:
tvp-tje hier!
Heb er zin in! m'n nieuwe camera eens uitproberen!
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....als je mee wilt moet je ff mail sturen naar SubhumanEnneh....we gaan niet fotograferen he
Het is vooral kroeghangen
zijn de winkels gewoon open dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik neem waarschijnlijk mijn vrouw mee. Mochten jullie me dan totaal niet bevallen kan ik altijd nog gewoon de stad in gaan
Ik neem trouwens wel een camera mee, wellicht dat ik iemand zo gek kan krijgen om achteraf nog wat fotootjes te gaan maken ergens in de buurt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
zijn de winkels gewoon open dan?![]()
Nope, maar kroegen zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
zijn de winkels gewoon open dan?![]()
Bijna, om 13 uur. Ik denk niet dat 't een probleem is als je pas om 14uur aan komt zetten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef petre86 het volgende:
tvp-en mag toch ook om de ontwikkelingen te volgen?
d'r is zaterdag een minimeetje hier (van ander subforum) en ie blijven slapen.. dus denk niet dat ik zondag kan.. meet begint vast niet om 14u pas toch?
Dat doe je wel vaker hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
okee, ik beken, ik heb gespammedin fotoboeken. hoppa.. schaamteloos. Ik neem volle verantwoording
jammer...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef IJzercookie het volgende:
Bedankt voor de reminder! Helaas zal ik niet komen, heb het een beetje te druk met shoots op het moment.
kewlquote:Vandaag had ik er weer een met Erwin Olaf.
Stuur mail naar Sub en je komt ALLES te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef Siegfried het volgende:
Thnx Shark.Bait voor de reminder en ik ga er zéér waarschijnlijk bij zijn
Maar zijn er inmiddels al dingen als de plek bekend?
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.quote:
In FOT lopen geen nieuwsgierigenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.
Wow ik kom er nu achter dat 1 van de foto;s die ik op de en of andere manier al vanaf mijn 13/14e adoreer van hem isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Een hele echte! Voor de nieuwsgierigen: er staat het een en ander op mijn website.
Je schaamteloosheid is volledig op zijn plaats.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja maar als jij dan niet steeds een ander emailadres gebruikt komt ie niet steeds in mijn spamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Subhuman het volgende:
Voor alle last-minute aanmelders!
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Ja ik was bij het laatste mailtje vergeten het goede adres aan te klikken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan niet steeds een ander emailadres gebruikt komt ie niet steeds in mijn spam
je kunt natuurlijk duur parkeren bij de stadquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik was bij het laatste mailtje vergeten het goede adres aan te klikken.
Heft iemand informatie over parkeergelegenheden in de omgeving van het centrum? Of een parkeergelegenheid aan de rand waarvandaan je met het OV naar het centrum kunt?
dat zei ik jah, wel balenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de volledigheid....Westraven is niet open die dagAlleen op koopzondagen
Er zijn ook buitenwijken op loopafstand van het centrum. Mailtje van Sub komt eraan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Ynske het volgende:
en anders dus de buitenwijken in en met de bus
* Ynske rent naar spamboxquote:
Zonde!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik moest van Shark.Bait even melden dat ik definitief niet kom![]()
Ben nog steeds aardig ziek en daarbij heb ik ook nogal wat schoolwerk wat ik in moet halen erdoor...quote:
Beterschap iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef MissBliss het volgende:
Ben nog steeds aardig ziek en daarbij heb ik ook nogal wat schoolwerk wat ik in moet halen erdoor...
Kroeghangen is heeeeeeeeeeeel goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Debsterr het volgende:
....... hebben we er zin in?
Vast welkroeghangen is goed, vooral kroeghangen met warme choco met slagroom
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Debsterr het volgende:
....... hebben we er zin in?
Vast welkroeghangen is goed, vooral kroeghangen met warme choco met slagroom
![]()
Ik ga geen appeltaarten bakken hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kroeghangen is heeeeeeeeeeeel goedMaareh...bij warme choco en slagroom hoort ook appeltaart
Brownies toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ga geen appeltaarten bakken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |