hoe dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?![]()
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg niets mis met een Limburgs accent he
omdat t in de situatie best grappig wasquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?
hoe was de meet trouwens? was het daar niet koud?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
psies zoals t er staat;)
rustiger op fok enz![]()
En bedankt hè!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat t in de situatie best grappig was
Was jij er ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zag je er vanmiddag uit?
heb ik jou nog gesproken???![]()
shit t was ook zo druk![]()
hmmmmzz, heeft je camera gedronken? Volgens mij waren die muren een stuk rechter.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Mauro het volgende:
ff een peleng geleend!
Leuke foto's maakt dat zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waarvoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik had achteraf gezien toch die serverster mijn kaartje moeten geven...
De deugd staat rechts van het midden.quote:
Volgens mij heb ik gedronkenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, heeft je camera gedronken? Volgens mij waren die muren een stuk rechter.
Ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarvoor?
om haar string te fotograferen?
dat heeft Pea gedaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gedronken
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben jij diegene die zo schalks kijkt?
Ik bedoelde "ook om haar string te fotografen"quote:
Misschien moet je dan proberen om hier ook jezelf te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik weet niet wat het probleem hier is maar het lijkt er wel op dat ik gehaat ben
ik ben IRL veel anders dan op FOK!
en waarom geloof ik dat nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde "ook om haar string te fotografen"
Kweenie? Vraag eens rond?quote:
genoegen was wederzijtsquote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
........................
Ik vond het erg leuk om Blackbully te ontmoeten.
Ik geloof niet dat ik ruwe diamanten heb gezien. Wel wat diamantjes die even opgepoetst moeten worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
genoegen was wederzijts![]()
zit eff door mijn bagger heen te spitten naar ruwe diamanten![]()
die foto's wil ik best makenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
Ja, die bardame was best ehm... lekker... als ze een glimlach kon opzetten
Daar had ik best mee op de foto gewild...
was hartstikke leuk echt gezelliequote:Op zondag 29 januari 2006 20:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe was de meet trouwens? was het daar niet koud?
o en Donna, ik ben minder actief dan in het begin
nah dat word poetsen dan hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ruwe diamanten heb gezien. Wel wat diamantjes die even opgepoetst moeten worden.
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Ik begrijp nu dat Shark Bait ook is geweest.
Heb ik die ook gezien???
Damn, mensen moeten volgende keer echt naambordjes dragen + avatars....
De truc is om aan het camerastandpunt af te leiden wie het was.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
jij zat totaal aan de andere kant ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
eigenlijk dacht ik dat je er zou zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
en toch wil ik eens een keertje komen naar zo'n meet
Denk dat ik door de schittering van de zon op zijn hoofd hem niet heb gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.
Nee, da's Dannyquote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait was diegene met dat weinig haar.
Da's die halve gare die onder dat grote geprojecteerde scherm naast Fles zatquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Heb ik die ook gezien???
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De truc is om aan het camerastandpunt af te leiden wie het was.
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens
shark, heb ik je gemist?
Je mag er voor uitkomen hoor, je bent niet de enige vrouw die me mistquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
shark, heb ik je gemist?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!
Wat is dat toch met lief naar elkaar lachende vrouwen?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Naar jou heb ik ook alleen maar lief gelachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |