Dat gapen heb ik niet gezien, maar wel dat je plots weg was. Ik hoop dat je het toch een leuke middag vond.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en als iemand zich afvraagt wie Troel nou precies is. Dat gapende mens wat de hele tijd met die deur zat te kloten, dat was Troel
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Even snel een plaatje, voor ik mijn aandacht weer even bij de familie leg:
PdeHoog als Hugh Hefner:
Wauw, hij word tegerlijkertijd gewurgd en gezoendquote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Even snel een plaatje, voor ik mijn aandacht weer even bij de familie leg:
PdeHoog als Hugh Hefner:
[afbeelding]
Hij kijkt niet heel erg gelukkig inderdaad!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Wauw, hij word tegerlijkertijd gewurgd en gezoend*bijna jaloers is*
ik wil je knol wel een keer proberen te fotograferenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook weer veilig thuis.
Het was gezellig.
Nog steeds veel mensen niet gesproken.
Bleek toch dat sommige mensen mij in een hokje hadden geduwd. Dat ik blijkbaar alleen maar erotische foto's wil![]()
Maar goed, met mijn omvang pas ik gelukkig wel in een hokje
Nog een keer voor de goede orde... ik ben overal voor in! Desnoods met skipak aan op de Noordpool
Kouquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Nog een keer voor de goede orde... ik ben overal voor in! Desnoods met skipak aan op de Noordpool
Je hebt al met je kloon gesproken?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil je knol wel een keer proberen te fotograferen
Nee, hij is nog niet thuisquote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt al met je kloon gesproken?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en als iemand zich afvraagt wie Troel nou precies is. Dat gapende mens wat de hele tijd met die deur zat te kloten, dat was Troel
ik vond t wel gezellie in je hokje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook weer veilig thuis.
Het was gezellig.
Nog steeds veel mensen niet gesproken.
Bleek toch dat sommige mensen mij in een hokje hadden geduwd. Dat ik blijkbaar alleen maar erotische foto's wil![]()
Maar goed, met mijn omvang pas ik gelukkig wel in een hokje
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...quote:
Das ongeveer net zoveel als wij hebben gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...Heb ik uberhaupt meer tegen je gezegd dan "Hoi!"?
Inderdaad! Volgende keer moet dat anders hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Das ongeveer net zoveel als wij hebben gesproken![]()
ja jij had t haske druk johquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey jij bent een van de mensen die ik amper heb gesproken...Heb ik uberhaupt meer tegen je gezegd dan "Hoi!"?
doe maar nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef sararaats het volgende:
de volgende keer ben ik er misschien wel bij
ik heb nu toch tijd genoeg
Beschik jij over MSN trouwens? Zo ja: voeg me even toe, ik ben je vanmiddag iets vergeten te vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
trouwens je bent nog het onderwerp van een gesprek geweest
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
wit truitje aan met open schoudersquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zag je er vanmiddag uit?
heb ik jou nog gesproken???![]()
shit t was ook zo druk![]()
Een zwoele glimlach!?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha, dan heb ik naar je gelachenjij zal kende mij ook niet zeker?
had je herkend, maar je was zo druk bezigquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha, dan heb ik naar je gelachenjij zal kende mij ook niet zeker?
die was vast niet voor mij bedoeld danquote:
Vast ook niet voor mij want ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die was vast niet voor mij bedoeld dan
De brownies waren lekker!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, ben ook eindelijk thuis. Was harstikke gezellig
ach jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
t ging niet om browniesquote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik het woord brownies heb kunnen verstaan als macaroni.
En die foto's, die mogen best even wachten hoor!
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging niet om browniest was om brownie, dus daar kan ik nog inkomen
zeg niets mis met een Limburgs accent hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!![]()
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik weet niet wat het probleem hier is maar het lijkt er wel op dat ik gehaat ben
ik ben IRL veel anders dan op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |