kinderlokken is zooooooooo 2004quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leeftijd is geen issue. Dus gewoon meekomen jij!
Jouw gemekker is zoooooooooooooooo 1845quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kinderlokken is zooooooooo 2004
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen keelontsteking, dus ik weet niet of geheel wijs is om door de kou te gaan en daarna in een ruimte waar waarschijnlijk veel gerookt wordt te gaan zitten: ik ben bang dat, vooral door de rokerslucht, mijn droge keel zeer gaat doen. Ik zal nog wel laten weten of ik nu wel kom of dat ik toch maar uitziek (school & werk gaan toch ff voor), maar ik wil ook nog even met TheSorrow overleggen.
Ik dacht ik laat het maar even weten dat er een kans bestaat dat ik niet kom.
Dat komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef -Marjo- het volgende:
D'r hangt hier een zoete choco-walm nu...
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef Xilantof het volgende:
P! eigenlijk had jij ook moeten bakken.
Brownie Contest![]()
Shit happensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezier
Die is gelukkig al weer weggetrokken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat komt mij bekend voorIk kan me de Kessel-meet nog herinneren
Tot een uur of 1 in de keuken
En daarna die uberzoete walm door het hele huis
Daarnaast is keelontsteking volgens mij besmettelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We hebben besloten dat het voor t beste is dat we niet komen.... Trinity heeft het gewoon ontzettend druk met school, en ze voelt zich nog steeds niet 100% lekker, en ze is toch een beetje bang dat door de rokerige sfeer haar keel op gaat spelen.... Sorry dat we er zo laat mee komen, maarja dit was meer een situatie van 'afwachten hoe het met gaat qua lekker voelen' ...... Ik wens jullie alsnog allemaal wel veel plezier
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom me afmelden.
School, blaat.
Reistijd, blaat.
Drukke vriendinnen, blaat.
Dat ik ziek ben helpt ook niet echt enorm.
Ik kan en kom gewoon niet
Ze zijn gewoon bang dat we gaan bijten en slaan. Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Waarom is iedereen opeens ziek?
Nou het eerst ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
Waarom is iedereen opeens ziek?
Te jong? Je bent 16 toch? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Brechtje het volgende:
Ik zal maar geen model worden(jong)
Ik hoop dat er mooie foto's van me moeder komen!
14quote:Op zondag 29 januari 2006 08:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Te jong? Je bent 16 toch? Niks mis mee.
Yvonne, je dochter liegt in d'r profielquote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net een slaperig modje aan de telefoon.
Echt niet te geloven die man...
Hangen we op en dan roept ie gewoon 'dan spring ik nu onder de douche en ga ik me ook even klaarmaken'
DAT WILDE IK HELEMAAL NIET WETEN!
Mijn date staat... dus tot zo!
Hallo, Utrecht, en een Pub!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er bier?
Ik heb mail ontvangen, zie je.quote:
Ja ik wel, je chickie ookquote:
Ja. Dat is waar.quote:
Nou tot straks dus [14.gif]quote:
Moet jij niet eens naar bed dan?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net een slaperig modje aan de telefoon.
Echt niet te geloven die man...
Hangen we op en dan roept ie gewoon 'dan spring ik nu onder de douche en ga ik me ook even klaarmaken'
DAT WILDE IK HELEMAAL NIET WETEN!
Mijn date staat... dus tot zo!
Ik vertrek ook pas om 12:00 vanuit IJsselstein hoor, maar ik ga rechtstreeks door naar de pub.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef IJzercookie het volgende:
Zijn er al foto's? Om te laten zien dat ik echt weer wat gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |